Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317251/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług pod nazwą „Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM SIŁ POWIETRZNYCH W DĘBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060738970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lotników Polskich 1
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 519 450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzeumsp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-730a7501-0dc8-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług pod nazwą „Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-730a7501-0dc8-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216482/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSP-ZP-TP.2612.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 99683,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług pod nazwą „Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie”.
2) Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, usług bezpośredniej ochrony osób przebywających na terenie Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie oraz mienia.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a) Realizować usługi stanowiące przedmiot zamówienia polegające na pełnieniu dyżuru pracowników ochrony wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w siedzibie Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie przez 7 dni w tygodniu, w okresie od 01.04 do 30.09 – w godzinach od 8:00 do 17:00 (9 godzin) oraz okresie od 01.10 do 31.03 – w
godzinach od 8:00 do 16:00 (8 godzin).
b) W sytuacjach alarmowych zapewnić interwencję grupy interwencyjnej składającej się z minimum dwóch pracowników wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie wynosi nie więcej niż … minuty od zgłoszenia zaistnienia sytuacji alarmowej.
c) Realizować usługi polegające na ochronie obiektu w formie elektronicznej poprzez system sygnalizacji włamania i napadu podłączony do alarmowego centrum odbiorczego Wykonawcy drogą radiową, na wydzielonej częstotliwości. Wykonawca musi posiadać stosowne pozwolenie radiowe na używanie urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących na wydzielonych
częstotliwościach.
4) Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia jest Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie.
5) Na terenie objętym przedmiotem zamówienia, stanowiącym grunty będące własnością Zamawiającego, o powierzchni 0,3215 ha, zlokalizowany jest budynek muzeum wraz z częścią biurową o powierzchni 916,00 m2.
6) Na terenie objętym realizacją przedmiotu zamówienia funkcjonują następujące systemy bezpieczeństwa:
a) System alarmowy.
b) System sygnalizacji pożaru.
c) System sygnalizacji włamania.
d) System monitoringu wizyjnego.
e) System kontroli dostępu
7) Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotowego zamówienia tymczasowe wzmocnienie etatowej ochrony, tj. dyżuru pełnionego przez pracowników ochrony, do dwóch pracowników, w czasie trwania jednodniowych lub dwudniowych imprez i wydarzeń kulturalno-artystycznych na terenie muzeum, takich jak:
a) Święto Wojska Polskiego – 15 sierpnia 2024 r.
b) Europejska Noc Muzeów – maj 2025 r.
8) Koszt dodatkowej ochrony winien być wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy z tytułu dodatkowej ochrony, o której mowa w pkt 7).
9) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 130 000,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 17.05.2024 r., godz. 10:00 wpłynęły dwie oferty, jednak ceny złożonych ofert, przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na dzień dzisiejszy nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację zamówienia.W związku z powyższym wystąpiły ustawowe przesłanki do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157046,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319806,54 PLN
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Świadczenie usługi w zakresie sukces. odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsump. kat. 3 ze stołówek żołnierskich, odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne z kompleksów 41 BLSz
- Dostawa sprzętu spadochronowego z podziałem na zadania
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego dla serwerów i przełączników, z podziałem na zadania
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług ochrony mienia, monitoringu oraz konserwacji urządzeń sygnalizacji włamania i napadu w Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku"
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Usługa ochrony obiektów i mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli k/ Radomia przez okres 24 miesięcy: od 31.12.2022 do 31.12.2024
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.