Og³oszenie z dnia 2023-08-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00115253/01 - Og³oszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00133465/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00149412/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SIECI O¦WIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY MIELNIK
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIELNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659450
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 38
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-307
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 856577003
1.5.8.) Numer faksu: 856577121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mielnik.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mielnik.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b2fe2a7-a912-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SIECI O¦WIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY MIELNIK2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8b2fe2a7-a912-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00343265
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063140/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja i rozbudowa sieci o¶wietlenia drogowego na terenie Gminy Mielnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00115253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.1.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ 1: ROBOTY BUDOWLANE W RAMACH ZADANIA „MODERNIZACJAI ROZBUDOWA SIECI O¦WIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY MIELNIK”
CZÊ¦Æ 1 zamówienia obejmuje realizacjê dwóch rodzajów zadañ:
Zadanie 1: Modernizacja istniej±cej sieci o¶wietlenia ulicznego;
Zadanie 2: Budowa nowych odcinków sieci o¶wietlenia ulicznego.
Zakres zadania nr 1 obejmuje m.in.:
a) Wykonanie projektu modernizacji systemu o¶wietlenia ulicznego z wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami w tym z uzgodnieniem z RE Bielsk Podlaski.
b) Wymianê 591 szt. istniej±cych wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprê¿nych na nowoczesne oprawy ze ¼ród³ami ¶wiat³a typu LED celem zwiêkszenia efektywno¶ci energetycznej
i ekonomicznej oraz uzyskania w³a¶ciwych tj. zgodnych z norm± PN-EN13201 parametrów o¶wietlenia;
c) Wymianê przewodów zasilaj±cych oprawy (przewody w wysiêgnikach) oraz zabezpieczeñ opraw na nowe;
d) Dowieszenie 72 szt. opraw o¶wietlenia ulicznego w zasiêgu istniej±cej sieci o¶wietlenia ulicznego, dowieszenie realizowane na istniej±cych s³upach linii niskiego napiêcia;
e) Demonta¿ 60 szt. opraw o¶wietlenia ulicznego;
f) Dostosowanie istniej±cych 164 opraw ulicznych typu LED do wspó³pracy z systemem sterowania;
g) Modernizacje 28 uk³adów pomiarowo-rozdzielczych o¶wietlenia ulicznego;
h) Zainstalowanie i uruchomienie systemu sterowania oprawami o¶wietlenia ulicznego;
i) Utylizacja zdemontowanych materia³ów w tym ¼róde³ ¶wiat³a;
j) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2) Zakres zadania nr 2 obejmuje:
a) Wykonanie projektów budowlanych budowy o¶wietlenia ulicznego z wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami wynikaj±cymi z Prawa budowlanego; Projekty budowalne musz± obejmowaæ budowê o¶wietlenia ulicznego na obszarach wskazanych w PFU w tabeli nr 2 i okre¶lonych na schematach w miejscowo¶ciach: Mielnik, Wajków, Tokary, Kudelicze, Homoty, Paw³owicze, Moszczona Królewska, Radziwi³³ówka, Maækowicze, Sutno, Adamowo.
b) Zamawiaj±cy dysponuje projektami budowlanymi budowy o¶wietlenia ulicznego wskazanymi w PFU w tabeli nr 2 i okre¶lonymi na schematach w miejscowo¶ciach: Mielnik ul. Graniczna i Przemys³owa, Mielnik ul Brzeska (dwa projekty), Mielnik ul. Wajkowska, Os³owo, Adamowo, Koterka. Wykonuj±c ten zakres zamówienia nale¿y zamontowaæ oprawy dostosowane do systemu sterowania opisanego w zadaniu 1.
c) Budowê o¶wietlenia ulicznego na podstawie przekazanych przez Zamawiaj±cego projektów budowlanych i wykonanych przez Wykonawcê projektów budowlanych dla wskazanych lokalizacji, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej.
d) Przekazanie wybudowanego o¶wietlenia do u¿ytkowania.
e) Zainstalowanie i uruchomienie systemu sterowania wybudowanymi oprawami o¶wietlenia ulicznego.
Uwaga:
Wymagany okres gwarancji na system sterowania – 10 lat. Zamawiaj±cy wymaga, aby w okresie gwarancji system sterowania nie generowa³ dodatkowych kosztów zwi±zanych z jego funkcjonowaniem, przesy³aniem danych, archiwizacj±, aktualizacj± itp.. Koszty dostêpu, funkcjonowania i przesy³u danych systemu sterowania w okresie gwarancji, musz± zostaæ wliczone w cen± oferty a po tym okresie musi byæ zapewniona mo¿liwo¶æ po³±czenia systemu z wewnêtrzna sieci± internetow± Zamawiaj±cego poprzez z³±cze RJ45 lub bezprzewodowo poprzez sieæ Wi-Fi.
3) Wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy: realizacja inwestycji ma za zadanie utrzymanie lub zwiêkszenie komfortu i bezpieczeñstwa wszystkich mieszkañców oraz u¿ytkowników dróg korzystaj±cych ulic objêtych zamówieniem poprzez unowocze¶nienie systemu sterowania o¶wietleniem oraz wymianie wyeksploatowanych opraw na nowe lampy typu ledowego.
4) Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê i mog³oby to doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy poda³ taki opis w celu ustalenia standardu i okre¶lenia minimalnych parametrów, jakim musz± odpowiadaæ produkty, aby spe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego i stanowi± one wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza produkty równowa¿ne pod warunkiem, ¿e przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i posiada parametry techniczne (w szczególno¶ci: konstrukcja, zastosowane materia³y, rozmiary itp.) i u¿ytkowe nie gorsze ni¿ okre¶lone w SWZ, a tak¿e jest zgodny z obowi±zuj±cymi wymaganiami prawnymi. Zamawiaj±cy do oceny równowa¿no¶ci bêdzie bra³ pod uwagê parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Je¿eli Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, nale¿y je rozumieæ jako przyk³adowe. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym w tre¶ci SWZ. Ka¿dorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub za³±cznikach do SWZ norma, nale¿y przyj±æ, ¿e w odniesieniu do niej u¿yto sformu³owania „lub równowa¿na”.
6) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane roboty spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu wraz z ofert± dok³adny opis oferowanego rozwi±zania równowa¿nego.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71355200-3 - Wykonywanie badañ
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6243902,44 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ 2: US£UGA PE£NIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI OPISANYMI W ZAKRESIE CZʦCI 1 ZAMÓWIENIA.1. Przedmiot zamówienia w Czê¶ci 2 obejmuje nadzór inwestorski ca³ego procesu inwestycyjnego w zakresie realizacji Czê¶ci 1 zamówienia oraz wszystkie czynno¶ci wynikaj±ce z prawa budowlanego, rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r., poz. 831), rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury w sprawie dziennika budowy, monta¿u i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz og³oszenia zawieraj±cego dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2018 r. Nr 108, poz. 953 ze zmianami)
2. Nadzór realizowany bêdzie do zakoñczenia robót przez wykonawcê zgodnie z przyjêtymi etapami realizacji inwestycji.
3. Wykonawca us³ugi zobowi±zany bêdzie do wykonywania czynno¶ci:
1) weryfikacji dokumentacji projektowych w bran¿y elektrycznej, zakoñczonej wydaniem opinii w zakresie zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
2) weryfikacji kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wykonanych przez wykonawcê robót budowlanych,
3) analizy merytorycznej dokumentacji technicznej celem w³a¶ciwej realizacji pod wzglêdem kolejno¶ci robót, zastosowanych materia³ów i rozwi±zañ technicznych,
4) przygotowywanie raportu miesiêcznego merytorycznego z postêpu prac projektowych i robót budowlanych. Raport nale¿y przedstawiæ do dnia 20 ka¿dego miesi±ca za miesi±c poprzedni,
5) udzia³ w przekazaniu placu budowy przez Zamawiaj±cego,
6) nadzór nad zgodno¶ci± wykonawstwa robót z dokumentacj± projektow±, umow± o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiaj±cego oraz obowi±zuj±cymi przepisami, wiedz± techniczn± i sztuk± budowlan±, w zakresie rozwi±zañ technicznych, technologicznych i materia³owych, jako¶ci, trwa³o¶ci i estetyki wykonania,
7) podczas trwania robót budowlanych zapewnienie obecno¶ci na budowie co najmniej jednego przedstawiciela inspektora nadzoru inwestorskiego (INI), co najmniej 1 raz w tygodniu oraz na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego,
8) organizowanie narad koordynacyjnych na budowie, sporz±dzanie z nich protoko³ów i przekazywanie ich zainteresowanym stronom,
9) sprawowanie kontroli ilo¶ciowej i jako¶ciowej w czasie realizacji zadania w zakresie zabezpieczaj±cym interesy Zamawiaj±cego,
10) ¿±danie od wykonawców robót budowlanych dokonania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a tak¿e wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mog³aby wywo³aæ zagro¿enie b±d¼ spowodowaæ niedopuszczaln± niezgodno¶æ z dokumentacja projektow±,
11) dbanie o realizacjê robót w zgodno¶ci z harmonogramem rzeczowo-finansowym i podejmowanie wszelkich dzia³añ umo¿liwiaj±cych prawid³ow± realizacjê harmonogramu robót pod wzglêdem terminowym i finansowym,
12) sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach, ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych oraz po¶wiadczenie usuniêcia tych wad przez wykonawcê robót,
13) zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, urz±dzeñ, systemów i wyposa¿enia nieuzgodnionych przez Zamawiaj±cego, niezgodnych z dokumentacj± projektow± lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie,
14) sprawdzenie posiadania przez wykonawcê robót odpowiednich dokumentów i ich gromadzenie przez INI w celu finalnego przekazania Zamawiaj±cemu (atestów, certyfikatów, ¶wiadectw jako¶ci, wyników badañ itp.), dotycz±cych materia³ów i urz±dzeñ stosowanych przez wykonawcê robót oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materia³ów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urz±dzeñ przewidzianych do realizacji robót, ¿±danie wykonania dodatkowych badañ przez wykonawcê robót, materia³ów budz±cych w±tpliwo¶æ co do jako¶ci oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa,
15) wspó³praca z projektantem/nadzorem autorskim,
16) zg³aszanie projektantowi zastrze¿eñ do dokumentacji projektowej wynik³ych podczas realizacji robót budowlanych i egzekwowanie od projektanta stosownych poprawek,
17) uzgadnianie z nadzorem autorskim i Zamawiaj±cym mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ,
18) kwalifikowanie zasadno¶ci wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub uzupe³niaj±cych, w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, spisywanie protoko³ów konieczno¶ci na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupe³niaj±ce wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym,
19) sprawdzenie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych oraz odbioru czê¶ciowego,
20) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz archiwizacja wszystkich protoko³ów prób i badañ przeprowadzonych w trakcie budowy,
21) sprawdzenie kompletno¶ci i poprawno¶ci dokumentacji powykonawczej oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru koñcowego,
22) udzia³ w przeprowadzeniu rozruchu instalacji i urz±dzeñ zainstalowanych w ramach realizowanych robót budowlanych,
23) potwierdzenie gotowo¶ci wykonawcy robót do odbioru koñcowego i udzia³ w koñcowym odbiorze zadania w obecno¶ci Zamawiaj±cego,
24) kontrola rozliczeñ finansowych, w tym:
a) weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych, zamiennych lub uzupe³niaj±cych pod wzglêdem rzeczowym, zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami (nak³adami rzeczowymi) oraz stosowania cen zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie o wykonawstwo robót,
b) kontrola prawid³owo¶ci wystawienia faktur, dotycz±cych zakresu prac i kwot zgodnie z umow± zawart± z wykonawc± robót oraz harmonogramem, w tym dostarczania dowodów zap³aty wymagalnego wynagrodzenia na rzecz podwykonawców i dalszych podwykonawców robót budowlanych,
25) udzia³ w komisji inwentaryzacyjnej je¿eli zajdzie konieczno¶æ przedterminowego rozwi±zania umowy b±d¼ zmiany wykonawcy robót,
26) je¿eli Zamawiaj±cy uzna to za stosowne - udzia³ INI w komisjach powo³ywanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rêkojmi udzielonej przez wykonawcê robót budowlanych, egzekwowanie ich usuniêcia i sporz±dzanie stosownych protoko³ów,
27) INI bêdzie zobowi±zany do sk³adania Zleceniodawcy pisemnych raportów w cyklach miesiêcznych. W raporcie za dany miesi±c nale¿y umie¶ciæ co najmniej: informacje dotycz±ce postêpu prac projektowych, budowalnych, stopieñ realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, kwestie problemowe (np. zagro¿enia dla realizacji harmonogramu),
28) wszystkie czynno¶ci przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy art. 25 - 27 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U.2021.poz. 2351 t.j. z dnia 02.12.2021r.).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 97560,98 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5749020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5749020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5749020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ MRÓZ Przedsiêbiorstwo Handlowo Us³ugowe "MADO" - w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898
7.3.3) Ulica: ul. Le¶na 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiêbiorstwo Handlowo Us³ugowe "MADO"
jakie przetargi wygra³a firma
ANDRZEJ MRÓZ Przedsiêbiorstwo Handlowo Us³ugowe "MADO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4650630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RG-Projekt Robert Grzeszczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661549756
7.3.3) Ulica: ul. T. Makowskiego nr 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: £apy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - U¿ytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Miko³aja Kopernika w Toruniu.
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Spo³ecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa o¶wietlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Ko¶cielnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
wiêcej: Lampy i oprawy o¶wietleniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.