Og³oszenie z dnia 2024-05-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00361620/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00415928/01 - Wynik z dnia 2024-07-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. P³oñsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OÑSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378031
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Pu³tuska 39
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oñsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 57 35
1.5.8.) Numer faksu: 23 662 24 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gminaplonsk.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. P³oñsk
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-232c7f74-1ce2-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00343472
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00028807/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Termomodernizacja budynku SP w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie - poprawa stanu i efektywno¶ci energetycznej budynków u¿yteczno¶ci publicznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem platformy e-Zamawiaj±cy pod adresem: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl.
3.W sytuacjach awaryjnych (np. awaria platformy) przewiduje siê mo¿liwo¶æ komunikacji za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem: zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl. W takim wypadku, ka¿da ze stron na zadanie drugiej potwierdza fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
4.Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zany jest do zapoznania siê z Instrukcj± korzystania z platformy zamieszczon± bezpo¶rednio na platformie.
5.Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej – dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
6.Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1)zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2)Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. 4)Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. 5)Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. 6)Tre¶æ pytañ Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. 7)Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy P³oñsk tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl 8)Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: a)dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES, b)dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 9)Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.: a)Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d)W³±czona obs³uga JavaScript; e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. 10)Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 11)Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina P³oñsk reprezentowana przez Wójta
Aleksandra Jaros³awskiego z siedzib± w P³oñsku, ul. Pu³tuska 39, 09 – 100 P³oñsk, dane kontaktowe: tel. 23/662 56 35, fax. 23/662 24 26, adres e-mail: ugplonsk@ugplonsk.pl.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 275 pkt. 2 pzp.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGP.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 - Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Lisewie
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Lisewie polega na:
- przygotowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnieñ i opinii,
- ociepleniu ¶cian zewnêtrznych,
- wymianie stolarki okiennej,
- wymianie stolarki drzwiowej,
- termomodernizacji stropu pod nieogrzewanym poddaszem,
- termomodernizacji po³aci dachowej z wymian± pokrycia dachowego,
- wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania,
- wykonaniu kot³owni z kot³em gazowym wraz z instalacj± LPG,
- wykonaniu kot³owni z pomp± ciep³a,
- wymianie instalacji o¶wietleniowej z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej,
ZAKRES ROBÓT
Termomodernizacja budynku gminnego w Arcelinie obejmuje :
- ocieplenie ¶cian zewnêtrznych metod± lekk± mokr± z u¿yciem p³yt styropianowych EPS 50 o grubo¶ci p³yt 12 cm, zabezpieczeniem siatk± z w³ókna szklanego na kleju do styropianu, wykoñczeniem tynkiem sylikonowo - silikatowym barwionym w masie. Ocieplenie ¶cian fundamentowych styrodurem o grubo¶ci p³yt 10 cm z izolacj± przeciwwilgociow±.
- wymianê ca³ej stolarki okiennej na now± PVC o wspó³czynniku przenikania ciep³a Uc = 0,9 W/m2K. Zamawiaj±cy wymaga odwzorowania sposobu otwierania poszczególnych skrzyde³ okiennych. Po wykonaniu ocieplenia nale¿y zamontowaæ parapety zewnêtrzne z blachy powlekanej w kolorze takim jak dach, które musz± wystawaæ co najmniej 40 mm poza lico ¶ciany i musz± zabezpieczaæ elewacjê przed przeciekami wody deszczowej. Parapety wewnêtrzne nowe z konglomeratu gr. 3 cm w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiaj±cym.
- wymianê stolarki drzwiowej na now± stolarkê aluminiow±, powlekan±, o wspó³czynniku przenikania ciep³a Uc = 1,3 W/m2K.
- termomodernizacjê stropu pod nieogrzewanym poddaszem we³n± mineraln± o grubo¶ci 13 cm
o wspó³czynniku przewodno¶ci λ = 0,039 W/mK.
- termomodernizacjê po³aci dachowej we³n± mineraln± o grubo¶ci 20 cm o wspó³czynniku przewodno¶ci
λ = 0,036 W/mK. Wymiana pokrycia dachowego polegaj±ca na ociepleniu styropianem wymianie pokrycia dachowego z papy, wymianie obróbek blacharskich, wymianie rynien dachowych i rur spustowych, wymianie instalacji odgromowej, remoncie kominów.
- wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z elementami grzejnymi, demonta¿em
i utylizacj± starej instalacji.
- wykonaniu kot³owni z kondensacyjnym kot³em gazowym wraz z instalacj± LPG.
- wykonaniu kompletnej kot³owni z pomp± ciep³a typu glikol -woda, wykonaæ dolne ¼ród³o ciep³a
w postaci pionowych odwiertów, bufor z grza³k± elektryczn±, wymian± instalacji grzewczej, monta¿em automatyki steruj±cej odrêbnie ka¿dym obwodem grzewczym wraz z monta¿em sprzêg³a hydraulicznego, wykonaniem zasilania elektrycznego do pompy.
- instalacji elektrycznej polegaj±cej na wymianie istniej±cych opraw o¶wietleniowych na nowe, ze ¼ród³em LED. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w opcji on-grid bez akumulatorów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdzia³em XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Termomodernizacja budynku gminnego w Arcelinie
Termomodernizacja budynku gminnego w Arcelinie polega na:
- przygotowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnieñ i opinii,
- ociepleniu ¶cian zewnêtrznych,
- wymianie stolarki okiennej,
- wymianie stolarki drzwiowej,
- termomodernizacji stropu pod nieogrzewanym poddaszem,
- termomodernizacji po³aci dachowej z wymian± pokrycia dachowego,
- wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania,
- wykonaniu kot³owni z kot³em gazowym wraz z instalacj± LPG,
- wykonaniu kot³owni z pomp± ciep³a,
- wymianie instalacji o¶wietleniowej z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej,
ZAKRES ROBÓT
Termomodernizacja budynku gminnego w Arcelinie obejmuje :
- ocieplenie ¶cian zewnêtrznych metod± lekk± mokr± z u¿yciem p³yt styropianowych EPS 50 o grubo¶ci p³yt 14 cm, zabezpieczeniem siatk± z w³ókna szklanego na kleju do styropianu, wykoñczeniem tynkiem sylikonowo - silikatowym barwionym w masie. Ocieplenie ¶cian fundamentowych styrodurem o grubo¶ci p³yt 10 cm z izolacj± przeciwwilgociow±. Po wykonaniu prac nale¿y wymieniæ balustrady schodowe na nowe ze stali nierdzewnej.
- wymianê ca³ej stolarki okiennej na now± PVC o wspó³czynniku przenikania ciep³a Uc = 0,9 W/m2K. Zamawiaj±cy wymaga odwzorowania sposobu otwierania poszczególnych skrzyde³ okiennych. Po wykonaniu ocieplenia nale¿y zamontowaæ parapety zewnêtrzne z blachy powlekanej w kolorze takim jak dach, które musz± wystawaæ co najmniej 40 mm poza lico ¶ciany i musz± zabezpieczaæ elewacjê przed przeciekami wody deszczowej. Parapety wewnêtrzne nowe z konglomeratu gr. 3 cm w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiaj±cym.
- wymianê stolarki drzwiowej na now± stolarkê aluminiow±, powlekan±, o wspó³czynniku przenikania ciep³a Uc = 1,3 W/m2K.
- termomodernizacjê stropu pod nieogrzewanym poddaszem we³n± mineraln± o grubo¶ci 15 cm
o wspó³czynniku przewodno¶ci λ = 0,036 W/mK.
- termomodernizacjê po³aci dachowej we³n± mineraln± o grubo¶ci 15 cm o wspó³czynniku przewodno¶ci
λ = 0,036 W/mK. Wymiana pokrycia dachowego polegaj±ca na wymianie elementów konstrukcyjnych dachu, wymianie pokrycia dachowego, wymianie obróbek blacharskich, wymianie rynien dachowych i rur spustowych, wymianie instalacji odgromowej, remoncie kominów.
- wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z elementami grzejnymi, demonta¿em
i utylizacj± starej instalacji.
- wykonaniu kot³owni z kondensacyjnym kot³em gazowym wraz z instalacj± LPG.
- wykonaniu kompletnej kot³owni z pomp± ciep³a typu glikol -woda, wykonaæ dolne ¼ród³o ciep³a
w postaci pionowych odwiertów, bufor z grza³k± elektryczn±, wymian± instalacji grzewczej, monta¿em automatyki steruj±cej odrêbnie ka¿dym obwodem grzewczym wraz z monta¿em sprzêg³a hydraulicznego, wykonaniem zasilania elektrycznego do pompy.
- instalacji elektrycznej polegaj±cej na wymianie istniej±cych opraw o¶wietleniowych na nowe, ze ¼ród³em LED. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w opcji on-grid bez akumulatorów.
Wymagania dotycz±ce wszystkich obiektów:
Wspó³czynniki przewodzenia ciep³a przy ociepleniu ¶cian i stropów mo¿e ulec zmianie pod warunkiem zmiany grubo¶ci materia³u (uzyskanie takiego samego lub lepszego efektu termoizolacyjnego) i uzyskania pisemnej zgody od Zamawiaj±cego.
Prace zwi±zane z wymian± okien, instalacji c.o. nale¿y wykonywaæ w sposób nieutrudniaj±cy zajêæ szkolnych, przedszkolnych.
Wszystkie przej¶cia przez ¶ciany, pod³ogi nale¿y zaizolowaæ, a nastêpnie przywróciæ do stanu pierwotnego tj. zakleiæ i zamalowaæ bia³± farb± emulsyjn±. Zamawiaj±cy nie wymaga malowania ca³ych klas.
Zamówienie obejmuje równie¿ pod³±czanie monitoringu instalacji fotowoltaicznych wraz z routerem, uruchomienie wszystkich instalacji, przeszkolenie u¿ytkowników, sporz±dzenie instrukcji obs³ugi, przygotowanie oraz zg³oszenie do OSD Instalacji PV na podstawie udzielonego przez Zamawiaj±cego pe³nomocnictwa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdzia³em XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ,2. Spe³niaj± poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na termomodernizacji budynków u¿yteczno¶ci publicznej w formule zaprojektuj i wybuduj, obejmuj±ce monta¿ pomp ciep³a z dolnym ¼ród³em ciep³a w postaci sond pionowych minimum 100m g³êboko¶ci i z dolnym ¼ród³em ciep³a powietrze/woda i kot³owniê gazow± o mocy min. 50 kW oraz instalacja fotowoltaiczna o mocy 50 kWe; o warto¶ci ca³ego zadania min. 5 000 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: piêæ milionów z³otych 00/100) (Za³±cznik Nr 7 do SWZ).
b) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na termomodernizacji budynków u¿yteczno¶ci publicznej realizowan± na podstawie dokumentacji projektowej obejmuj±c± prace termomodernizacyjne w tym roboty obejmuj±ce modernizacjê systemu ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej oraz wymianê instalacji wentylacji i klimatyzacji dla budynku o powierzchni minimalnej 9 000m 2 i kubatury 32 000,00 m 2 o warto¶ci ca³ego zadania min. 8 000 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: osiem milionów z³otych 00/100) (Za³±cznik Nr 7 do SWZ).
c) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje 1 osob±, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej lub która posiada odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów w innych krajach. Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy (Za³±cznik Nr 8 do SWZ).
d) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje 1 osob±, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub która posiada odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów w innych krajach. Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót (Za³±cznik Nr 8 do SWZ).
e) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje 1 osob±, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub która posiada odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów w innych krajach. Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót (Za³±cznik Nr 8 do SWZ).
Osoby wskazane przez Wykonawcê w wykazie osób musz± braæ udzia³ w realizacji zamówienia. Zmiana tej osoby jest mo¿liwa tylko w okoliczno¶ciach i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia winny posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie
z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik Nr 6 do SWZ),
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu lub ewidencji.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Za³±cznik Nr 7 do SWZ). Okres wyra¿ony w latach liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez niego czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Za³±cznik Nr 8 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zasady udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Spó³ki cywilne traktuje siê jako Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê.
2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) W przypadku warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wymaganym do¶wiadczeniem wyka¿e siê jeden z Wykonawców. Do¶wiadczenia Wykonawców nie sumuje siê.
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (Za³±cznik Nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu.
7) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy. Szczegó³owy opis zmian znajduje siê w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-11
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z P£OÑSKA
- Ulepszenie us³ug wodno-¶ciekowych na terenie Gminy P³oñsk - poprawa wydajno¶ci stacji
- Zakup wraz z dostaw± fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostaw± fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzêtem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawy odczynników do badañ immunochemicznych wraz z dzier¿aw± analizatorów do ww. badañ, DZP.261.27.2024
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciê¿arowego z urz±dzeniem hakowym.
- Us³ugi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej im. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego w P³oñsku, DZP.261.28.2024
wiêcej: przetargi w P³oñsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- "Demonta¿ istniej±cej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych, dostawa i monta¿ nowej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych wewn±trz budynku ODT ¦wiatowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.