Og³oszenie z dnia 2024-05-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00430670/01 - Wynik z dnia 2024-07-25
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
,,Aleja Platanowa dla P³ocka – bud¿et obywatelski’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO P£OCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Aleja Platanowa dla P³ocka – bud¿et obywatelski’’
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4c20c21c-1bf4-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00343319
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065041/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Aleja Platanowa dla P³ocka
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9320903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/932090
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu jest:
a) Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/932090
i formularz Wy¶lij wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania).
Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania Platformy.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie, a nie za po¶rednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji podpisów.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO zosta³o okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.63.2024.EK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup materia³u nasadzeniowego i wykonanie nasadzeñ ro¶lin wed³ug gatunków, odmian, ilo¶ci oraz parametrów na obiektach okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do umowy, na podstawie dok³adnych lokalizacji wskazanych przez Zamawiaj±cego oraz kompleksow± pielêgnacjê posadzonego materia³u ro¶linnego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-06-04
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji ostatniego roku pielêgnacji posadzonego materia³u ro¶linnego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybko¶æ wymiany ro¶lin, które utraci³y ¿ywotno¶æ, zosta³y zniszczone/skradzione lub s± w z³ej kondycji zdrowotnej w trakcie obowi±zywania umowy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1.1) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykona³ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie- co najmniej:
a) jedno zamówienie polegaj±ce na wykonaniu nasadzeñ drzew na terenach obejmuj±cych swym zakresem: place i/lub parki i/lub zieleñce i/lub pasy drogowe ulic i/lub inne tereny zieleni o warto¶ci (brutto) nie ni¿szej ni¿ 150.000,00 z³,
lub
b) dwa zamówienia polegaj±ce na wykonaniu nasadzeñ drzew na terenach obejmuj±cych swym zakresem: place i/lub parki i/lub zieleñce i/lub pasy drogowe ulic i/lub inne tereny zieleni o ³±cznej warto¶ci (brutto) nie ni¿szej ni¿ 150.000,00 z³.
1.2) Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za realizacjê us³ugi, tj. minimum:
a) 1 osobê, która spe³nia warunki okre¶lone w art. 41 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o ¶rodkach ochrony ro¶lin (Dz.U. z 2023 poz. 340 ze zm.) tj.:
1) ukoñczy³a szkolenie w zakresie stosowania ¶rodków ochrony ro¶lin w Rzeczypospolitej Polskiej potwierdzone za¶wiadczeniem o ukoñczeniu tego szkolenia, z zastrze¿eniem art. 64 ust. 4, 5, 7 i 8, lub
2) ukoñczy³a szkolenie w zakresie doradztwa dotycz±cego ¶rodków ochrony ro¶lin w Rzeczypospolitej Polskiej potwierdzone za¶wiadczeniem o ukoñczeniu tego szkolenia, z zastrze¿eniem art. 64 ust. 4, 5, 7 i 8, lub
3) ukoñczy³a szkolenie w zakresie integrowanej produkcji ro¶lin potwierdzone za¶wiadczeniem o ukoñczeniu tego szkolenia, z zastrze¿eniem art. 64 ust. 4, 5, 7 i 8, lub
4) nie wcze¶niej ni¿ przed up³ywem 5 lat, przed zastosowaniem tych ¶rodków, ukoñczy³a szkolenie wymagane od u¿ytkowników profesjonalnych w innym pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej lub w pañstwie bêd±cym stron± umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, na podstawie przepisów obowi±zuj±cych w tym pañstwie, potwierdzone dokumentem o ukoñczeniu tego szkolenia, lub przedstawi³a inny dokument wydany na podstawie przepisów obowi±zuj±cych w tym pañstwie, potwierdzaj±cy uzyskanie uprawnieñ do wykonywania zabiegów z zastosowaniem ¶rodków ochrony ro¶lin przeznaczonych dla u¿ytkowników profesjonalnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie braku podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. /je¿eli dotyczy/
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik Nr 4./je¿eli dotyczy/.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców.
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian zosta³ okre¶lony w Projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-04
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji:1. Umowa bêdzie realizowana w nastêpuj±cych etapach:
1) etap I – obejmuje zakup, dostawê i nasadzenie ro¶lin wg ilo¶ci i parametrów okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do umowy – od 14.10.2024 roku do 15.11.2024 roku.
2) etap II – obejmuje kompleksow± pielêgnacjê posadzonego materia³u ro¶linnego w okresie od dnia podpisania protoko³u odbioru etapu I do dnia ……..2028 r. (zgodnie z ofert± Wykonawcy)………….Kryterium oceny ofert.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych dla S±du Okrêgowego w P³ocku, S±du Rejonowego w Sierpcu oraz S±du Rejonowego w Gostyninie.
- Zakup nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku
- Wykonanie Systemów Sygnalizacji W³amania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
- Druk materia³ów informacyjno - promocyjnych dla Wydzia³u Promocji i Sportu Urzêdu Miasta P³ocka na rok 2025
- Kompleksowa organizacja oraz obs³uga techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon P³ock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dzieciêcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w P³ocku - etap II (2)"
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lêdziny w 2025 r.
- Utrzymanie terenów zielonych w zasobach Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o. w G³ogowie przy ulicy Sowiñskiego i Folwarcznej
- Za³o¿enie ³±k kwietnych w ró¿nych ¶rodowiskach - min. 6,5 ha
- Przebudowa i rozbudowa estrady na terenie rekreacyjnym GOKIR w Jankowicach przy ul. Ko¶cielnej 19
- "Wykonywanie us³ug utrzymania czysto¶ci biurowca i kwatery my¶liwskiej w Zamrzenicy w 2025 r."
- Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzy¿owaniu ul. Utrata z ul. Waryñskiego (...) w systemie zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.