Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00267689/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Krasocin do szkół specjalnych oraz ośr. reh.-eduk.-wych. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w okresie od 01.09.2023 r. do 31.08.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KRASOCINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366228449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 1
1.5.2.) Miejscowość: Krasocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-105
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zopo@krasocin.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krasocin.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_krasocin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Krasocin do szkół specjalnych oraz ośr. reh.-eduk.-wych. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w okresie od 01.09.2023 r. do 31.08.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ecaedab-0f52-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050423/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Krasocin do szkół specjalnych oraz ośrodków rehabilitacyjno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267689
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.261.2.2023.GS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dowóz 12 dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły, przedszkola, ośrodka i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, na trasie: dom - szkoła – dom. W internacie będzie przebywało 4 dzieci niepełnosprawnych. Dzieci te będą przywożone do szkoły w poniedziałek, a odwożone do domu w piątek.
Przewóz dzieci niepełnosprawnych:
- do szkół/placówek oświatowych odbywać się będzie od poniedziałku do piątku podczas trwania roku szkolnego 2023/2024 tj. od 01.09.2023 r. do 21.06.2024 r., z wyłączeniem ferii zimowych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2023/2024 oraz rozporządzeń MEN,
- do ośrodka rehabilitacyjno- edukacyjno- wychowawczego (OREW), ul. Chęcińska 23, 25-020 Kielce odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku podczas trwania roku szkolnego 2023/2024 tj. od 01.09.2023 r. do 21.06.2024 r., oraz w okresie:
- trwania ferii zimowych (planowany termin od 12.02.2024 r. do 25.02.2024 r.),
- od 24.06.2024 r. do 17.07.2024 r.,
- od 19.08.2024 r. do 31.08.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS KIELCE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592003303
7.3.4) Miejscowość: Korczyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-31INNE PRZETARGI KRASOCIN
więcej: przetargi KRASOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r. - 3 edycja
- 2025 r. Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.