Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330080/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA NABIAŁU I PRZETWORÓW MLECZARSKICH
DO OBIEKTÓW „SOLPARK KLESZCZÓW”
SP. Z O.O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
1.3.) Oddział zamawiającego: SOLPARK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100686253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SPORTOWA 8
1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/731-65-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kompleks-solpark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solpark-kleszczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.solpark.bip.kleszczow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA NABIAŁU I PRZETWORÓW MLECZARSKICHDO OBIEKTÓW „SOLPARK KLESZCZÓW”
SP. Z O.O.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5da7858a-2a0b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024301/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 DOSTAWA NABIAŁU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330080/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZPU-5-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 73986,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i przetworów mleczarskich do obiektów „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o. w Kleszczowie.
1.2.Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1.1. obejmuje produkty wysokiej jakości, spełniające wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, zapewniające bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadające jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach o jakości handlowej i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu.
1.3. Zamawiane produkty dostarczane będą przez Wykonawcę w opakowaniach, z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością. Opakowania te muszą zapewnić pełną identyfikację w tym nazwę produktu, nazwę i adres producenta, termin przydatności do spożycia (nie krótszy niż ¾ okresu przydatności od daty produkcji) oraz inne elementy wymagane przepisami prawa. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być suche, czyste i bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów oraz powinny zapewnić ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz zanieczyszczeniem, jak również odpowiednie warunki w czasie przechowywania i transportu.
1.4. Częstotliwość dostaw: Dostawy realizowane będą przez cały okres trwania Umowy, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Realizacja zamówienia następować będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), do obiektu Zamawiającego, w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego z Wykonawcą w okresie czasowym od godziny 8.00 - 12.00. W zakresie planowanego terminu dostawy – Zamawiający może uwzględnić sugestię Wykonawcy.
1.5. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu nabiału i przetworów mleczarskich oraz spełniającymi wymogi sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
1.6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko.
1.7.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru).
1.8. Zamówienia jednostkowe składane będą przez cały okres objęty Umową za pośrednictwem poczty e-mail. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15.30 przed dniem realizacji.
1.9. Dostawy realizowane będą w terminie do maksymalnie 48 godzin od chwili złożenia zamówienia jednostkowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103850,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103850,26 PLN
INNE PRZETARGI KLESZCZÓW
- Dostawa samochodu typu mikrobus
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji zadania: "Przebudowa drogi gminnej nr 101373E w Kleszczowie i Łuszczanowicach, ul. Sportowa"
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kleszczowie Etap II - termomodernizacja budynku
więcej: przetargi KLESZCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywne dostawy nabiału do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.