Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00287940/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Bychawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.bychawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w 2024 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aafe1336-fbee-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095765/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w 2024 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPK. 271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na remoncie cząstkowym nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w 2024 roku, tj. sukcesywne naprawy nawierzchni asfaltowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w terminie każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego dla danego zakresu prac w następujących technologiach:
Zadanie 1
Mieszanką mineralno-asfaltową ze stacjonarnej wytwórni mas bitumicznych lub mieszkanką mineralno-asfaltową ze stacjonarnej wytwórni mas bitumicznych z naruszeniem podbudowy i ewentualnym uzupełnieniem podbudowy kruszywem drogowym, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną, stanowiącą integralną cześć niniejszej SWZ. Remonty odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego i jego możliwościami finansowymi.
Zadanie 2
Przez uszczelnienie zalewą asfaltową podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni asfaltowych, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną, stanowiącą integralną cześć niniejszej SWZ. Remonty odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego i jego możliwościami finansowymi.
3.1.2. Zamawiający informuje, że w 2024 roku planuje się wykonać naprawy dróg i ulic o łącznej powierzchni: 500,17 m2 i naprawy dróg poprzez uszczelnienie spękań nawierzchni w ilości 660 mb.
3.1.3. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość prac wskazanych w SWZ jest ilością szacunkową, służącą jedynie do skalkulowania ceny jednostkowej oferty. Faktyczna ilość robót wynikać będzie z bieżących potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego.
3.1.4. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przekaże Zamawiającemu aktualną deklarację dostarczanej mieszanki mineralno-bitumicznej.
3.1.5. Szczegółowy opis sposobu wykonania i odbioru robót zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST) dla:
- Remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych mieszanką mineralno-asfaltową (załącznik nr 1a do SWZ),
- Naprawy (poprzez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni asfaltowych (załącznik nr 1b do SWZ).
3.2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
3.2.1. kompleksowego wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, nowych oraz przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy zgodnego z zasadami wiedzy technicznej w zakresie umożliwiającym jego użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi zawartymi w STWiOR,
3.2.2. angażowania odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im robót i innych czynności w ramach wykonania zamówienia, gwarantujących terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia z odpowiednio wysoką jakością,
3.2.3. wykonywania zamówienia z należytą starannością, podczas dni bezdeszczowych oraz jeżeli prognozowana w dniu poprzednim temperatura o godz. 6.00 nie będzie niższa niż 5oC;
3.2.4. prowadzenia książki obmiarów wykonanych prac;
3.2.5. przekazania Zamawiającemu wykazu kontaktowych telefonów i faksów w celu sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
3.2.6. wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadającym, co do jakości wymaganiom określonym rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z ze zm.) oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021. poz. 1213).
3.2.7. właściwego składowania wszelkich urządzeń pomocniczych i materiałów oraz usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Zagospodarowanie odpadów prowadzić zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
3.2.8. umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz pracownikom organu nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą – Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić im dane i informacje wymagane tą ustawą oraz dokumenty dotyczące wbudowanych materiałów (aprobaty, atesty, dowody dostawy, itp.)
3.2.9. utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku – zgodnie z ustawą o drogach publicznych
3.2.10. właściwego zabezpieczenia terenu prowadzenia robót – ponoszenie odpowiedzialności finansowej za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy oraz za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami,
3.2.11. pełnienia funkcji koordynatora podwykonawców (w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom) podczas wykonywania robót i usuwania ewentualnych wad, odpowiedzialność za działania lub uchybienia każdego Podwykonawcy,
3.3. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi w celu uzyskania informacji, które mogą ułatwić właściwe rozpoznanie warunków realizacji niniejszego zamówienia, co będzie przydatne na etapie przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
3.4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w opisie odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.7. Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- wykonywanie prac fizycznych, operatorzy sprzętu, kierowcy pojazdów
(nie dotyczy kierowników budowy i kierowników robót, nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy (zał. nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252234,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252234,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252234,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430551448
7.3.3) Ulica: ul. Grygowej 23
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-260
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252234,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BYCHAWA
więcej: przetargi BYCHAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.