Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00347577/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00354855/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
- 2023/BZP 00397768/01 - Wynik z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orneta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 26
1.5.2.) Miejscowość: Orneta
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 552210200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orneta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://orneta-umig.bip-wm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ea824fa-32ab-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049684/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyfrowa Gmina"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Cyfrowa Gmina” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT – EU, Działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/orneta3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/orneta
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/orneta.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych Dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
4. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia, informuję iż informacje o środkach komunikacji elektronicznej
, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i
organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w tym dotyczące wymogu użycia podpisu
elektronicznego, zostały szczegółowo określone w § 12, 13 SWZ dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/orneta
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Miejski w Ornecie danych osobowych klientów urzędu jest Burmistrz
Ornety. Adres Urzędu Miejskiego w Ornecie: 11-130 Orneta, Plac Wolności 26, tel. 55 22 19 200, email: umig@orneta.pl.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować mailowo pod adresem email:
iod@orneta.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych;.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.10 .2023 prowadzonym prowadzonym w trybie podstawowym o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 : Część 1- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Sprzęt i oprogramowania w ilościach:
1.Switch iSCSI - 2 szt.
2. Serwer NAS - 1 szt.
3. Radiolinia Punkt-Punkt - 1 kpl.
4. Przełącznik zarządzalny 24porty - 1 szt.
5. Zasilacz UPS typu rack- 1 szt.
6. Oprogramowanie do archiwizacji poczty - 1 szt.
7. Oprogramowanie do pomocy zdalnej 1 lic.
8. Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT - 1 lic.
9.Zestaw komputerowy typ 1: (jednostka centralna, monitor, pakiet biurowy) - 2 szt.
10. Zestaw komputerowy typ 2: (jednostka centralna, monitor, pakiet biurowy) - 10 szt.
11. Oprogramowanie DLP - 1 lic.
12. Oprogramowanie SIEM - 1 lic.
13.Firewall typu UTM - 1 szt.
14. Aktualizacja oprogramowania Eset do wersji z EDR - 70 lic.
Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku Nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213300-8 - Komputer biurkowy
48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
Dla części 1:
1. Cena – waga kryterium 60 pkt
2. Gwarancja – waga kryterium 40 pkt
Oceniane w sposób następujący:
Kryterium nr 1:
Cena oferty – 60 pkt
W kryterium: „cena oferty” oferta zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałe oferty proporcjonalnie mniej wg wzoru:
O o = Cmin/Co x 60 [pkt]
Gdzie :
Oo - ocena punktowa badanej oferty
Cmin- cena najniższa
Co - cena badanej oferty
Kryterium nr 2:
Gwarancja – 40 pkt na: Switch iSCSI, Serwer NAS + dyski, Przełącznik zarządzalny 24porty, Zestaw komputerowy typ 1:
(jednostka centralna, monitor), Zestaw komputerowy typ 2: (jednostka centralna, monitor, )
Gwarancja – 40 pkt
Wg poniższego opisu:
W ramach kryterium „Gwarancja (G)” Zamawiający przyzna maksymalnie 40 pkt.
Za zaoferowanie 36 m-cy GWARANCJI na zaoferowany sprzęt - 0 pkt
Za zaoferowanie 48 m-cy GWARANCJI na zaoferowany sprzęt - 20 pkt
Za zaoferowanie 60 m-cy GWARANCJI na zaoferowany sprzęt - 40 pkt
Sposób oceny został szczegółowo określony w § 19 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: wdrożenie Biuletynu Informacji Publicznej.
Usługa opracowania i wdrożenia systemu CMS dla strony Biuletyn Informacji Publicznej.
Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 1 do SWZ i Projekcie umowy Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
72322000-8 - Usługi zarządzania danymi
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
Dla części 2:
Cena – waga kryterium 100 pkt
Oceniane w sposób następujący:
Kryterium nr 1:
Cena oferty – 100 pkt
W kryterium: „cena oferty” oferta zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałe oferty proporcjonalnie mniej wg wzoru:
O o = Cmin/Co x 100 [pkt]
Gdzie :
Oo - ocena punktowa badanej oferty
Cmin- cena najniższa
Co - cena badanej oferty
Sposób oceny został szczegółowo określony w § 19 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
dla Części 1:a) dla procesora zaoferowanego w zestawie komputerowym – typ 1:
wydruk nie starszy niż 7dni przed składaniem ofert ze strony https://www.cpubenchmark.net osiągający w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 38 500 pkt.
b) dla procesora zaoferowanego w zestawie komputerowym – typ 2:
wydruku nie starszy niż 7dni przed składaniem ofert ze strony https://www.cpubenchmark.net, osiągający w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 12 500 pkt.
c) dokumentacji/specyfikacji technicznej udostępnionej przez producenta zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu - tj. Switch iSCSI, Serwer NAS, Przełącznik zarządzalny 24 porty, Zasilacz UPS typu rack, Zestaw komputerowy – typ 1 (jednostka centralna, monitor), Zestaw
komputerowy – typ 2 (jednostka centralna, monitor), Firewall typu UTM:
(wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów, oświadczenia producentów lub dystrybutorów), potwierdzającej spełnianie wymagań zamawiającego.
Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu.
UWAGA: W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji/specyfikacji
technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez wykonawcę zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów danego oferowanego sprzętu (rzeczywistych), potwierdzających spełnianie postawionych w SWZ wymagań.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia wszystkich przedmiotowych środków dowodowy na zasadach wskazanych w art. 107 ustawy Pzp.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w § 10 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w załączniku nr 5 do projektowanych postanowień umowy SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nieumieścił tekstu w w załącznika)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/orneta
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, składane wraz z ofertą.1) Zamawiający na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza przedłożenie w/w dokumentów przedmiotowych dokumentujących spełnianie wymagań Zamawiającego w języku angielskim.
2) Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3) Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup oprogramowania
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.