Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350634/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00431550/01 - Wynik z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie hotelarskich usług noclegowych polegających na wynajmowaniu pokoi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190320600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-219
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 763 49 12/13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@operabaltycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://operabaltycka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie hotelarskich usług noclegowych polegających na wynajmowaniu pokoi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e69b775f-1cd3-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037592/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie hotelarskich usług noclegowych na terenie miasta Gdańska, polegających na wynajmowaniu pokoi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://operabaltycka.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://operabaltycka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://operabaltycka.ezamawiajacy.pl
2. Pełną obsługę techniczną Platformy zakupowej świadczy firma Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672), ul. Domaniewska 49. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną pod numerem +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), lub pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://operabaltycka.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
5. Ogólne zasady korzystania z Platformy określa SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO” (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych przekazywanych w ramach tego postępowania jest Opera Bałtycka w Gdańsku, Aleja Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, email: sekretariat@operabaltycka.pl;
2) kontakt e-mail z inspektorem ochrony danych: iod@operabaltycka.pl;
3) dane osobowe przetwarzane będą̨ na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postepowaniem, którego wartość przekracza 130 000 zł netto zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. O narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje administracji publicznej, ze środków których finansowane jest zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia, powołani biegli zewnętrzni - a w granicach celów ustalonych powyżej - również zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące usługi prawne, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z 26 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
5) dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy;
6) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę̨ posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
8) żadnej osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku przedmiotowego postepowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa stanowiącymi podstawę prowadzenia przedmiotowego postepowania.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 7/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części wyodrębnionych w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3. Zamawiający zaznacza, iż ilości określone w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ są wielkością szacunkową, uzależnioną w zakresie części I od liczby osób w obsadach poszczególnych pozycji repertuarowych i realizatorów przygotowujących spektakle oraz liczby spektakli, koncertów i nagrań, a także czasu ich przygotowania, natomiast w części II-VII od liczby osób niezbędnych do realizacji wydarzenia organizowanego przez Zamawiającego (Baltic Opera Festival), a także czasu jego przygotowania, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej liczby noclegów w ramach zamówienia podstawowego w częściach I-VII. Zamawiający wykorzysta liczbę noclegów o wartości minimum 60% ceny ofertowej zamówienia podstawowego w każdej części zamówienia.5. Zamawiający przewiduje w części I prawo opcji I: w razie zaistnienia potrzeby zapewnienia przez Zamawiającego miejsc noclegowych w pokoju jednoosobowym ponad liczbę wskazaną w ramach zamówienia podstawowego (określoną w Załączniku nr 2 do SWZ jako „Przewidywana szacunkowa liczba noclegów”), po wyczerpaniu liczby wskazanej w zamówieniu podstawowym, w ramach Prawa Opcji I, Zamawiający będzie uprawniony do składania zamówień na realizację dodatkowych noclegów w maksymalnej liczbie określonej w Ofercie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji na warunkach wynikających z oferty Wykonawcy dla Prawa Opcji I. Prawo opcji będzie realizowane w okresie obowiązywania umowy. Prawo opcji będzie realizowane na zasadach właściwych dla podstawowego zakresu zamówienia. Maksymalna wartość Opcji I będzie równa iloczynowi szacunkowej liczby noclegów (dób) oraz jednostkowej ceny ofertowej Wykonawcy. Prawo opcji II: W razie zaistnienia potrzeby zapewnienia przez Zamawiającego miejsc noclegowych w pokoju dwuosobowym, niezależnie od tego, czy Zamawiający wyczerpie liczbę miejsc noclegowych w pokoju jednoosobowym w ramach zamówienia podstawowego, w ramach Prawa Opcji II, Zamawiający będzie uprawniony do składania zamówień na realizację dodatkowych noclegów w pokojach dwuosobowych w maksymalnej liczbie określonej w Ofercie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji na warunkach wynikających z oferty Wykonawcy dla Prawa Opcji II. Prawo opcji będzie realizowane w okresie obowiązywania umowy. Prawo opcji będzie realizowane na zasadach właściwych dla podstawowego zakresu zamówienia. Maksymalna wartość Opcji II będzie równa iloczynowi szacunkowej liczby noclegów (dób) oraz jednostkowej ceny ofertowej Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części wyodrębnionych w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3. Zamawiający zaznacza, iż ilości określone w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ są wielkością szacunkową, uzależnioną w zakresie części I od liczby osób w obsadach poszczególnych pozycji repertuarowych i realizatorów przygotowujących spektakle oraz liczby spektakli, koncertów i nagrań, a także czasu ich przygotowania, natomiast w części II-VII od liczby osób niezbędnych do realizacji wydarzenia organizowanego przez Zamawiającego (Baltic Opera Festival), a także czasu jego przygotowania, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej liczby noclegów w ramach zamówienia podstawowego w częściach I-VII. Zamawiający wykorzysta liczbę noclegów o wartości minimum 60% ceny ofertowej zamówienia podstawowego w każdej części zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostęp do basenu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części wyodrębnionych w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3. Zamawiający zaznacza, iż ilości określone w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ są wielkością szacunkową, uzależnioną w zakresie części I od liczby osób w obsadach poszczególnych pozycji repertuarowych i realizatorów przygotowujących spektakle oraz liczby spektakli, koncertów i nagrań, a także czasu ich przygotowania, natomiast w części II-VII od liczby osób niezbędnych do realizacji wydarzenia organizowanego przez Zamawiającego (Baltic Opera Festival), a także czasu jego przygotowania, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej liczby noclegów w ramach zamówienia podstawowego w częściach I-VII. Zamawiający wykorzysta liczbę noclegów o wartości minimum 60% ceny ofertowej zamówienia podstawowego w każdej części zamówienia.6. Zamawiający przewiduje w częściach III, IV i VI prawo opcji I: w razie zaistnienia potrzeby zapewnienia przez Zamawiającego miejsc noclegowych w pokoju jednoosobowym ponad liczbę wskazaną w ramach zamówienia podstawowego (określoną w Załączniku nr 2 do SWZ jako „Przewidywana szacunkowa liczba noclegów”), po wyczerpaniu liczby wskazanej w zamówieniu podstawowym, w ramach Prawa Opcji I, Zamawiający będzie uprawniony do składania zamówień na realizację dodatkowych noclegów w maksymalnej liczbie określonej w Ofercie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji na warunkach wynikających z oferty Wykonawcy dla Prawa Opcji I. Prawo opcji będzie realizowane w okresie obowiązywania umowy. Prawo opcji będzie realizowane na zasadach właściwych dla podstawowego zakresu zamówienia. Maksymalna wartość Opcji I będzie równa iloczynowi szacunkowej liczby noclegów (dób) oraz jednostkowej ceny ofertowej Wykonawcy.
Prawo opcji II: W razie zaistnienia potrzeby zapewnienia przez Zamawiającego miejsc noclegowych w pokoju dwuosobowym ponad liczbę wskazaną w ramach zamówienia podstawowego (określoną w Załączniku nr 2 do SWZ jako „Przewidywana szacunkowa liczba noclegów”), po wyczerpaniu liczby wskazanej w zamówieniu podstawowym, w ramach Prawa Opcji II, Zamawiający będzie uprawniony do składania zamówień na realizację dodatkowych noclegów w maksymalnej liczbie określonej w Ofercie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji na warunkach wynikających z oferty Wykonawcy dla Prawa Opcji II. Prawo opcji będzie realizowane w okresie obowiązywania umowy. Prawo opcji będzie realizowane na zasadach właściwych dla podstawowego zakresu zamówienia. Maksymalna wartość Opcji II będzie równa iloczynowi szacunkowej liczby noclegów (dób) oraz jednostkowej ceny ofertowej Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części wyodrębnionych w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3. Zamawiający zaznacza, iż ilości określone w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ są wielkością szacunkową, uzależnioną w zakresie części I od liczby osób w obsadach poszczególnych pozycji repertuarowych i realizatorów przygotowujących spektakle oraz liczby spektakli, koncertów i nagrań, a także czasu ich przygotowania, natomiast w części II-VII od liczby osób niezbędnych do realizacji wydarzenia organizowanego przez Zamawiającego (Baltic Opera Festival), a także czasu jego przygotowania, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej liczby noclegów w ramach zamówienia podstawowego w częściach I-VII. Zamawiający wykorzysta liczbę noclegów o wartości minimum 60% ceny ofertowej zamówienia podstawowego w każdej części zamówienia.6. Zamawiający przewiduje w częściach III, IV i VI prawo opcji I: w razie zaistnienia potrzeby zapewnienia przez Zamawiającego miejsc noclegowych w pokoju jednoosobowym ponad liczbę wskazaną w ramach zamówienia podstawowego (określoną w Załączniku nr 2 do SWZ jako „Przewidywana szacunkowa liczba noclegów”), po wyczerpaniu liczby wskazanej w zamówieniu podstawowym, w ramach Prawa Opcji I, Zamawiający będzie uprawniony do składania zamówień na realizację dodatkowych noclegów w maksymalnej liczbie określonej w Ofercie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji na warunkach wynikających z oferty Wykonawcy dla Prawa Opcji I. Prawo opcji będzie realizowane w okresie obowiązywania umowy. Prawo opcji będzie realizowane na zasadach właściwych dla podstawowego zakresu zamówienia. Maksymalna wartość Opcji I będzie równa iloczynowi szacunkowej liczby noclegów (dób) oraz jednostkowej ceny ofertowej Wykonawcy.
Prawo opcji II: W razie zaistnienia potrzeby zapewnienia przez Zamawiającego miejsc noclegowych w pokoju dwuosobowym ponad liczbę wskazaną w ramach zamówienia podstawowego (określoną w Załączniku nr 2 do SWZ jako „Przewidywana szacunkowa liczba noclegów”), po wyczerpaniu liczby wskazanej w zamówieniu podstawowym, w ramach Prawa Opcji II, Zamawiający będzie uprawniony do składania zamówień na realizację dodatkowych noclegów w maksymalnej liczbie określonej w Ofercie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji na warunkach wynikających z oferty Wykonawcy dla Prawa Opcji II. Prawo opcji będzie realizowane w okresie obowiązywania umowy. Prawo opcji będzie realizowane na zasadach właściwych dla podstawowego zakresu zamówienia. Maksymalna wartość Opcji II będzie równa iloczynowi szacunkowej liczby noclegów (dób) oraz jednostkowej ceny ofertowej Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części wyodrębnionych w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3. Zamawiający zaznacza, iż ilości określone w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ są wielkością szacunkową, uzależnioną w zakresie części I od liczby osób w obsadach poszczególnych pozycji repertuarowych i realizatorów przygotowujących spektakle oraz liczby spektakli, koncertów i nagrań, a także czasu ich przygotowania, natomiast w części II-VII od liczby osób niezbędnych do realizacji wydarzenia organizowanego przez Zamawiającego (Baltic Opera Festival), a także czasu jego przygotowania, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej liczby noclegów w ramach zamówienia podstawowego w częściach I-VII. Zamawiający wykorzysta liczbę noclegów o wartości minimum 60% ceny ofertowej zamówienia podstawowego w każdej części zamówienia.7. Zamawiający przewiduje w części V prawo opcji I: W razie zaistnienia potrzeby zapewnienia przez Zamawiającego miejsc noclegowych w pokoju jednoosobowym ponad liczbę wskazaną w ramach zamówienia podstawowego (określoną w Załączniku nr 2 do SWZ jako „Przewidywana szacunkowa liczba noclegów”), po wyczerpaniu liczby wskazanej w zamówieniu podstawowym, w ramach Prawa Opcji I, Zamawiający będzie uprawniony do składania zamówień na realizację dodatkowych noclegów w maksymalnej liczbie określonej w Ofercie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji na warunkach wynikających z oferty Wykonawcy dla Prawa Opcji I. Prawo opcji będzie realizowane w okresie obowiązywania umowy. Prawo opcji będzie realizowane na zasadach właściwych dla podstawowego zakresu zamówienia. Maksymalna wartość Opcji I będzie równa iloczynowi szacunkowej liczby noclegów (dób) oraz jednostkowej ceny ofertowej Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aneks kuchenny w pokojach
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części wyodrębnionych w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3. Zamawiający zaznacza, iż ilości określone w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ są wielkością szacunkową, uzależnioną w zakresie części I od liczby osób w obsadach poszczególnych pozycji repertuarowych i realizatorów przygotowujących spektakle oraz liczby spektakli, koncertów i nagrań, a także czasu ich przygotowania, natomiast w części II-VII od liczby osób niezbędnych do realizacji wydarzenia organizowanego przez Zamawiającego (Baltic Opera Festival), a także czasu jego przygotowania, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej liczby noclegów w ramach zamówienia podstawowego w częściach I-VII. Zamawiający wykorzysta liczbę noclegów o wartości minimum 60% ceny ofertowej zamówienia podstawowego w każdej części zamówienia.6. Zamawiający przewiduje w częściach III, IV i VI prawo opcji I: w razie zaistnienia potrzeby zapewnienia przez Zamawiającego miejsc noclegowych w pokoju jednoosobowym ponad liczbę wskazaną w ramach zamówienia podstawowego (określoną w Załączniku nr 2 do SWZ jako „Przewidywana szacunkowa liczba noclegów”), po wyczerpaniu liczby wskazanej w zamówieniu podstawowym, w ramach Prawa Opcji I, Zamawiający będzie uprawniony do składania zamówień na realizację dodatkowych noclegów w maksymalnej liczbie określonej w Ofercie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji na warunkach wynikających z oferty Wykonawcy dla Prawa Opcji I. Prawo opcji będzie realizowane w okresie obowiązywania umowy. Prawo opcji będzie realizowane na zasadach właściwych dla podstawowego zakresu zamówienia. Maksymalna wartość Opcji I będzie równa iloczynowi szacunkowej liczby noclegów (dób) oraz jednostkowej ceny ofertowej Wykonawcy.
Prawo opcji II: W razie zaistnienia potrzeby zapewnienia przez Zamawiającego miejsc noclegowych w pokoju dwuosobowym ponad liczbę wskazaną w ramach zamówienia podstawowego (określoną w Załączniku nr 2 do SWZ jako „Przewidywana szacunkowa liczba noclegów”), po wyczerpaniu liczby wskazanej w zamówieniu podstawowym, w ramach Prawa Opcji II, Zamawiający będzie uprawniony do składania zamówień na realizację dodatkowych noclegów w maksymalnej liczbie określonej w Ofercie Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji na warunkach wynikających z oferty Wykonawcy dla Prawa Opcji II. Prawo opcji będzie realizowane w okresie obowiązywania umowy. Prawo opcji będzie realizowane na zasadach właściwych dla podstawowego zakresu zamówienia. Maksymalna wartość Opcji II będzie równa iloczynowi szacunkowej liczby noclegów (dób) oraz jednostkowej ceny ofertowej Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są hotelarskie usługi noclegowe, polegające na wynajmowaniu pokoi. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części wyodrębnionych w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3. Zamawiający zaznacza, iż ilości określone w Załącznikach nr 1 i 2 do SWZ są wielkością szacunkową, uzależnioną w zakresie części I od liczby osób w obsadach poszczególnych pozycji repertuarowych i realizatorów przygotowujących spektakle oraz liczby spektakli, koncertów i nagrań, a także czasu ich przygotowania, natomiast w części II-VII od liczby osób niezbędnych do realizacji wydarzenia organizowanego przez Zamawiającego (Baltic Opera Festival), a także czasu jego przygotowania, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej liczby noclegów w ramach zamówienia podstawowego w częściach I-VII. Zamawiający wykorzysta liczbę noclegów o wartości minimum 60% ceny ofertowej zamówienia podstawowego w każdej części zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ,
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w lit. a, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw wykluczenia, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia;
c) pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do złożenia oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą;
d) pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;
e) inne dokumenty wymienione w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:1) w przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp;
2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie;
6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem);
7) Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców;
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz ofertowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://operabaltycka.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-04
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.