Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości obiektu typu „Orlik 2012” zlokalizowanego przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości obiektu typu „Orlik 2012” zlokalizowanego przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-905aff09-2229-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Ochrona osób i mienia oraz sprzątanie boisk wielofunkcyjnych typu "Orlik" zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Wilanów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie przeprowadzić w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 w zw. z art. 305 pkt 1) w związku z art. 359 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) na usługę o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty progów unijnych.
2. Zamawiający przewidywał w postępowaniu 42/WKU/2022 na: Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości obiektu typu „Orlik 2012” zlokalizowanego przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie., dla zamówienia podstawowego udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu w ciągu ostatnich 3 lat, podobnych usług. Udzielenie tego rodzaju zamówienia przewidziane było w SWZ oraz Ogłoszeniu o zamówieniu nr 2022/BZP 00310356/01 z dnia 2022.08.18.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-510b78b3-1e26-11ed-b950-8227d40187e8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/WKU/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia oraz wykonywanie czynności polegających na sprzątaniu w obiektach boisk sportowych „Orlik 2012” przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie.
Łączna liczba roboczogodzin ochrony stacjonarnej wynosi 1831. Szczegółowy planowany grafik pracy stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
W związku z możliwością realizacji prac remontowo- budowlanych na Obiekcie w okresie realizacji umowy (§2 ust. 2-5 Umowy) minimalny poziom realizacji Umowy wyniesie 55%.
I. Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia wszystkich zobowiązań zawartych we wzorze umowy, w szczególności:
1. Zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach kompleksu boisk sportowych „Orlik 2012” przy ul. Worobczuka 8, zwanych dalej „obiektem chronionym”.
2. Ochrony obiektu chronionego i jego pomieszczeń użytkowych przed dostępem do niego osób nieuprawnionych.
3. Ochrony mienia obiektu chronionego przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem i dewastacją.
4. Zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie obiektu chronionego oraz niezwłocznego powiadamiania Wydziału Kultur i Sportu dla Dzielnicy Wilanów o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku.
5. Niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępnych zaistniałych na terenie obiektu chronionego i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania.
6. Kontrola monitoringu wizyjnego z analizą obrazu w godzinach 00:00-07:00;
7. Prowadzenia przewidzianej w Tabeli służby ochronnej dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany i czasie wykonywania przez pracowników ochrony zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej.
8. Wykonywania stałego, terminowego, sumiennego i z należytą starannością prac będących przedmiotem umowy.
9. Zapewnienia przyjazdu grup interwencyjnych do obiektów chronionych na każdy sygnał alarmowy, wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu, w czasie nie dłuższym niż 10 minut.
10. Zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w obiekcie chronionym tak, by nieprzerwanie byli w stanie udzielić pracownikom Urzędu Dzielnicy Wilanów odpowiedzialnym za administrowanie chronionym obiektem informacji na temat stanu ochrony fizycznej obiektu.
11. Posiadania przez cały okres realizacji umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej do sumy ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł. Z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia.
12. Sprzątania pomieszczeń biurowych, pomieszczeń sanitarnych przy wykorzystaniu środków czystości dostarczonych przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Umowy
13. Sprzątania terenów zewnętrznych i pielęgnacji zieleni zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Umowy - boisko do piłki nożnej (sztuczna trawa), boisko do koszykówki (nawierzchnia poliuretanowa), powierzchnia terenów zielonych, ciągi komunikacyjne.
14. Sprzątanie terenu przed wejściem do kompleksu boisk sportowych „ORLIK” zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Umowy.
Zamawiający nie dopuszcza w realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnienia osób z orzeczeniami o niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73239,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73239,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73239,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY - GOT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272722313
7.3.3) Ulica: ul. Erazma Ciołka 13 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-445
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY - GOT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY - GOT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73239,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 107 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.