Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00290817/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Naruszewo w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W NARUSZEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130233338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19 A
1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236631051
1.5.8.) Numer faksu: 236631051 wew. 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.frankowska@naruszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: naruszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/naruszewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Naruszewo w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce16daa2-1a64-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063545/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy Naruszewo do szkół w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290817
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOPO.331.1.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 335274,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ,,Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Naruszewo w roku szkolnym 2023/2024”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie transportu (dowożenie i rozwożenie) uczniów do:
1) Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Naruszewie
2) Szkoły Podstawowej im. gen. Zygmunta Padlewskiego w Radzyminku
3) Szkoły Podstawowej w Krysku
Szczegółowy opis tras zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
2. W przypadku uszkodzenia lub awarii autobusu, maksymalny dopuszczalny czas podstawienia sprawnego technicznie autobusu zastępczego nie może przekroczyć 30 minut. Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o standardzie nie gorszym niż pojazdy wskazane do wykonania usługi w ofercie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat ewentualnych kar nałożonych na niego przez właściwe organy.
3. Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego planu dowozu.
4. Zamawiający zapewnia opiekunów podczas przewozów.
5. Pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC, AC i NNW.
6. Każdy uczeń musi mieć zapewnione bezpieczne miejsce siedzące w autobusie.
7. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
kierowców autobusów
W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
8. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia.
9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 PZP).
13. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Naruszewo w roku szkolnym 2023/2024
Nazwa (firma) i adres Wykonawcy CENA [w PLN]
H.M.TRANS S.C. Hubert Kalman, Marcin Stasiak
Ilinko 3e, 09-100 Płońsk
Oferta odrzucona
Robert Opara Przewóz Osób, Korczyn 138, 26-067 Strawczyn 459 861,82
PKS Siedlce Sp. z o.o. ul. Świętojańska 9,
08-110 Siedlce 421 238,25
Przewozy Krajowe i Zagraniczne Osób Czapliccy
Spółka komandytowa
ul. Makowska 108, 06-300 Przasnysz 452 619,90
SANIMAX – Transport s.c. Janusz Sosnowski, Monika Sosnowska, ul. Sokołowska 9/286,
01-142 Warszawa 486 415,52
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 362 095,92 zł.
W związku z powyższym oraz ograniczonymi środkami budżetowymi i brakiem możliwości zwiększenia ww. kwoty do kwoty oferty najkorzystniejszej, Zamawiający unieważnia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421238,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486415,52 PLN
INNE PRZETARGI NARUSZEWO
więcej: przetargi NARUSZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.