eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie siedziby Sinfonii Varsovii



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie siedziby Sinfonii Varsovii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SINFONIA VARSOVIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141246217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grochowska 272

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-849

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 582 70 82, (22) 582 70 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sinfoniavarsovia.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinfoniavarsovia.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b36b9342-cb39-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie siedziby Sinfonii Varsovii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b36b9342-cb39-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00105449/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie siedziby Sinfonii Varsovii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106123

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1106153,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bezpośredniej całodobowej usługi fizycznej ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie siedziby Sinfonii Varsovii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
Zamówienie obejmuje również dodatkową bezpośrednią ochronę fizyczną wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Zamawiającego na terenie jego siedziby w terminach wskazanych przez Zamawiającego (około 10 wydarzeń w okresie obowiązywania umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595865,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669192,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595865,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLDING HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K. - Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -HUNTERS24 Sp.z o.o.Sp.K. z Grodzisk Wielkopolski 62-065 ul. Bukowska 114, -GREEN HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K. z Warszawa 02-326 Al. Jerozolimskie 151 lok.4U -BLUE HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K. 02-326 Al. Jerozolimskie 151 lok.4U, -HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o.o. Piotrków Trybunalski 97-300, ul. Sulejowska 45, - HUMAN HUNTERS Sp.z o.o.Sp.K. z Warszawie 02-326 Al. Jerozolimskie 151 lok.4U

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487

7.3.3) Ulica: Bukowska 114

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 62-065

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Agencja Ochrony Osób i Mienia „Zubrzycki” Sp. z o.o., Seris Konsalnet Security Sp. z o.o., A.PLEBAN Sp. z o.o.: Podjazdy grup interwencyjnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595865,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-01 do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.