Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00265766/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
- 2022/BZP 00343482/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa i konserwacja placów zabaw, siłowni zewnętrznych i boisk sportowych na terenie miasta i gminy Wronki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wronki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa i konserwacja placów zabaw, siłowni zewnętrznych i boisk sportowych na terenie miasta i gminy Wronki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d88b86f-0730-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030210/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Naprawa i konserwacja placów zabaw, siłowni zewnętrznych i boisk sportowych na terenie miasta i gminy Wronki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265766/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 374290 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia pn. „Naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw” obejmuje swoim zakresem:a) wymalowanie i zabezpieczenie antykorozyjnie elementów drewnianych
i metalowych,
b) usunięcie nalotów,
c) uzupełnieniu piasku w piaskownicach,
d) naprawę uszkodzonej warstwy poliuretanowej,
e) umycie zielonych nalotów,
f) wymianę belek konstrukcyjnych,
g) wymianę elementów na nowe zgodnie z załącznikiem graficznym
załączonym do kosztorysu ofertowego .
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym oraz protokołach z przeglądów rocznych placów
zabaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 297640 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia pn. „Naprawa i konserwacja wyposażenia siłownizewnętrznych” obejmuje swoim zakresem:
a) zabezpieczenie antykorozyjne uszkodzeń powłoki malarskiej
b) uzupełnienie i wymiana na nowe skorodowanych elementów typu nakrętki i śruby,
c) uzupełnienie amortyzatorów,
d) umycie urządzeń z zielonych nalotów,
e) uzupełnienie fundamentów.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym oraz protokołach z przeglądów rocznych siłowni
zewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 6650 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia pn. „Naprawa i konserwacja wyposażenia boisk sportowych” obejmuje swoim zakresem:a) wymianę siatki ogrodzeniowej na piłkochwyty,
b) wymianę drewnianych łat,
c) zabezpieczenie antykorozyjne elementów drewnianych i stalowych,
d) oczyszczenie elementów z zielonych nalotów,
e) konserwację drewnianych siedzisk,
f) wymianę tablicy do koszykówki.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: kosztorysie ofertowym oraz protokołach z przeglądów rocznych boisk sportowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347487,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382960,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347487,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stolarstwo Usługowe Marek Wrembel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631025668
7.3.3) Ulica: Nowa 12
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLARSTWO USŁUGOWE MAREK WREMBEL
jakie przetargi wygrała firma
STOLARSTWO USŁUGOWE MAREK WREMBEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347487,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7872,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stolarstwo Usługowe Marek Wrembel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631025668
7.3.3) Ulica: Nowa 12
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLARSTWO USŁUGOWE MAREK WREMBEL
jakie przetargi wygrała firma
STOLARSTWO USŁUGOWE MAREK WREMBEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7872,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-06Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część III zamówienia zostało unieważnione z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty (93.849,00 zł brutto), przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (63.500,00 zł brutto).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Remont konstrukcji poddasza w magazynie depozytu osadzonych paw. D w Zakładzie Karnym we Wronkach
- Termomodernizacja budynku Przychodni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Poznańskiej 42 w m. Wronki
- Koszenie traw z podziałem na pobocza i rowy przy drogach gminnych wraz z terenami przyległymi do wiat przystankowych zlokalizowanych przy drogach na terenie miasta i gminy Wronki
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie mosiężnej obudowy bramek wejściowych przy stołówce i w holu głównym w budynku MEN
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- WYKONYWANIE USŁUGI : BIEŻĄCE UTRZYMANIE PLACÓW ZABAW, SIŁOWNI PLENEROWYCH I BOISK ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Przeglądy i obsługa serwisowa Systemu Kontroli Dostępu (SKD), telewizji dozorowej (CCTV) oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w budynku Rektorska 4
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce w Gminie Kłomnice
- Modernizacja zespołu boisk sportowych "Moje boisko - Orlik 2012" z zapleczem sanitarno-szatniowym w Wydminach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.