eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup wraz z dostawą i wniesieniem (sukcesywne dostawy) druków oraz formularzy policyjnych dla jednostek garnizonu śląskiego Policji



Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i wniesieniem (sukcesywne dostawy) druków oraz formularzy policyjnych dla jednostek garnizonu śląskiego Policji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i wniesieniem (sukcesywne dostawy) druków oraz formularzy policyjnych dla jednostek garnizonu śląskiego Policji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c84fed5-0e6e-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Zakup wraz z dostawą i wniesieniem (sukcesywne dostawy) druków oraz formularzy policyjnych dla jednostek garnizonu śląskiego Policji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282515/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-195/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą i wniesieniem (sukcesywne dostawy) druków oraz formularzy policyjnych dla jednostek garnizonu śląskiego Policji” zgodnie z załącznikiem 1.1 do SWZ.
2. CPV: 22900000-9 druki różne
3. Zamawiający przewiduje realizację dostaw sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga aby cały asortyment wskazany w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ - był objęty 12-miesięczną gwarancją, liczoną od dnia każdej dostawy sukcesywnej.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pomiędzy asortymentami wyszczególnionymi w załączniku nr 2 do SWZ oraz zmiany wzoru druków, a wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego (np. zmiana procedury karnej, zmiana metodyki dokumentowania zdarzeń, zmiana formy wydawniczej zamawianych druków, zmiana przepisów prawa).
6. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie asortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego – część z nich posiada rampę.
7. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cena oferty brutto obliczona według Sekcji XVII SWZ, wpisana do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są jedynie ilościami szacunkowymi podanymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
8. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
a. załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym;
b. załączniku nr 1.1 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia;
c. załączniku nr 2 do SWZ – formularzu cenowym;
d. załączniku nr 3 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
e. załączniku nr 4 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
f. załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
10. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1.1 do SWZ.
11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SWZ).
12. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
14. Realizując obowiązek wynikający z art. 4 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2020 poz. 1062) oraz art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zmianami), Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy uwzględnił rozmieszczenie przedmiotu zamówienia tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733610,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733610,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 733610,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Poligraficzno-Introligatorska Udziałowiec sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730208537

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 733610,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.