Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00270842/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00277782/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup artykułów sportowych z przeznaczeniem na nagrody rzeczowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8994431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup artykułów sportowych z przeznaczeniem na nagrody rzeczowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d8ba6da-f1b7-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070713/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu i artykułów sportowych (z przeznaczeniem na nagrody)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.12.2024.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ I ZAMÓWIENIA dostawa piłek: 1. Piłka nożna (Euro 2024) – 220 szt.; 2. Piłka nożna (Champions League) – 150 szt.; 3. Piłka nożna (FIFA) – 100 szt.; 4. Piłka siatkowa – 80 szt.; 5. Piłka koszykowa – 70 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37452900-0 - Piłki do siatkówki
37452200-3 - Piłki do koszykówki
37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
4.5.5.) Wartość części: 59674,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ II ZAMÓWIENIA dostawa artykułów sportowych 1. Portfel (mix kolorów) – 80 szt.; 2. Skarpety (do kostek) – 32 kompletów; 3. Skarpety – 16 kompletów; 4. Bluza sportowa męska – 40 szt.; 5.1. Bluza sportowa damska (rozpinana) – 20 szt.; 5.2. Bluza sportowa damska – 20 szt.; 6. Ręcznik – 70 szt.; 7. Torba sportowa (14 l) – 25 szt.; 8. Torba sportowa (39 l) – 25 szt.; 9. Koszulka t-shirt męska – 60 szt.; 10. Plecak – 50 szt.; 11. Bidon – 75 szt.; 12. Czapka z daszkiem – 50 szt.; 13. Koszulka t-shirt damska – 100 szt.; 14. Saszetka nerka (mix kolorów) – 80 szt.; 15. Kurtka sportowa męska – 30 szt.; 16. Kurtka męska – 30 szt.; 17. Kamizelka męska – 20 szt.; 18. Kamizelka damska – 20 szt.; 19. Spodenki męskie – 30 sztuk; 20. Kurtka sportowa damska – 20 szt.; 21. Koszulka sportowa męska – 40 szt.; 22. Siatka na piłki – 60 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
39514100-9 - Ręczniki
18443300-9 - Nakrycia głowy
18317000-4 - Skarpety
18330000-1 - Koszulki i koszule
18412000-0 - Odzież sportowa
18931100-5 - Plecaki
18930000-7 - Worki i torby
39225710-5 - Butelki
4.5.5.) Wartość części: 118016,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81868,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIMSPORT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543357750
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134467,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134467,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134467,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIMSPORT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543357750
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134467,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa worków typu BIG BAG do MPGK Sp. z o.o. w Katowicach.
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Białce
- Zakup i sukcesywna dostawa worków na odpady segregowane przeznaczonych dla mieszkańców Grodziska Mazowieckiego w ramach Systemu Gospodarki Odpadami
- Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
- Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego , jednostek zarządzanych oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Łomiankach.
- Dostawa bluz
więcej: Skarpety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.