Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275754/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu – II zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000201715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbema.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bem.zawiercie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6422781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu – II zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58e06ca3-0bf1-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034880/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu - II zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275754/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0028/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I, pn.: „Remont korytarzy szkoły zawodowej im. gen. J. Bema w Zawierciu wraz z bieżącą konserwacją części pomieszczeń szkoły”, w zakres którego wchodzi remont korytarzy szkoły wraz z bieżącą konserwacją części pomieszczeń szkoły, tj.: sali gimnastycznej, szatni, auli, biblioteki.Opis, sposób realizacji przedmiotowego zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawarty został w:
• opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załącznik Nr 1A do SWZ;
• przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik Nr 10A do SWZ;
• specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowiącej Załącznik Nr 11A do SWZ;
• w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 7 do SWZ.
Zamawiający informuje, iż opis przedmiotu zamówienia został sporządzony zgodnie z postanowieniami art. 100 ust. 1 ustawy PZP, tj. z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Ubezpieczenie - Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy wyrażoną w PLN lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ciągłość i ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
Rozwiązania równoważne:
1/ Jeżeli w treści SWZ, w tym w dokumentacji technicznej, STWiORB, został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz zgodnych pod względem:
a/ gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b/ charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c/ charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d/ parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e/ parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f/ standardów emisyjnych.
2/ Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Ilekroć w STWiORB, dokumentacji technicznej mowa jest o Polskich Normach, należy przez to rozumieć Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów, znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej normy europejskie.
Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymogom STWiORB i SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przy realizacji niniejszego zamówienia pojazdów zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy z dn. 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Wymóg określony w ust. 13 podlega uprawnieniu Zamawiającego do czynności sprawdzających wobec Wykonawcy poprzez wezwanie w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych do złożenia stosownych oświadczeń i/lub dokumentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 254755,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II, pn.: „Remont muru oporowego wraz z bieżącą konserwacją schodów zewnętrznych na terenie szkoły im. gen. J. Bema w Zawierciu”Opis, sposób realizacji przedmiotowego zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawarty został w:
• opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załącznik Nr 1B do SWZ;
• przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik Nr 10B do SWZ;
• specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowiącej Załącznik Nr 11B do SWZ;
• w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 7 do SWZ.
Zamawiający informuje, iż opis przedmiotu zamówienia został sporządzony zgodnie z postanowieniami art. 100 ust. 1 ustawy PZP, tj. z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Ubezpieczenie - Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy wyrażoną w PLN lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ciągłość i ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
Rozwiązania równoważne:
1/ Jeżeli w treści SWZ, w tym w dokumentacji technicznej, STWiORB, został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz zgodnych pod względem:
a/ gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b/ charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c/ charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d/ parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e/ parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f/ standardów emisyjnych.
2/ Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Ilekroć w STWiORB, dokumentacji technicznej mowa jest o Polskich Normach, należy przez to rozumieć Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów, znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej normy europejskie.
Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymogom STWiORB i SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przy realizacji niniejszego zamówienia pojazdów zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy z dn. 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Wymóg określony w ust. 13 podlega uprawnieniu Zamawiającego do czynności sprawdzających wobec Wykonawcy poprzez wezwanie w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych do złożenia stosownych oświadczeń i/lub dokumentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 72639,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509082,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509082,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509082,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa JUL-BUD Łukasz Pałęga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6492078889
7.3.3) Ulica: Bliżyce 65
7.3.4) Miejscowość: Niegowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JUL - BUD ŁUKASZ PAŁĘGA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JUL - BUD ŁUKASZ PAŁĘGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509082,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158200,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158200,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158200,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa JUL-BUD Łukasz Pałęga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6492078889
7.3.3) Ulica: Bliżyce 65
7.3.4) Miejscowość: Niegowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JUL - BUD ŁUKASZ PAŁĘGA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JUL - BUD ŁUKASZ PAŁĘGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158200,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu
- Zakup i dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej dla zadania "Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu"
- Kompleksowy remont szatni wraz z odwodnieniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego jako nośnika do remontera drogowego (powtórzone postępowanie).
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.