Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00296237/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKSIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290005410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włoszczowska 22a lokal 1, 2
1.5.2.) Miejscowość: Oksa
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-363
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops_oksa@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsoksa.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-628b8e75-00ad-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-628b8e75-00ad-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Warsztaty z kreatywności i przedsiębiorczościW ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu z nowoczesną przedsiębiorczością w celu kształtowania ich pozytywnych postaw, wzmocnieniu motywacji do twórczego myślenia i działania, budowania oraz wzmocnienia kreatywnego podejścia do kreatywności, uświadomienia uczniom ważnej roli twórczego myślenia, sposobów rozwijania kreatywności oraz omówienia z uczestnikami najczęściej przyjmowanych przez siebie ról zespołowych ich znaczenia w kontekście kariery szkolnej.
Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie ramowego programu zajęć (konspektu zajęć) oraz przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów, podczas których nauczy uczestników projektu przedsiębiorczości, kreatywności oraz innowacyjności. Uczestnicy projektu powinni nabyć umiejętności niezbędne w prowadzeniu i zakładaniu nowoczesnej przedsiębiorczości, w tym innowacyjnych firm. Ponadto, uczestnicy projektu poznają sposoby rozwijania i wdrażania innowacyjnych pomysłów oraz uczenia się pracy zespołowej nakierowanej na osiągniecie konkretnego celu. Dodatkowo uczestnicy projektu powinni nabyć umiejętność prezentacji własnych pomysłów w sposób zachęcający i ciekawy dla innych. Każdy uczestnik warsztatów pogłębi umiejętność prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych. Po zakończeniu szkolenia powinien także potrafić oszacować nakłady inwestycyjne, koszty i przychody, tworzyć materiały promocyjne.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Oksa, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Popowice- 12 os.
Lipno- 12 os.
Nowe Kanice - 14 os.
Zakrzów- 6 os.
Rembiechowa-14 os.
Węgleszyn - Dębina 11 os.
Rzeszówek – 6 os.
Węgleszyn -15 os.
Oksa- 11 os.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 135 godzin (15 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.08.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Warsztaty z ekologiiW ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu z tematem interdyscyplinarnych zajęć ekologicznych, których celem jest kształtowanie świadomości społecznej dzieci i młodzieży oraz wykształcenie postaw przedsiębiorczych ukierunkowanych na ekologię. Uczestnicy projektu będą mieli szansę obserwacji zjawisk zachodzących w obszarach zagrożonych ekologicznie, zapoznają się też z metodami przeciwdziałania degradacji środowiska, są zachęcani do podejmowania własnych działań związanych z ochroną przyrody. W ramach warsztatów Wykonawca zorganizuje m.in. piknik ekologiczny oraz uczestnictwo uczestników projektu w corocznych akcjach ,,Sprzątamy Świat”.
Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie ramowego programu zajęć (konspektu zajęć) oraz przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów, pikników ekologicznych czy uczestnictwa w corocznych akcjach ,,Sprzątamy Świat” podczas których zapozna uczestników projektu z tematyką treści ekologicznych. Wykonawca opracuje program zajęć zgodnie ze zbiorem scenariuszy zajęć ekologicznych znajdującym się na stronie internetowej:
http://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/2a878d1c76e070c080c293d779175af5.
Wykonawca podczas prowadzonych warsztatów wyposaży uczestników w odpowiedni zasób wiadomości dotyczących podstaw wiedzy o strukturze ekosystemu, poszczególnych jego elementach i zasadach jego funkcjonowania, obejmujących rozumienie i właściwe definiowanie terminów i pojęć z zakresu ekologii, jak również dotyczących wzajemnych relacji istniejących między elementami biotycznymi i abiotycznymi środowiska, podstawowych procesów i zależności w przyrodzie umożliwiających jej funkcjonowanie i trwanie, cech charakterystycznych populacji, biocenozy i ekosystemów lądowych i wodnych, ich funkcjonowania, zakłócenia i konsekwencji tych zakłóceń. Zajęcia teoretyczne z wyłączeniem pikników ekologicznych oraz udziału a wakacjach ,,Sprzątamy Świat”, realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Oksa, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Popowice- 12 os.
Lipno- 12 os.
Nowe Kanice - 14 os.
Zakrzów- 6 os.
Rembiechowa-14 os.
Węgleszyn - Dębina 11 os.
Rzeszówek – 6 os.
Węgleszyn -15 os.
Oksa- 11 os.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 135 godzin (15 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.08.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Warsztaty z tolerancjiW ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu tematem tolerancji w ujęciu przeciwdziałania nietolerancji, dyskryminacji, marginalizacji, wykluczenia, stereotypów ról kobiet i mężczyzn, tolerancji a niepełnosprawności dyskryminacji rasowej, płciowej, wyznaniowej niwelowania leku oraz obalania stereotypów i mitów dotyczących osób innych.
Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie ramowego programu zajęć (konspektu zajęć) oraz przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów, podczas których zapozna uczestników projektu z tematyką tolerancji. Wykonawca podczas prowadzonych warsztatów zapozna uczestników również z tematyką związaną z takimi pojęciami jak: dyskryminacja, tolerancja, akceptacja, równość, wykluczenie. Wykonawca zapozna również uczestników warsztatów z prawami człowieka oraz kształtowaniem procesu emancypacji poszczególnych grup, jak i przestawi temat berier społecznych dla osób niepełnosprawnych.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Oksa, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Popowice- 12 os.
Lipno- 12 os.
Nowe Kanice - 14 os.
Zakrzów- 6 os.
Rembiechowa-14 os.
Węgleszyn - Dębina 11 os.
Rzeszówek – 6 os.
Węgleszyn -15 os.
Oksa- 11 os.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 135 godzin (15 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.08.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Warsztaty Nordic WalkingW ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników projektu zajęcia Nord Walking, mające na celu rozwijanie ogólnej sprawności fizycznej uczestników, poznanie przez uczestników aktywnych form spędzania wolnego czasu oraz kształtowanie ich koordynacji ruchowej.
Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie ramowego programu zajęć (konspektu zajęć) oraz przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów, podczas których uczestnicy zostaną zapoznani z nauką techniki Nordic Walkingu, dowiedzą się jakie są zalety Nord Walkingu, jak dobrać sprzęt, strój, obuwie, poznają podstawowe zasady marszu z kijami oraz nauczą się chodzić techniką podstawową. Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć doskonalenie techniki podstawowej, eliminację błędów oraz przeprowadzi wstęp do techniki zaawansowanej.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Oksa, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Popowice- 12 os.
Lipno- 12 os.
Nowe Kanice - 14 os.
Zakrzów- 6 os.
Rembiechowa-14 os.
Węgleszyn - Dębina 11 os.
Rzeszówek – 6 os.
Węgleszyn -15 os.
Oksa- 11 os.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 720 godzin (80 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.08.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 86400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wechsler Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260607568
7.3.3) Ulica: 1 Maja 191
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-646
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Część 2:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w Części 2 jest art. 255 pkt 1 ustawy, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”Nr referencyjny: 1/2024.
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 30.04.2024 r. do godz.: 09:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na:
Część 2 postępowania – tj. Warsztaty z ekologii.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części nr 1 na podstawie art. 255 ust. 1
w/w Ustawy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wechsler Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260607568
7.3.3) Ulica: 1 Maja 191
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-646
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71992,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wechsler Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260607568
7.3.3) Ulica: 1 Maja 191
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-646
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Siemień
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Realizacja Programu Profilaktyczno-Wychowawczego Epsilon rekomendowanego przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.