Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00276873/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadlinki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Sadlinki
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-522
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@sadlinki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98bc1aed-f5a4-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98bc1aed-f5a4-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007955/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa efektywności energetycznej w Szkole Podstawowej w Sadlinkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:
• Docieplenie ścian budynku szkoły i łącznika styropianem gr. 10cm EPS Fasada
U=0.031 W/m2K,
• Wykonanie warstwy siatki wraz z tynkiem mineralnym baranek gr. 2mm na ścianach
sali gimnastycznej,
• Malowanie tynków mineralnych całej szkoły wraz z łącznikiem i salą gimnastyczną,
• Malowanie elewacji z okładzin z blachy warstwowej na Sali gimnastycznej,
• Tynk żywiczny na cokole budynku wraz z wykonaniem warstwy siatki,
• Remont schodów betonowych (naprawa betonu, gruntowanie, malowanie farbą
schodów betonowych),
• Uszczelnienie profili stalowych między okiennych na Sali gimnastycznej poprzez
wpuszczenie do środka profilu piany,
• Wymiana zwodów instalacji odgromowej na elewacji wraz z pochowaniem jej w
rurkach oraz montaż drzwiczek rewizyjnych systemowych,
• Wymiana części rur spustowych na rury z blachy powlekanej fi 150mm,
• Malowanie rur spustowych,
• Malowanie dwukrotne krat stalowych, balustrad, drzwiczek na elewacji,
• Malowanie dwukrotne belek drewnianych i stalowych okapu dachu,
• Naprawa dachu w miejscu przejścia komina spalinowego,
• Uszczelnienie elewacji przy kominie spalinowym okrągłym,
• Skucie istniejących schodów z płytek ceramicznych i wykonanie nowych schodów z
kostki betonowej koloru grafitowego,
• Wymiana istniejącej opaski z płytek chodnikowych na opaskę z kostki betonowej gr.
6cm na podbudowie z chudego betonu gr. 10cm,
• Naprawa dachu papowego nad łącznikiem z wykonaniem pokrycia membraną PCV
oraz wymiana obróbek blacharskich na blachę powlekaną,
• Wykonanie odwodnienia rur spustowych od strony drogi wojewódzkiej z
podłączeniem do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej – zgodnie z rys. PZT,
• Wymiana okien dachowych połaciowych o wymiarach 78x118 – 10szt, 114x140-
3szt, okna trzyszybowe, wraz z obróbką na gotowo od zewnątrz oraz od środka
budynku,
• Wymiana 25 szt. okien 237x210cm w budynku szkoły U=0.9W/m2K, kolor biały -
układ stolarki okiennej jak istniejącej, w każdym oknie należy zamontować
nawietrzak higrosterowalny, wraz z obrobieniem od środka na gotowo,
• Wymiana podokienników betonowych na podokienniki z konglomeratu, kolor biały,
gr. 2cm,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1469000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1966770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1469000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTM Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369426990
7.3.4) Miejscowość: Rogówko
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1469000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI SADLINKI
więcej: przetargi SADLINKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.