Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00229683/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00241598/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00243710/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków do higienizacji oraz drobnego sprzętu, środków myjąco-czyszczących do pieców konwekcyjno-parowych i naczyń jednorazowego użycia - sprawa numer 12/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=634238821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków do higienizacji oraz drobnego sprzętu, środków myjąco-czyszczących do pieców konwekcyjno-parowych i naczyń jednorazowego użycia - sprawa numer 12/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7f79bc1-da15-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa środków do higienizacji oraz drobnego sprzętu, środków myjąco-czyszczących do pieców konwekcyjno-parowych i naczyń jednorazowego użycia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 485852,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do higienizacji oraz drobnego sprzętu jednorazowego użycia, zgodnie z wymaganiami określonymi dokumentacją zamówienia oraz warunkami i w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Miejsce dostawy: magazyn sprzętu służby żywnościowej w Grudziądzu przy ul. Bema 3.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 38 pozycji asortymentowych w tym:
Nabłyszczasz do zmywarek przemysłowych a'5l;
Płyn do mechanicznego mycia naczyń a'5l;
Folia aluminiowa do żywności 30cm X 150mb ;
Folia spożywcza do żywności 50cm X 300mb;
Papier rzeźnicki do pieczenia 50cm X 27mb;
Mydło do rąk bakteriobójcze a'5l;
Żel (płyn) do usuwania zatłuszczeń i przypaleń sprzętu kuchennego a'1l;
Mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych a'0,5l;
Środek do usuwania osadów mineralnych a'5l;
Proszek do usuwania osadów po herbacie i kawie a'3kg;
Uniwersalny środek do mycia powierzchni roboczych i podłóg a'10l;
Płyn do ręcznego mycia naczyń a'1l;
Płyn do ręcznego mycia naczyń a'5l;
Fartuch jednorazowy foliowy - zapaska a'50szt.;
Ścierka kuchenna 40x40cm a'5szt.;
Ścierka z mikrofibry 30x30cm a'10szt.;
Środek (płyn) do dezynfekcji rąk a'1l;
Rękawiczki jednorazowe nitrylowe a'100szt.;
Woreczki sterylne na próbki żywności a'100szt.;
Tabletki do zmywarek domowych a'100szt.;
Preparat do mycia chłodni bez rozmrażania do - 30℃ a'1l;
Gąbka kuchenna do zmywania a'5szt.;
Środek do mycia i dezynfekcji powierzchni bez spłukiwania a'1l;
Środek do pianowego mycia powierzchni kuchennych a'5l;
Wkład filtrujący do dzbanków BRITA maxtra a'1szt.;
Wkład filtrujący do ciśnieniowych ekspresów do kawy DeLongi a'1 PrimaDonna ECAM 610.55;
Wkład filtrujący do ciśnieniowych ekspresów do kawy DeLongi a'1 Dinamica ECAM 354.55;
Odkamieniacz do ekspresów do kawy (ciśnieniowych) a'0,5l;
Serwetki gastronomiczne 15x15 cm białe a'500szt.;
Serwetki gastronomiczne do dozowników 17x17cm a'2000;
Serwetki gastronomiczne kolorowe 24x24 a'100szt.;
Torba papierowa z uchwytem;
Sól tabletkowana do uzdatniaczy wody a'25kg;
Torebka foliowa śniadaniowa a'1000szt.;
Reklamówka foliowa a'100szt.;
Płyn myjąco-nabłyszczający do pieców konwekcyjno-parowych a'10l;
Wkład (nakładka) do mopa płaskiego z mikrofazy (mikrofibry) 40cm;
Stelaż do mopów płaskich kieszeniowych 40cm z trzonkiem teleskopowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39514300-1 - Ręczniki kuchenne
33711900-6 - Mydło
39830000-9 - Środki czyszczące
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
18930000-7 - Worki i torby
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33764000-3 - Serwetki papierowe
39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
39831240-0 - Preparaty czyszczące
42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody
4.5.5.) Wartość części: 304815,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręcznego sprzętu do utrzymania czystości, zgodnie z wymaganiami określonymi dokumentacją zamówienia oraz warunkami i w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Miejsce dostawy: magazyn sprzętu służby żywnościowej w Grudziądzu przy ul. Bema 3.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 12pozycji asortymentowych w tym:
Ściągaczka podłogowa;
Ściągaczka ręczna (stołowa);
Kij (trzonek) do szczotek, mioteł i ściągaczek;
Miotła podłogowa z miękkim włosiem;
Szczotka do podłóg i ścian z twardym włosiem;
Szczotka do "ciężkich prac" z bardzo sztywnym włosiem;
Szczotka kątowa do szorowania z średnio twardym włosiem;
Szczotka ręczna z przelotem wody;
Szczotka do szorowania z przelotem wody z bardzo twardym włosiem;
Kij z przelotem wody - z szybkozłączką;
Wąż do ciepłej wody 20m;
Wąż do wody ciepłej 15m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39514300-1 - Ręczniki kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 82505,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków myjąco-czyszczących do pieców konwekcyjno-parowych ELECTROLUX SKYLINE PROFESSIONAL, zgodnie z wymaganiami określonymi dokumentacją zamówienia oraz warunkami i w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Miejsce dostawy: magazyn sprzętu służby żywnościowej w Grudziądzu przy ul. Bema 3.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe w tym: Proszek do mycia pieców konwekcyjno-parowych Electrolux C23 a'100 (lub Electrolux C22 a'100) lub równoważny,
Tabletki odkamieniające do pieców konwekcyjno-parowych Electrolux C25 a'50 lub równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 9870,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków myjąco-czyszczących do pieców konwekcyjno-parowych RETIGO, zgodnie z wymaganiami określonymi dokumentacją zamówienia oraz warunkami i w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Miejsce dostawy: magazyn sprzętu służby żywnościowej w Grudziądzu przy ul. Bema 3.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe w tym: Proszek do mycia pieców konwekcyjno-parowych RETIGO ACTIVE CLEANER 4kg a'40 lub równoważny;
Preparat odwapniający do pieców konwekcyjno-parowych RETIGO ACTIVE DESCELAR 2,5kg a'25 lub równoważny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 18700,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa naczyń jednorazowego użycia, zgodnie z wymaganiami określonymi dokumentacją zamówienia oraz warunkami i w ilościach, rodzaju przedmiotu zamówienia oraz parametrach określonych przez Zamawiającego.►Miejsce dostawy: magazyn sprzętu służby żywnościowej w Grudziądzu przy ul. Bema 3.
►Zakres przedmiotu zamówienia: 6 pozycji asortymentowych w tym:
Folia do zgrzewarki BOKAMA AG02/1E do tac szerokość 185mmx250mb a'1szt.;
Pojemnik obiadowy dwudzielny do zgrzewarki BOKAMA AG02/1E a'50;
Pojemnik obiadowy niedzielony do zgrzewarki BOKAMA AG02/1E a'50;
Pojemnik obiadowy trójdzielny do zgrzewarki BOKAMA AG02/1E a'50;
Pojemnik na zupę (flaczarka) 350ml do zgrzewarki BOKAMA AG02/1E a'50;
Zestaw sztućców jednorazowych z serwetką a'1szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39222200-6 - Tacki na żywność
39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 69962,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185469,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307261,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185469,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HURTICO S.C. Anna Samulak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HURTICO S.C. Mariusz Samulak,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182125784
7.3.3) Ulica: Złota 44,
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185469,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46155,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63332,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46155,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXMED ZUH Marcin Murzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205
7.3.3) Ulica: Pomorska 49
7.3.4) Miejscowość: Orle
7.3.5) Kod pocztowy: 84-252
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARCIN MURZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46155,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7011,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8708,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7011,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: More Blue Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213779116
7.3.3) Ulica: Czerska 8/10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7011,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9347,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11365,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9347,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONE PLEX Katarzyna Bendig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922112891
7.3.3) Ulica: Kamierowska 11a
7.3.4) Miejscowość: Skarszewy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-250
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9347,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33080,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59901,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33080,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: Myszkowska 16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33080,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- w zadaniu nr 1: 296 566,98 zł (zakres podstawowy brutto: 185 469,27 zł; maksymalny zakres opcji brutto: 111 097,71zł);
- w zadaniu nr 2: 83 726,10 zł (zakres podstawowy brutto: 46 155,75 zł; maksymalny zakres opcji brutto: 37 570,35 zł);
- w zadaniu nr 3: 11 057,70 zł (zakres podstawowy brutto: 7 011,00 zł; maksymalny zakres opcji brutto: 4 046,70 zł);
- w zadaniu nr 4: 20 848,13 zł (zakres podstawowy brutto: 9 347,63 zł; maksymalny zakres opcji brutto: 11 500,50 zł);
- w zadaniu nr 5: 66 702,90 zł (zakres podstawowy brutto: 33 080,85 zł; maksymalny zakres opcji brutto: 33 622,05 zł);
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dokumentacja projektowa budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1380C Grudziądz-Nicwałd, drogi powiatowej nr 1384C Pokrzywno-Słup oraz drogi gminnej nr 041431C Annowo-Gruta
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opakowania jednorazowe przeznaczone dla Kuchni szpitalnej
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie I
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.