Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00244398/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz remonty dróg gminnych na terenie gminy Lipnica Wielka w 2023 roku z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnica Wielka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnica Wielka 518
1.5.2.) Miejscowość: Lipnica Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-483
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 0048182634595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lipnicawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicawielka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lipnicawielka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz remonty dróg gminnych na terenie gminy Lipnica Wielka w 2023 roku z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d21b47e-006a-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051499/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa/modernizacja/remonty dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244398
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1284448,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja drogi rolniczej nr działki ewidencyjne 16656, 16620 o długości 400m w obrębie w/w działek.Początek zakresu robót w obrębie działki ewidencyjnej nr 16673, a kończy się w obrębie działki ewidencyjnej nr 16667. o długości
Zakres robót będzie polegał na:
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 4,0m z obustronnym poboczem w przekroju:
- drogowym o nawierzchni żwirowej,
- wykonanie umocnionych poboczy,
- wykonanie korytek betonowych,
- wykonanie rowu powierzchniowego,
- rekultywacja terenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 173137,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja drogi na dz. nr ewidencyjny 13175 w Lipnicy Wielkiej- długość odcinka: 200 mb; w kilometrażu od 0.027 do 0.227
- szerokość jezdni asfaltowej 3,0 - 3,5 m
Zakres robót :
- roboty ziemne związane z wymianą podbudowy
- remont elementów odwodnienia drogi: przepusty ,korytka betonowe
- uzupełnienie podbudowy - kruszywo naturalne + kruszywo łamane ( wymiana słabej podbudowy)
- ułożenie nowej nawierzchni asfaltowej 4cm warstwy wiążącej + 4cm warstwy ścieralnej
- uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego/dopuszcza się destrukt asfaltowy podwójnie skropiony
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 190234,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja drogi rolniczej na działkach 2901,2828 w Lipnicy WielkiejDługość odcinka drogi ; 275 m
Szerokość : 4,5 m
Rodzaj nawierzchni : tłuczniowa w km 0+150- 0+275, asfaltowa w km 0+000-0+150 (jezdnia 3,0 m +2*0,75 pobocza z kruszywa łamanego podwójnie skropione)
Zakres robót :
-wymiana słabej podbudowy,
-wzmocnienie podłoża geosyntetykiem,
-uzupełnienie podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółki) - 20 cm,
-uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego - tłuczeń kamienny - 15 cm,
-nawierzchnia z klińca - 7 cm
-nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych KR1/2 - 5 cm wiążącej + 4 cm ścieralnej
-przepust fi 500 / 6 m + fi 500/16 m wraz ze ściankami czołowymi z betonu C16/20 (rura przepustowa karbowana PVC/PE SN8)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 187372,99 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja drogi na działce nr 4926 w Lipnicy Wielkiej o długości 240 mb.Zakres robót obejmuje:
- szerokość jezdni z betonu asfaltowego 3,0 m (AC16W-4cm +AC11S - 4cm)
- pobocza tłuczniowe/destrukt asfaltowy skropiony emulsja i grysami
- podbudowy - uzupełnienie i wzmocnienie podbudowy geotkaniną, kruszywem naturalnym i łamanym
- remont odwodnienia drogi - przepust 2* fi500/12m wraz ze remontem wlotu i wylotu przepustu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 156206,39 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja drogi do Węgrzynów w Przywarówce na działce nr ewid.852-długość odcinka:245 mb
-szerokość jezdni asfaltowej 3,5 m
Zakres robót :
- roboty ziemne związane z wymianą podbudowy
- remont elementów odwodnienia drogi: przepusty
- uzupełnienie podbudowy - kruszywo naturalne + kruszywo łamane ( wymiana słabej podbudowy)
- ułożenie nowej nawierzchni asfaltowej 4cm warstwy wiążącej + 4cm warstwy ścieralnej
- uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego/dopuszcza się destrukt asfaltowy podwójnie skropiony
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 188711,34 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej na działce nr ewid. 16944 w Lipnicy Wielkiej o długości 335 mb. Szerokość jezdni z betonu asfaltowego 3,0 m (AC16W-4cm +AC11S - 4cmZakres robót obejmuje:
- pobocza tłuczniowe/destrukt asfaltowy skropiony emulsja i grysami
- podbudowy - uzupełnienie podbudowy kruszywem naturalnym i łamanym- rekultywacja terenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 165887,27 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja drogi gminnej publicznej K604605 - dz. nr ewid. 11989 w Lipnicy WielkiejZakres robót obejmuje:
odcinek I
długość 21 mb,
szerokość jezdni z betonu asfaltowego 5,00 m (AC16W-6cm +AC11S - 4cm), pobocza 2*0,75 m z destruktu asfaltowego skropionego
-pobocza tłuczniowe/destrukt asfaltowy skropiony emulsja i grysami
- podbudowy - uzupełnienie podbudowy kruszywem naturalnym i łamanym
odcinek II
długość 154mb
szerokość jezdni z betonu asfaltowego 3,00-5,00 m (AC16W-5cm +AC11S - 4cm), pobocza 2*0,75 m
z destruktu asfaltowego skropionego
-pobocza tłuczniowe/destrukt asfaltowy skropiony emulsja i grysami
- podbudowy - uzupełnienie podbudowy kruszywem naturalnym i łamanym
- remont elementów odwodnienia drogi - uzupełnienie korytek betonowych, remont przepustu fi400/6m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 159035,36 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest projekt budowlany budowy drogi wewnętrznej (dojazd, dojście) w km 0+000.00 - 0+058.00 w miejscowości Lipnica Wielka.Projekt budowlany przedstawia budowę omawianego odcinka drogi wewnętrznej w jednym etapie.
Zakres robót dotyczy:
- budowa odcinka jezdni,
- budowie pobocza z kruszywa,
- budowie zieleńca wzdłuż prawostronnego wyłukowania,
- pracach rozbiórkowych - istniejących ogrodzeń,
- rekultywacja terenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 63863,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia to:
Dla części 1 – 170.000,00 zł brutto
Zamawiający wezwał, Wykonawcę: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA „ROL” ANDRZEJ ROL ul. Sierockie 51, Biały Dunajec, 34-425 Biały Dunajec cena oferty: 175.890,00 którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, w związku z tym jego oferta została odrzucona.
Kwota oferty z najniższą ceną po odrzuceniu oferty ww. Wykonawcy, wynosi
Dla części 1 – 191.880,00 zł brutto
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235285,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362150,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235285,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TS BUD Tomasz Stachulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123233520
7.3.3) Ulica: Pogranicza 79
7.3.4) Miejscowość: Jabłonka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-480
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235285,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia to:
Dla części 1 – 180.000,00 zł brutto
Zamawiający wezwał, Wykonawcę: SONA PIOTR OMYLAK, LIPNICA WIELKA 111, 34-483 LIPNICA WIELKA cena oferty: 261.781,61 którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, w związku z tym jego oferta została odrzucona.
Kwota oferty z najniższą ceną po odrzuceniu oferty ww. Wykonawcy, wynosi
Dla części 3 – 301.064,96 zł brutto
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245872,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334058,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245872,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TS BUD Tomasz Stachulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123233520
7.3.3) Ulica: Pogranicz 79
7.3.4) Miejscowość: Jabłonka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-480
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245872,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231555,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356143,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231555,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TS Bud Tomasz Stachulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123233520
7.3.3) Ulica: Pogranicza 79
7.3.4) Miejscowość: Jabłonka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-480
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231555,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247891,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358887,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247891,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TS BUD Tomasz Stachulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123233520
7.3.3) Ulica: Pogranicza 79
7.3.4) Miejscowość: Jabłonka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-480
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247891,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204292,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298036,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204292,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TS BUD Tomasz Stachulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123233520
7.3.3) Ulica: Pogranicza 79
7.3.4) Miejscowość: Jabłonka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-480
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204292,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91150,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151162,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91150,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TS BUD Tomasz Stachulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123233520
7.3.3) Ulica: Pogranicza 79
7.3.4) Miejscowość: Jabłonka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-480
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91150,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dla części 2 - 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy przez Zamawiającego.
Dla części 4 - 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy przez Zamawiającego.
Dla części 5 – 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy przez Zamawiającego.
Dla części 6 - 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy przez Zamawiającego.
Dla części 7 – 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy przez Zamawiającego.
Dla części 8 – 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy przez Zamawiającego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.