Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00440651/01 - Wynik z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie
w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ W LUBNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120466777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 50
1.5.2.) Miejscowość: Lubień
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzos@lubien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubien.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie
w roku szkolnym 2023/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9908fe39-3516-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00343427/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9908fe39-3516-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/ portal (za wyjątkiem składania ofert)
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym: GZOS.271.1.2023.
3. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: gzos@lubien.pl. oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
4. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania zapytań na adres e-mail: gzos@lubien.pl. oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
SWZ jest integralną częścią niniejszego ogłoszenia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZOS.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są usługi transportu uczniów do Szkoły Podstawowej w Lubniu
i Szkoły Podstawowej w Tenczynie oraz uczniów do Przedszkola w Lubniu
i do Przedszkola w Tenczynie.
TRASA I – zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Tenczynie
i Samorządowego Przedszkola w Tenczynie autobusem na minimum 50 miejsc siedzących dla pasażerów.
1. przewóz uczniów do szkoły:
1-szy kurs – o godz. 700 z miejsca Tenczyn Krzeczówka /k. P. Biedrończyka/ do Szkoły Podstawowej w Tenczynie
2-gi kurs o godz. 800 z miejsca Tenczyn Krzeczówka /k. P. Biedrończyka/ do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Tenczynie.
2. przewóz uczniów ze szkoły:
1-szy kurs – o godz. 1310 spod Szkoły Podstawowej w Tenczynie do miejsca Tenczyn Krzeczówka
/k. p. Biedrończyka/
2-gi kurs – o godz. 1535 spod Szkoły Podstawowej w Tenczynie do miejsca Tenczyn Krzeczówka
/k. p. Biedrończyka.
TRASA II – zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Lubniu
i Samorządowego Przedszkola w Lubniu autobusem na minimum 50 miejsc siedzących dla pasażerów.
1. przewóz uczniów do szkoły:
1-szy kurs – o godz. 720 z miejsca Lubień – Górna Smugawa do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885)
2-gi kurs – o godz. 740 z miejsca Lubień – Górna Smugawa do Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885)
2. przewóz uczniów ze szkoły:
1-szy kurs – o godz. 1240 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu i Przedszkola w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Górna Smugawa
2-gi kurs o godz. 1420 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Górna Smugowa
Przewóz dzieci winien odbywać się autokarem zapewniającym bezpieczeństwo dowożonych dzieci. W ciągu jednego dnia autobus obsługujący trasy I i II pokonuje średnio 85,54 km. Dzienna długość trasy - TRASA - może ulec zmianie po ustaleniu podziału godzin w szkołach i przeszkolach. Zmianie może ulec również ilość kursów.
Zapewnienie bezpieczeństwa przewożonych dzieci tj. sprawowanie opieki wychowawczej, dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc oraz wysiadaniu, a także sprawdzanie stanu liczbowego przewożonych dzieci zgodnie z listą ustaloną przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych, należy do obowiązków Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 do 80% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są usługi transportu uczniów do Szkoły Podstawowej w Lubniu oraz uczniów do Przedszkola w Lubniu.
TRASA I – zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Lubniu i Przedszkola
w Lubniu busem na minimum 22 miejsc siedzących dla pasażerów.
1. przewóz uczniów do szkoły:
1-szy kurs – o godz. 720 z miejsca Lubień – Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) do Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885)
2-gi kurs o godz. 735 z miejsca Lubień Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) do Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885).
3-ci kurs o godz. 750 z miejsca Lubień – Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) przez Zalas
do Przedszkola w Lubniu (budynek 513 i 885).
2. przewóz uczniów ze szkoły:
1-szy kurs o godz. 1240 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) przez Zalas do miejsca Lubień –Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach).
2-gi kurs o godz. 1255 spod Przedszkola w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień-Zarębki (rola Warzechowa k. sklepu na Zarębkach)
3-ci kurs o godz. 1420 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Zarębki
( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach).
4-ty kurs – o godz. 1510 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Zarębki
( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach).
5-ty kurs – o godz. 1525 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień –
Górna Smugawa.
Przewóz dzieci winien odbywać się busem zapewniającym bezpieczeństwo dowożonych dzieci.
W ciągu jednego dnia bus obsługujący trasę pokonuje średnio około 64,20 km.
Dzienna długość trasy – TRASA - może ulec zmianie po ustaleniu podziału godzin
w szkołach i przedszkolach. Zmianie może ulec również ilość kursów.
Zapewnienie bezpieczeństwa przewożonych dzieci tj. sprawowanie opieki wychowawczej, dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc oraz wysiadaniu, a także sprawdzanie stanu liczbowego przewożonych dzieci zgodnie z listą ustaloną przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych, należy do obowiązków Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 do 80% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;
a) posiada właściwe, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (. Dz. U z 2019 roku poz. 2140, z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że;
a) dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego:
Część 1: co najmniej jeden pojazd (autobus) z co najmniej 50 miejscami siedzącymi.
Część 2: co najmniej jeden pojazd (bus) z co najmniej 22 miejscami siedzącymi,
zgodnie z §22 ust.1 pkt.5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2560 ze zm.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkachokreślonych w projektowanych postanowieniach umowy.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3.Zamawiający informuje, że zmiana istotnych postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, może nastąpić
w następujących przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
2) - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy
3) - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie,
4) - zmianie uległy stawki podatku VAT,
5) - wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany są korzystne
dla zamawiającego,
6) - siły wyższej,
7) - zmiana godzin wyjazdu pojazdów
8) - ograniczenia przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
9) - zmianie uległy harmonogramy zajęć w placówkach oświatowych.
10) Ewentualne zmiany umowy zostaną wprowadzone Aneksem.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
specyfikacja warunków zamówienia z załącznikami jest integralną częścią niniejszego ogłoszeniaPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sejneńskiego
- Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Sulików w okresie od 01.01 2025 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usługi przewozu regularnego w ramach publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacji w granicach administracyjnych gminy Jedlnia-Letnisko od 01.01.2025r. do 28.02.2025r.
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Zakliczyn
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.