eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec"Przebudowa drogi powiatowej nr 1610P odcinek od drogi woj.196 - m. Przysieczyn wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1610P odcinek od drogi woj.196 -
m. Przysieczyn wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570798203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 53

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdwagrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdwagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8da92f1c-b093-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi powiatowej nr 1610P odcinek od drogi woj.196 -
m. Przysieczyn wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da92f1c-b093-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030439/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Przebudowa drogi powiatowej nr 1610P odcinek od drogi woj.196 - m. Przysieczyn wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030466

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD-DM.2410/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1610P odcinek od drogi woj.196 - m. Przysieczyn wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej”

Zadaniem inwestycji jest wykonanie rozbudowy drogi powiatowej nr 1610P od drogi wojewódzkiej nr 196 - m. Przysieczyn wraz z budową ścieżki pieszo - rowerowej o łącznej długości 2,73km w gminie wągrowiec, województwo wielkopolskie. W ramach infrastruktury drogowej wybudowana zostanie sieć kanalizacji deszczowej (na odcinku ok. 500m) wraz ze zbiornikiem retencyjno - infiltracyjnym, kanał technologiczny (na odcinku ok. 800m), przebudowana będzie sieć wodociągowa (na odcinku ok. 210m) oraz wbudowane zostaną lampy uliczne z zasilaniem na energię odnawialną. Zakres prac drogowych dotyczy również wykonania zatoki autobusowej, wysp środkowych (dzielących), przebudowę zjazdów na posesje mieszkalne i pola uprawne oraz budowę chodników. W celu uzyskania normatywnych szerokości elementów geometrycznych drogi oraz wbudowania niezbędnej infrastruktury technicznej, istniejący pas drogowy zostanie poszerzony do wartości 12,2 - 25,3 [m]. Poszerzenie pasa drogowego oraz rozbudowa drogi powoduje konieczność usunięcia pojedynczych drzew
i krzewów oraz wykonania nasadzeń rekompensacyjnych.
Pozostały opis w dokumentacji i SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11948900,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14471697,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11948900,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581823207

7.3.3) Ulica: Młyńska

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11948900,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 520 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.