Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00275692/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Parkowej (zaprojektuj i wybuduj).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea6e1651-1008-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Parkowej (zaprojektuj i wybuduj).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea6e1651-1008-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.61 Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Parkowej - zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 853659 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284552,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Parkowej (zaprojektuj i wybuduj).
2. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej:
opracowanie przebudowy sieci kanalizacji deszczowej,
opracowanie przebudowy istniejących sieci i urządzeń obcych,
opracowanie tymczasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem w tut. urzędzie,
2) wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną przez Zamawiającego,
3) długość odcinka przebudowywanej sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Parkowej w Rybniku ~65 m (w załączeniu plan sytuacyjny z przebiegiem kanalizacji deszczowej),
4) zakres robót będzie wykonany na działkach nr 6075/289, 6077/270, 6078/270, 522/180, 2300/68, 544/180, 817/180, 818/68.
Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu
i powszechnego stosowania w budownictwie.
2. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku i recyklingu.
3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania, zaopiniowania i zatwierdzenia tymczasowej organizacji ruchu na koszt własny.
4. Wprowadzenie, utrzymanie i likwidacja tymczasowej organizacji ruchu związanej z budową sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Parkowej zgodnie z zatwierdzeniem i dokumentacją projektową należy do obowiązku i na koszt Wykonawcy i należy je uwzględnić w wynagrodzeniu.
5. Studnie rewizyjne żelbetowe należy zakończyć włazem żeliwnym typu ciężkiego D400 kN, z żeliwa szarego.
6. Zamawiający zakłada, że roboty będą prowadzone w systemie dwuzmianowym
z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 – 06.00.
7. Roboty mają być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych wzdłuż ulicy.
8. Wykonawca jest zobligowany do wykonania pełnej dokumentacji powykonawczej do dnia odbioru.
9. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie zezwolenia i zgody na wejście w teren oraz uzgodnienia branżowe niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających wykonanie robót budowalnych.
10. W trakcie utrudnień drogowych Wykonawca jest zobligowany do pomocy mieszkańcom nieruchomości pozbawionych dojazdu np. w ramach wystawiania pojemników z nieczystościami w wyznaczonym terminie.
11. Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie robót budowlanych było podjęte po uzyskaniu pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót.
12. Przed złożeniem wniosku Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych oraz zastosowanych materiałów.
13. Wszelkie zmiany uzgodnionych już z Zamawiającym rozwiązań technicznych
i materiałów wymagają ponownego uzgodnienia.
14. Prowadzenie prac w pasie drogowym wymaga przygotowania przez Wykonawcę robót Projektu Organizacji Ruchu i uzyskania jego zatwierdzenia w tut. urzędzie -Wydział Dróg.
15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za miejsce prowadzenia robót,
w tym za bezpieczeństwo pieszych i pojazdów poruszających się w ich obrębie.
16. Wszelkie roboty zanikające oraz podlegające zakryciu będą odbierane w formie odbiorów częściowych. Po zakończeniu inwestycji Zamawiający dokona odbioru końcowego. Ustala się następujące rodzaje odbiorów:
1) odbiór opracowanej dokumentacji wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do pozwolenia na budowę,
2) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu,
3) odbiór końcowy po zakończeniu całości robót,
4) odbiór pogwarancyjny.
17. Wykonawca jest zobowiązany do geodezyjnej obsługi w ramach zadania, sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (art. 27 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz.U.05.240.2027) oraz dostarczenia informacji o jej przeprowadzeniu przez podanie nr roboty geodezyjnej (KERG) zarejestrowanej w ODGK.
18. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie zezwolenia i zgody na wejście w teren oraz uzgodnienia branżowe niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających wykonanie robót budowlanych.
19. Przy odbiorze końcowym Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów odbiorowych wraz z dokumentacją powykonawczą.
20. Zamawiający udostępni bezpłatnie na potrzeby realizacji umowy wszelkie posiadane materiały i informacje, o ile ich udostępnianie nie jest regulowane odrębnymi przepisami lub zapisami odrębnych umów lub licencji.
21. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
1) zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy.
2) stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie).
3) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów.
4) stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne
z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
1) Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania.
2) organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował taborem samochodów ciężarowych przystosowanych do obioru odpadów typu gruz oraz przywozu materiałów budowlanych.
22. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
23. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, licząc od dnia odbioru końcowego (w przypadku zaoferowania krótszego terminu, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia).
24. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
25. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
26. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
Część kanalizacyjna:
czynności wykonania przebudowy ciągu kanalizacji deszczowej.
Część zabezpieczenia sieci i urządzeń obcych:
czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia i przełożenia kabli sieci energetycznej – siec elektroenergetyczna,
czynności wykonania przebudowy kabli ziemnych i sieci napowietrznej – sieć teletechniczna,
czynności wykonania przebudowy, zabezpieczenia sieci gazowej – sieć gazowa.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509122,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509122,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509122,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrodowski Damian "D-ART" Firma Budowlana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422726780
7.3.3) Ulica: Tulipanowa 38
7.3.4) Miejscowość: Jankowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-264
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGRODOWSKI DAMIAN "D-ART" FIRMA BUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
OGRODOWSKI DAMIAN "D-ART" FIRMA BUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509122,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa urządzeń sieciowych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji. Nr grupy 324-1, 324-2
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku wraz z wymianą instalacji c.o. oraz c.w.u. i remontem dachu dla budynku przy ul. Gen. Andersa 16 w Rybniku
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku w podziale na 3 części.
- Wywóz stałych odpadów komunalnych z targowisk miejskich
- Wykonanie sieci elektryczno-informatycznej w budynku Urzędu Miasta przy ulicy Bolesława Chrobrego 8
- Dostawa jednostek transportowych kopalnianej kolei podziemnej dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3240P poprzez budowę ciągu pieszo -rowerowego w miejscowości Rozalin, Franki, Kuchary Kościelne i Święcia - zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa hali magazynowej do przechowywania soli drogowej wraz z odstojnikiem na solankę i oświetleniem oraz przebudową oświetlenia placu na Bazie RDW Łańcut w m. Leżajsk"
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Górzanka
- "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Imielno"
- Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Piekary, Gmina Liszki.
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Leszczyńskiego 58 w Lublinie z funkcji dydaktycznej na akademik
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.