Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00257253/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00266872/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00273586/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00343813/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.matuszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b2449f2-e84b-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067369/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi pocztowe i kurierskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Usługi pocztoweSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem zamawianych ilości zawarty został w załącznikach numer 2A, 2B (formularz cenowy) oraz załączniku numer 3 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
Wykonawca może powierzyć wykonanie poszczególnych części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w artykułem 7 punkt 27 ustawy Pzp. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
Zamawiający wymaga, aby umowa Wykonawcy z Podwykonawcą została zawarta w formie pisemnej. Zgodnie z artykułem 463 ustawy pzp Umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień kształtujących prawa i obowiązki Podwykonawcy , w zakresie kar umownych oraz postanowień dotyczących warunków wypłaty wynagrodzenia, w sposób dla niego mniej korzystny niż prawa i obowiązki Wykonawcy , ukształtowane postanowieniami umowy między Zamawiającym a Wykonawcą.
4. Termin realizacji zamówienia: okres obowiązywania umowy: 24 miesiące od daty zawarcia umowy. Świadczenia usług wynikających z umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania rozpocznie się od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.3 SWZ.
4.3. Zamawiający przewiduje możliwość rozpoczęcia świadczenia usług w ramach zadania nr 1 w terminie późniejszym, po wygaśnięciu zobowiązań wynikających z aktualnie wiążącej Zamawiającego umowy na świadczenie usług pocztowych. W takim przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności rozpoczęcia świadczenia usług objętych przedmiotowym postępowaniem przynajmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem.
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. czynności związane z nadaniem korespondencji bezpośrednio wykonywane na rzecz zamawiającego, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, z związku z art. 95 ustawy pzp. Umowa o pracę, powinna obowiązywać co najmniej w okresie realizacji usługi. Wymaganie powyższe nie dotyczy prac wykonywanych bezpośrednio przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.5.) Wartość części: 220000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Usługi kurierskieZamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. czynności związane z nadaniem korespondencji bezpośrednio wykonywane na rzecz zamawiającego, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, z związku z art. 95 ustawy pzp. Umowa o pracę, powinna obowiązywać co najmniej w okresie realizacji usługi. Wymaganie powyższe nie dotyczy prac wykonywanych bezpośrednio przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
Termin realizacji zamówienia: od 17.06.2024 r. do dnia 17.06.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246762,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246762,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246762,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246762,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-26 do 2026-04-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54347 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54347 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54347 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54347 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-17 do 2026-06-17INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.