Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00283451/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku przy ul. Markowskiej 16 w Warszawie do wymogów Użytkownika.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szrm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku przy ul. Markowskiej 16 w Warszawie do wymogów Użytkownika.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51f33f08-f70f-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283451
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/PW/19/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku przy ul. Markowskiej 16 w Warszawie do wymogów Użytkownika.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- przygotowanie dokumentacji projektowej
- wykonanie robót budowlanych
Efektem realizacji robót będzie dostosowanie instalacji elektrycznej, teletechnicznych i sanitarnych obiektu do przygotowanego przez Użytkownika projektu pierwszego wyposażenia.
W ramach zadania należy wykonać:
1. aktualizację pierwotnej dokumentacji powykonawczej:
1) aktualizację dokumentacji powykonawczej dotyczącej instalacji elektrycznych i teletechnicznych w tym:
a) naniesienie na planach obiektu lokalizację nowych gniazd zasilających 230V wynikającą z projektu pierwszego wyposażenia zgodnie z załączonym wykazem robót elektrycznych i teletechnicznych;
b) korektę na schematach rozdzielnic wynikającą z ich rozbudowy;
c) dokonanie obliczeń obciążalności długotrwałej WLZ i doboru zabezpieczeń oraz wprowadzenie ewentualnych korekt;
d) uaktualnienie załączonego bilansu mocy budynku;
e) naniesienie zmian w dokumentacji powykonawczej instalacji teletechnicznej wynikających z projektu pierwszego wyposażenia zgodnie z wykazem robót elektrycznych i teletechnicznych;
2) opracowanie przedmiaru i kosztorysu ofertowego dla niżej wymienionych robót;
3) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
2. Roboty budowlane:
1) roboty w branży elektrycznej i teletechnicznej zgodnie z opracowaną i zaakceptowaną dokumentacją;
2) pomiary/badania rozbudowanych instalacji elektrycznych i teletechnicznych;
3) przeniesienie, wykonanie próby szczelności i uruchomienie podejścia wod-kan do urządzeń sanitarnych instalowanych w ramach pierwszego wyposażenia zgodnie z wykazem robót sanitarnych;
4) po wykonanych robotach elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych, naprawa wszystkich naruszonych elementów budynku i instalacji np.: sufity, ściany, glazury itp.
5) zdemontowanie i ponownie zamontowanie sufitów podwieszanych wzdłuż ciągów koryt instalacyjnych elektrycznych i teletechnicznych;
6) po wykonanych robotach instalacyjnych naprawienie uszkodzonych biernych zabezpieczeń ppoż. (przejścia instalacji przez granice stref pożarowych).
3. Dokumentacja winna być sporządzona w formie:
1) papierowej w 3 egz.;
2) elektronicznej po 1 egz. na nośniku elektronicznym, w tym:
a) dokumentacja powykonawcza: w formacie (*.doc) lub (*.rtf) oraz (*.pdf), rysunki w formacie (*.dwg/*.dxt) i (*.dxf) oraz (*.pdf),
c) przedmiar robót i kosztorys robót budowlanych w formacie (*.ath) oraz (*.pdf),
d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w formacie (*.doc) lub (*.rtf) oraz (*.pdf),
3) Załączniki formalno-prawne, w tym: uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym
w formacie (*.pdf).
4. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają dokumenty (Załącznik Nr 10 do SWZ):
1) projekt Aranżacji wnętrz – meble na wymiar,
2) wykaz robót elektrycznych i teletechnicznych,
3) dostosowanie budynku Markowska 16 w warszawie do potrzeb Użytkownika – wykaz robót sanitarnych,
4) fragment dokumentacji instalacji elektrycznych,
5) fragment dokumentacji instalacji teletechnicznych.
5. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU) oraz dokumenty wymienione w ust. 4;
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty elektryczne/teletechniczne, w tym
w szczególności prace monterskie instalacji i/lub urządzeń (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji).
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określony/e dowód/dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zawierać informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w PPU. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 824100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 824100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIBAR-INSTALACJE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213703389
7.3.3) Ulica: Bernardyńska Nr 23 lok. 62
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-904
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIBAR-INSTALACJE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
WIBAR-INSTALACJE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 824100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-25INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 9/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.