Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00288155/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pasa drogowego nr 2713P Łomnica – Nowy Dwór – etap II,
w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7879911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pasa drogowego nr 2713P Łomnica – Nowy Dwór – etap II,w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8960a4a-1974-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033114/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa pasa drogowego nr 2713P Łomnica – Nowy Dwór – etap II - w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Funduszu Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie; Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; w ramach poddziałania: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288155
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, drogowych w ramach realizacji zadania: „Przebudowa pasa drogowego drogi powiatowej nr 2713P Łomnica - Nowy Dwór – etap II, w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o program funkcjonalno- użytkowy.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów:
1) Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenie na budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r., poz. 682 ze zm.),
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w PFU – Programie funkcjonalno- użytkowym, stanowiącym załącznik A do SWZ.
Zamówienie obejmuje m.in.:
1) opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót wraz z uzgodnieniem z zarządcą drogi,
2) uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji, w tym decyzji środowiskowej, wodno-prawnej, uzgodnień dotyczących usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej (branża teletechniczna, gazowa, sanitarna i elektryczna),
3) skompletowania całości dokumentacji projektowej wraz z przygotowaniem egzemplarzy w ilości niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę,
4) uzyskania decyzji pozwolenia na budowę,
5) opracowania i uzgodnienia projektu stałej organizacji ruchu,
6) przygotowania informacji BIOZ zgodnie w rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
7) opracowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
8) opracowania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
9) uzyskania ostatecznych decyzji lub innych dokumentów zezwalających na rozpoczęcie inwestycji,
10) wykonania robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową,
11) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wg sporządzonych opracowań projektowych.
Zamawiający wymaga by wykonane roboty budowlane były objęte minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by wykonane roboty budowlane był objęte minimum 60 miesięcznym okresem rękojmi.
W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3898000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7986759,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3898000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAŁUS Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 302279310
7.3.3) Ulica: Boruja Nowa 47B
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CAŁUS" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"CAŁUS" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3898000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Przebudowa pasa drogowego drogi powiatowej nr 2720P w m. Chrośnica
- "Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl"
- "Zagospodarowanie terenu przy ul. Nowej w Nowym Tomyślu"
- Zakup wysięgnika wielofunkcyjnego z kosiarką bijakową
- "Remont dachów budynków świetlic wiejskich na terenie Gminy Nowy Tomyśl"
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.