Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00240716/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Edukacyjno-Przedsiębiorczego dla Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych oraz Programu Rozwoju Szkolnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rozwoju Lokalnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520441983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 26a
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412480370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@crl.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crl.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34928284-fcf0-11ec-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
KIEROWANIE W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ZDROWIA, EDUKACJĄ, KULTURĄ ORAZ POZOSTAŁYMI USŁUGAMI SPOŁECZNYMI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu Edukacyjno-Przedsiębiorczego dla Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych oraz Programu Rozwoju Szkolnictwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34928284-fcf0-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062836/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie Programu Edukacyjno-Przedsiębiorczego dla Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych oraz Programu Rozwoju Szkolnictwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRL.AP.261.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173832,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i konsultacji dokumentów: Programu Edukacyjno-Przedsiębiorczego dla Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych oraz Programu Rozwoju Szkolnictwa w tym wykonanie diagnozy edukacyjnej, według specyfikacji zawierającej poniższe elementy merytoryczne. Usługa wchodzi w skład zadania pn.: Utworzenie Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych. Zadanie to realizowane jest w ramach projektu „Ostrowiec Świętokrzyski – miasta OdNowa” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
1. Opracowanie diagnozy sytuacji oświaty w gminie Ostrowiec Świętokrzyski ma na celu określenie najważniejszych wyzwań i potencjałów jej rozwoju. Wykonawca wykorzysta analizę desk research oraz przeprowadzi własne badania, by określić stan edukacji podstawowej i ponadpodstawowej w Ostrowcu Świętokrzyskim, wskazać kluczowe problemy i wyzwania sektora. Analiza danych zastanych obejmie badanie danych miejskich i ogólnopolskich oraz analiz przekrojowych dotyczących oczekiwań co do kompetencji, jakie powinna rozwijać w uczniach szkoła. Wykonawca przedstawi w metodyce informację o kluczowych źródłach, jakie zamierza wykorzystać w analizie desk research.
2. Opracowanie Programu Edukacyjno-Przedsiębiorczego dla Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych ma być opracowaniem zawierającym:
1) Krótkie odwołanie do wyników wcześniej przeprowadzonej diagnozy;
2) Określenie funkcji Integratora;
3) Cele strategiczne i szczegółowe Ostrowieckiego Integratora Edukacyjnego i Przedsiębiorczych,
4) Kierunki działań Ostrowieckiego Integratora Edukacyjnego i Przedsiębiorczych na lata 2023 – 2032 wraz ze wskazaniem pracowni Integratora, wykazem potrzebnego wyposażenia oraz ofertę zajęć (w tym scenariusze zajęć). Opracowany program powinien stanowić podstawę do ubiegania się o środki zewnętrzne (krajowe, europejskie) na realizację działań edukacyjnych dla dzieci i młodzieży.
5) Określenie zasad korzystania z Integratora przez interesariuszy, w tym przez osoby przedsiębiorcze,
6) Określenie zasad zarządzania Integratorem;
7) Określenie charakterystyki zajęć do podjęcia w Integratorze wraz ze wskazaniem, jakie kompetencje zajęcia te będą pomagały budować;
8) Wskazanie metod i narzędzi oddziaływania Integratora na animowanie rozwoju przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim;
9) Zasady monitorowania efektów pracy Integratora;
10) Załączniki, w tym:
a) projekt regulaminu Integratora,
b) wzory umów i oświadczeń dla osób korzystających z Integratora,
c) wykaz sprzętu, oprogramowania oraz innych pomocy potrzebnych do prowadzenia w Integratorze rekomendowanych w Programie Edukacyjno-Przedsiębiorczym działań,
d) oferta zajęć Ostrowieckiego Integratora Edukacyjnego i Przedsiębiorczych wraz z proponowanymi scenariuszami zajęć.
3. Program Rozwoju Szkolnictwa powinien zawierać wizję ostrowieckiego systemu oświaty, opartą na diagnozie potrzeb i oczekiwań uczniów, nauczycieli, rodziców, lokalnego biznesu mającej znaczenie dla rozwoju gminy, z uwzględnieniem lokalnego potencjału społeczno-gospodarczego. Program powinien wskazywać kierunki i plany reorganizacji sieci szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz przedszkoli na terenie gminy oraz proponowaną ofertę zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych adekwatną do wymogów szkolnictwa i oczekiwań rynku pracy, zwłaszcza związanych ze specjalizacjami miasta i regionu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221031 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221031 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221031 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DS CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191594824
7.3.3) Ulica: ul. Jaśkowa Dolina 11b/3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-252
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221031 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
- Zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych - powtórzenie
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: Budowa, rozbudowa sieci ulic: Malinowa, Jarzębinowa, Leśna
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Strategii Rozwoju Gminy Jasieniec.
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
- Opracowanie Projektu planu ogólnego Gminy Miejskiej Wałcz oraz opracowanie Strategii rozwoju Gminy Miejskiej Wałcz na lata 2025 - 2031.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czyżew oraz Strategii Rozwoju Gminy Czyżew na lata 2026-2036
- Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Kalisza do 2030 roku z perspektywą do 2035 roku oraz projektu Planu ogólnego miasta Kalisza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.