Og³oszenie z dnia 2023-08-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00362715/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00397242/01 - Wynik z dnia 2023-09-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont drogi powiatowej nr 1613K Zamie¶cie – S³opnice – Zalesie w km od 7+207 do km 8+558 w miejscowo¶ci S³opnice, Powiat Limanowski - etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG W LIMANOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898880
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.limanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://pzd.limanowa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont drogi powiatowej nr 1613K Zamie¶cie – S³opnice – Zalesie w km od 7+207 do km 8+558 w miejscowo¶ci S³opnice, Powiat Limanowski - etap II”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-df6c4cf4-32b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00343177
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022835/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Remont drogi powiatowej nr 1613K Zamie¶cie - S³opnice - Zalesie w km od 7+207 do km 8+558 w miejscowo¶ci S³opnice, Powiat Limanowski - etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl, zwanej dalej jako: „Platforma”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
3. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego),
d) w przypadku podpisywanie pliku przez kilka osób, zalecamy stosowaæ podpisy tego samego rodzaju;
e) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie w szczególno¶ci jednego z formatów: .zip, .7z.;
f) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. W przypadku podpisywania o¶wiadczeñ lub dokumentów sporz±dzonych w formacie innym ni¿ .pdf – w przypadku opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym - zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie wewnêtrznym. W przypadku u¿ycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnêtrznym, nale¿y pamiêtaæ aby przekazaæ zarówno podpisywane o¶wiadczenie lub dokument oraz plik podpisu zewnêtrznego.
5. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza pliki o wielko¶ci do 80 MB w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx., .rtf, .odt., .xls, .xlsx. Zamawiaj±cy nie okre¶la limitu liczby plików.
7. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie „Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
8. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta: „Zapytania/Wyja¶nienia”, „Wiadomo¶ci”, „Dokumenty na wezwanie”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) dane osobowe przetwarzane w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wspó³administrowane bêd± przez: Powiatowy Zarz±d Dróg (PZD/Zamawiaj±cy) z siedzib± w Limanowej przy ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 831, e-mail: sekretariat@pzd.limanowa.pl, Starostwo Powiatowe (SP) z siedzib± w Limanowej przy ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 800, e-mail: starostwo@powiat.limanowski.pl,
b) osob± do kontaktu w sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê telefonicznie pod nr tel. 18 33 37 835 lub 18 33 37 831 e-mail: iod@pzd.limanowa.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacj± umowy,
d) Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ ujawnione Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, z uwzglêdnieniem ograniczeñ wskazanych w przepisach prawa, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów z administratorami umów,
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówieñ publicznych, zgodny z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt dla organów powiatu oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych,
f) podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest zwi±zany z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
g) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania;
h) posiada Pani/Pan prawo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ przetwarzanie odbywa siê zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania przepisów RODO:
a) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ zwartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
b) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.272.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1613K Zamie¶cie – S³opnice – Zalesie w km od 7+207 do km 8+558 w miejscowo¶ci S³opnice, Powiat Limanowski – II etap.
2. Zamówienie obejmuje w szczególno¶ci nastêpuj±cy zakres prac:
1) roboty przygotowawcze,
2) frezowanie profiluj±ce nawierzchni,
3) remont nawierzchni bitumicznej,
4) odtworzenie nawierzchni na zjazdach,
5) wykonanie poboczy z kruszywa z powierzchniowym utrwaleniem emulsj±,
6) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz PEO,
7) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1 : 500.
3. Szczegó³owy zakres i sposób wykonania robót okre¶lony zosta³ w dokumentacji postêpowania, w szczególno¶ci w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, opisie przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy - stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
4. Zamawiaj±cy wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysoko¶ci 36 miesiêcy, liczonego od dnia odbioru koñcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach okre¶lonych w pkt 21.2 ppkt 2 SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie ni¿ej podane
kryteria:
1) Cena – 60%,
2) Gwarancja – 40%.
2. Punkty przyznawane za podane kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
1) Kryterium 1 - Cena (C)
W kryterium „Cena” mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 pkt. Oferta o najni¿szej cenie otrzyma 60 pkt, pozosta³e proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie.
2) Kryterium 2 – Gwarancja (G)
W kryterium „Gwarancja” oceniana bêdzie d³ugo¶æ dodatkowego okresu gwarancji na jako¶æ wykonanych robót objêtych zamówieniem, liczonego w miesi±cach ponad minimum okre¶lone na 36 miesiêcy od dnia odbioru prac protoko³em koñcowym. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 36 miesiêcy (minimum) oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane nale¿y wpisaæ w Formularzu oferty pkt 2.
Za uzyskane 100 % w przedmiotowym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 pkt. Oferta o najd³u¿szym dodatkowym okresie gwarancji otrzyma 40 pkt, pozosta³e proporcjonalnie mniej. Maksymalnie przed³u¿yæ okres gwarancji mo¿na o 24 miesi±ce, czyli Wykonawca mo¿e zaoferowaæ ³±cznie maksymalnie 60 miesiêczny okres gwarancji. Okres gwarancji ponad 60 miesiêcy nie bêdzie punktowany tj. Zamawiaj±cy oceni ofertê tak jak dla Wykonawcy, który zaoferowa³ dodatkowo 24 miesi±ce gwarancji i taki okres gwarancji zostanie uwzglêdniony w umowie z Wykonawc±.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Liczba punktów = (Gof/Gmax) * 100 * waga, gdzie:
- Gof – okres dodatkowej gwarancji w badanej ofercie,
- Gmax – najd³u¿szy spo¶ród wszystkich ofert okres dodatkowej gwarancji.
W przypadku b³êdnego wype³nienia oferty w niniejszym kryterium (niezgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego) np. brak wskazania okresu gwarancji, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres gwarancji zostanie przejêty okres 36 miesiêcy.
Kryterium nie dotyczy gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, dla którego Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji na okres 12 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
Bez wzglêdu na powy¿sze: Je¿eli warunki gwarancji jako¶ci udzielonej przez producenta materia³ów i urz±dzeñ przewiduj± d³u¿szy okres gwarancji jako¶ci ni¿ gwarancja udzielona przez Wykonawcê – obowi±zuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów za wszystkie kryteria obliczon± wg wzoru: P = C + G, gdzie P - wynik oceny. Pozosta³e oferty zostan± skalsyfikowane zgodnie z ilo¶ci± przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wy¿ej wskazanymi kryteriami, bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
I. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, na podstawie informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, ¿e posiada ¶rodki w wysoko¶ci co najmniej: 700 000,00 z³ (s³ownie: siedemset tysiêcy z³otych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nianie warunku w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ (zakoñczy³) co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, rozbudowie, odbudowie, przebudowie lub remoncie drogi publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 645 ze zm.) o warto¶ci brutto ka¿dej z robót co najmniej 700 000,00 z³ (s³ownie: siedemset tysiêcy z³otych).
Jako wykonanie (zakoñczenie) robót nale¿y rozumieæ wystawienie co najmniej ¦wiadectwa Przejêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
Nie mo¿na sumowaæ zadañ o mniejszej warto¶ci aby uzyskaæ wymagan± warto¶æ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z Wykonawców.
2) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem:
a) co najmniej 1 osob± do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c±: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, oraz
- do¶wiadczenie w realizacji minimum 1 zadania (od rozpoczêcia robót do zakoñczenia zadania) polegaj±cego na budowie, rozbudowie, odbudowie, przebudowie lub remoncie drogi publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 645 ze zm.) o warto¶ci brutto co najmniej 700 000,00 z³, na stanowisku kierownika robót drogowych, kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej.
Jako wykonanie (zakoñczenie) robót nale¿y rozumieæ wystawienie, co najmniej ¦wiadectwa Przejêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
W przypadku uprawnieñ dla osób dopuszcza siê odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do projektowania/kierowania robotami budowlanymi w danej specjalno¶ci nabyte w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, ¿e zachowuj± swoj± wa¿no¶æ oraz z zastrze¿eniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
II. W przypadku gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane w innych walutach ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ wed³ug ¶redniego kursu NBP podanego na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w BZP, a je¿eli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – wed³ug ostatniego ¶redniego kursu NBP przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu w BZP.
III. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli podsiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (okre¶lonej w pkt 6.2 ppkt 3) i 4) SWZ) Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, w kwocie okre¶lonej przez Zamawiaj±cego w pkt 6.2 ppkt 3 SWZ.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganego przez Zamawiaj±cego ww. dokumentu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa powy¿ej, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert w postêpowaniu.
3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca wraz z ofert± (Formularzem oferty) zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2. SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców na zasadach okre¶lonych w pkt 10.6. SWZ.
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w pkt 8.9 SWZ.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy - dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych zasadach okre¶lonych w pkt 8.3. SWZ.
4) O¶wiadczenie, z którego wynika które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w pkt 10.8. SWZ.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów.
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 5;
7) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o którym mowa w pkt 10.1 i 10.2. SWZ. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo). W przypadku spó³ki cywilnej, je¶li z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania Wykonawcy mog± za³±czyæ do oferty umowê spó³ki cywilnej. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w pkt 7 SWZ natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 6.2 SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 11.5. SWZ odpowiednio przez Wykonawcê/ów który/rzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.2. SWZ.
8. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy, w szczególno¶ci w § 19 oraz § 4 PPU.2. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza:
2.1) zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
1) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w PPU,
2) zmian bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji lub osób indywidualnych,
3) konieczno¶ci koordynacji robót z innymi wykonawcami w zakresie prac projektowych i robót budowlanych,
4) konieczno¶ci udzielenia zamówienia dodatkowego na roboty nieobjête zamówieniem podstawowym, a koniecznego do prawid³owego zakoñczenia robót, a których wykonanie wp³ywa na zmianê terminu wykonania zamówienia podstawowego,
5) si³y wy¿szej,
6) szczególnie uzasadnionych trudno¶ci w pozyskiwaniu materia³ów budowlanych i innych materia³ów niezbêdnych dla prawid³owego wykonania umowy,
7) w przypadku, gdy wykonywanie robót nie bêdzie mo¿liwe ze wzglêdu na obowi±zek skoordynowania robót z Wykonawc± innych robót wykonywanych na terenie budowy,
-okoliczno¶ci wskazane wy¿ej mog± stanowiæ podstawê zmiany terminu wykonania zamówienia tylko w przypadku, gdy uniemo¿liwiaj± terminowe wykonanie umowy;
2.2 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym przedmiotu umowy okre¶lonego w SWZ w przypadku:
1) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w SWZ i przedmiarze robót, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano,
2) mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ w stosunku do okre¶lonych w SWZ i przedmiaru robót, przy zachowaniu jako¶ci i funkcjonalno¶ci okre¶lonych w SWZ, je¿eli umo¿liwiaj± uzyskanie lepszej jako¶ci lub funkcjonalno¶ci lub zmniejszenie kosztów eksploatacji lub kosztów wykonania przedmiotu umowy,
3) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
4) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umownymi,
5) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, przy czym minimalna warto¶æ przedmiotu umowy do wykonania wynosi 80 % warto¶ci o jakiej mowa w § 4 ust. 1 umowy.
3. Zmiana wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych w PPU. Szczegó³owo dopuszczalne zmiany umowy opisano w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy dzia³aj±cej pod adresem: https://e-propublico.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Ponadto na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.), z postêpowania wykluczy:1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych ró¿nych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprz±tanie pomieszczeñ i otoczenia budynków S±du Rejonowego w Limanowej
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddzia³u zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
wiêcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi le¶nej w le¶nictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.