eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadkowiceModernizacja infrastruktury społecznej w m. Sadkowice



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury społecznej w m. Sadkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadkowice 129A

1.5.2.) Miejscowość: Sadkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-206

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468156191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminasadkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminasadkowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb97ef39-0518-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury społecznej w m. Sadkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb97ef39-0518-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045778/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury społecznej w miejscowości Sadkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251433

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RK.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3691010 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach projektowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego przewiduje się;
1) budowa na działce nr ew. 469/3 nowego budynku Urzędu Gminy wraz z łącznikiem na poziomie I piętra w celu skomunikowania go z budynkiem na działce sąsiedniej ozn. jako działka nr ew. 469/2, gdzie są usytuowane istniejące pomieszczenia Urzędu Gminy w Sadkowicach
2) rozebranie zlokalizowanego aktualnie na działce nr ew. 469/3 budynku sklepu spożywczo-przemysłowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
3) zdemontowanie (rozbiórkę) istniejącego na działce nr ew. 469/3 i będącego w kolizji z projektowaną budową budynku UG zbiornika na nieczystości ciekłe (szamba) wraz z instalacją zewnętrzną (przyłączem) kanalizacji sanitarnej i wykonanie nowego szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe (szamba) i instalacji zewnętrznej (przyłącza) kanalizacji sanitarnej,
4) wykonanie instalacji zewnętrznej centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji ciepłej wody z rur preizolowanych typu PEX od istniejącej kotłowni w budynku na działce nr ew. 469/2 do projektowanego budynku UG na działce nr ew. 469/3,
5) zdemontowanie (rozbiórkę) w części istniejącego na działce nr ew. 469/3 istniejącego utwardzenia terenu i wykonanie nowego z kostki betonowej.
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.
Do przedmiotu zamówienia należy również wszelkie inne koszty towarzyszące wykonaniu w tym m.in.: organizacja i utrzymanie zaplecza i placu budowy (wraz z dostarczeniem niezbędnych mediów oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i p.poż, oznakowania robót, zabezpieczenie placu budowy, uzyskania wymaganych decyzji i zgód, nadzorów, oczyszczania i utrzymywania w dobrym stanie dróg przyległych do placu budowy z wszelkich nieczystości związanych z prowadzoną budową, naprawy szkód powstałych w wyniku realizacji robót, segregowania, składowania unieszkodliwiania odpadów oraz wywiezienia gruzu budowlanego, odbiorów przewidywanych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, obsługi geodezyjnej, koszty ewentualnych odszkodowań, ubezpieczenia oraz koszty usuwania wad i usterek gwarancyjnych i wynikających z rękojmi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45313100-5 - Instalowanie wind

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5176980,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5240000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.