Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00293648/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zzk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afc1bdcb-1be3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053400/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Kompleksowa obsługa szaletów publicznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/104/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Lokalizacja szaletów publicznych we Wrocławiu objętych zamówieniem:
1) ul. Bożego Ciała nr 26,
2) ul. Zygmunta Krasińskiego,
3) ul. Piaskowa nr 1,
4) ul. Sądowa nr 9.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na bieżącej obsłudze szaletów publicznych, tj. utrzymywaniu obiektów w prawidłowym stanie sanitarno–higienicznym, stałym nadzorze nad stanem technicznym oraz zabezpieczeniu prawidłowego funkcjonowania obiektów przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Zebrana od klientów opłata za korzystanie z szaletu zostanie w całości przeznaczona na pokrycie kosztów ponoszonych przez Wykonawcę.
4. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 8 do SWZ - „Parametry techniczne obiektów oraz wykaz czynności i obowiązków Wykonawcy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194241,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194241,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edward Wein Agencja Usług Wielobranżowych „WEB”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931919509
7.3.4) Miejscowość: Brożec 41
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD WEIN AGENCJA USŁUG WIELOBRANŻOWYCH "WEB"
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD WEIN AGENCJA USŁUG WIELOBRANŻOWYCH "WEB"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194241,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do badań immunoenzymatycznych wraz z dzierżawą aparatu z aparatem zastępczym
- Wykonanie dokumentacji technicznej pn.: Projekt Budowlany wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz Projekty Wykonawcze dźwigu osobowego zewnętrznego i pełnienie nadzoru autorskiego
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Usługa wykonania przeglądów, napraw, konserwacji, podręcznego sprzętu gaśniczego administrowanego przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu i w filii w Jeleniej Górze
- Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw w okresie 24 miesięcy aparatu QIAcube Connect, Basic Agreement (9245205) znajdującym się w Dolnośląskim Centrum Onkologii, Pulmonologii i
- Dostawa i montaż urządzeń do kompensacji mocy biernej w obiektach użyteczności publicznej na terenie Miasta Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie i bieżące utrzymanie cmentarzy komunalnych oraz cmentarza żydowskiego w Kamiennej Górze
- "Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica"
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.