eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci WLAN w wybranych budynkach dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci WLAN w wybranych budynkach dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 846 64 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radoslaw.jankowski@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci WLAN w wybranych budynkach dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f78719b7-2f96-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071936/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa sieci bezprzewodowej LAN/WLAN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia (w zakresie dot. Części nr 1-2) jest finansowany z projektów: Numer projektu: POWR.03.05.00-00-Z228/17 Tytuł projektu: „Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” oraz Numer projektu: POWR.03.05.00-00-Z210/18 Tytuł projektu: „Najlepsi z natury 2.0 Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

Pod w/w adresem udostępnione będą również wszelkie zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ - zostały szczegółowo określone w ROZDZIALE 17 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO - została szczegółowo określona w ROZDZIALE 24 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2617/AZ/262/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1118505,20 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - to wykonanie systemu okablowania strukturalnego w budynkach - zakres przedmiotowego zamówienia został szczegółowo określony w treści SWZ (m. in . w ROZDZIALE nr 4).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - to wykonanie systemu okablowania strukturalnego w budynkach - zakres przedmiotowego zamówienia został szczegółowo określony w treści SWZ (m. in . w ROZDZIALE nr 4).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - to wykonanie systemu okablowania strukturalnego w budynku (przy ul. Wojska Polskiego 28 - parter) - zakres przedmiotowego zamówienia został szczegółowo określony w treści SWZ (m. in . w ROZDZIALE nr 4).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

ROZDZIAŁ 9 SWZ: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (dot. Części nr 1-3):
1. W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający stawia warunki w tym zakresie i opisuje je poniżej:
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający wymaga:
A) posiadania przez Wykonawcę określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych.
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - potwierdzającą, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)
oraz
B) posiadania przez Wykonawcę określonego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia).
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - nie mniejszej niż 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - nie mniejszej niż 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający stawia warunki w tym zakresie i opisuje je poniżej:
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający wymaga:
Wykonane roboty budowlane:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze, tj. polegające na rozbudowie sieci strukturalnej LAN - o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto każda, które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

Zamawiający zastrzega, iż przez roboty budowlane rozumie wykonanie robót budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych (którego wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby powyższy warunek spełniał przynajmniej jeden z wykonawców w całości.

Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

Dysponowanie osobami:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował wykwalifikowanymi osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację przedmiotowego zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.:
Wykonawca musi dysponować co najmniej następującymi osobami:

a) Minimum dwie osoby posiadające aktualne certyfikaty Instalatora Systemu Okablowania Strukturalnego. Zamawiający wymaga posiadania certyfikatów imiennych, wydanych terminowo bezpośrednio przez producenta (a nie w imieniu producenta). Zamawiający dopuszcza certyfikaty wydane w języku innym niż język polski. Zamawiający wymaga aby miał możliwość sprawdzenia w sposób niezależny (np. w witrynie internetowej producenta systemu okablowania strukturalnego) czy firma instalatorska posiada ważne certyfikaty (Wymóg ten dotyczy Części nr 1-3).

b) Osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wykształcenie co najmniej średnie oraz minimum 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych (Wymóg ten dotyczy wyłącznie Części nr 3).
Uwaga!
Dopuszcza się uprawnienia równoważne wyżej wymienionym (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia).

Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2021 poz. 1646 ze zm.).

Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

Osoba/y zaproponowana/e do pełnienia wyspecyfikowanych powyżej funkcji musi/szą posługiwać się biegle językiem polskim w mowie i piśmie lub Wykonawca zapewni stałą i profesjonalną obsługę tłumaczy.

Zamawiający uzna warunek (Dysponowanie osobami) za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób (stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.

Nadmieniamy, że:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ 15 SWZ:
Zamawiający wezwie Wykonawcę (którego oferta zostanie najwyżej oceniona) do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia), a mianowicie:

a)Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (składany w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, który został wskazany w rozdziale 9 SWZ).
Zamawiający zaleca aby powyższy wykaz został sporządzony według Załącznika nr 2 do SWZ (Wykaz osób).

Dokument składa się w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

b)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (składany/e w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, który został wskazany w rozdziale 9 SWZ).

Zamawiający zaleca aby powyższy wykaz został sporządzony według Załącznika nr 10 do SWZ (Wykaz robót budowlanych).

Dokument składa się w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

c)Dokument/y potwierdzający/e, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (składany/e w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, który został wskazany w rozdziale 9 SWZ).

Dokument składa się w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

W przypadku gdy dokument został wystawiony przez upoważniony podmiot inny niż wykonawca jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
W przypadku gdy dokument został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

d)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem (składana/e w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, który został wskazany w rozdziale 9 SWZ).

Dokument składa się w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

W przypadku gdy dokument został wystawiony przez upoważniony podmiot inny niż wykonawca jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
W przypadku gdy dokument został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda od Wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ROZDZIAŁ 15 SWZ (ZAWARTOŚĆ OFERTY...):Oferta oraz załączniki do niej, które Wykonawca (ubiegający się o zamówienie publiczne) zobowiązany jest złożyć:
a) Wypełniony Formularz oferty (stanowiący załącznik do SWZ).
Formularz oferty - należy złożyć w zakresie każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę:
Załącznik nr 1A (do SWZ) - Formularz oferty dla Części nr 1,
Załącznik nr 1B (do SWZ) - Formularz oferty dla Części nr 2,
Załącznik nr 1C (do SWZ) - Formularz oferty dla Części nr 3.
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
c) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
d) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
e) Jeżeli dotyczy:
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Uwaga!
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ).
W przypadku gdy Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia przy udziale Podwykonawcy, do oferty dołącza również oświadczenie Podwykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).
Dodatkowo (jeżeli dotyczy) do oferty należy dołączyć:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny wykonawcy.
b) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

ROZDZIAŁ 10 SWZ (WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE):

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wypełniając dokumenty, w których jest mowa o „Wykonawcy”, należy wpisać dane wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W ofercie powinien być podany adres do korespondencji oraz dane kontaktowe do Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (zaleca się załączenie tej umowy do oferty).
6. Formularz oferty składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
10. W przypadkach, o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia - zgodnie z dyspozycją § 22 projektu umowy [są dwa projekty umowy, i tak: Załącznik nr 3A do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (Projekt umowy) - dla Części nr 1-2 oraz Załącznik nr 3B do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (Projekt umowy) - dla Części nr 3].

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-23 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami (zgodnie z ROZDZIAŁEM 11 SWZ) należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan - tj. w myśl ustawy Pzp, na stronie internetowej prowadzonego postępowania (do dnia 23.08.2023 r. do godz. 08:00).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-23 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia (w zakresie dot. Części nr 1-2) jest finansowany z projektów:
Numer projektu: POWR.03.05.00-00-Z228/17
Tytuł projektu: „Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego
w Poznaniu”
oraz
Numer projektu: POWR.03.05.00-00-Z210/18
Tytuł projektu: „Najlepsi z natury 2.0 Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w
Poznaniu”.
Przedmiot zamówienia (w zakresie dot. Części nr 3) jest finansowany ze środków własnych.
Uwaga! Stosownie do treści art. 310 ustawy Pzp, informujemy, że Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dot. Części nr 2 jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (uzyskanie zgody NCBR), nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu (w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym).

Termin realizacji zamówienia:
w zakresie dot. Części nr 1 i 2: do 60 dni kalendarzowych (licząc od daty zawarcia umowy),
w zakresie dot. Części nr 3: do 30 dni kalendarzowych (licząc od daty zawarcia umowy).
Zaproponowanie terminu dłuższego niż termin/y wskazany/e powyżej traktowane będzie jako niezgodność oferty z warunkami zamówienia (określonymi w SWZ) i skutkowało będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
Uwaga! Realizacja w/w prac (w zakresie dot. Części nr 1 i 2) musi zostać zakończona najpóźniej do dnia 19 listopada 2023 r. (z uwagi na zakończenie okresu kwalifikowalności wydatków).
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone w treści SWZ (wraz z załącznikami) do postępowania o sygnaturze/numerze: 2617/AZ/262/2023 (adres strony
internetowej zapewniającej nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.