Og³oszenie z dnia 2023-08-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00348938/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00366140/01 - Wynik z dnia 2023-08-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa jednego samochodu lekkiego dla OSP w Dobroso³owie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KAZIMIERZ BISKUPI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019102
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolno¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kazimierz Biskupi
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-530
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierz-biskupi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip3.wokiss.pl/kazimierzbiskupi/bip/zamowienia-publiczne.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Kazimierz Biskupi
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652866272
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Plac Wolno¶ci 1
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Kazimierz Biskupi
1.11.5.) Kod pocztowy: 62-530
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierz-biskupi.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.kazimierz-biskupi.pl/urzad,m,137,zamowienia-publiczne.html
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jednego samochodu lekkiego dla OSP w Dobroso³owie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f2bb518e-351d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00343908
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035459/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa jednego samochodu lekkiego dla OSP w Dobroso³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.kazimierz-biskupi.pl/urzad,m,137,zamowienia-publiczne.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.kazimierz-biskupi.pl/urzad,m,137,zamowienia-publiczne.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korespondencja przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej odbywa siê w nastêpuj±cy sposób:
a) Przed up³ywem terminu sk³adania ofert (miêdzy innymi: pytania do postêpowania, wnioski o wyja¶nienie SWZ):
- za po¶rednictwem portalu pzp, gdzie po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto, u¿ytkownik wskazuje postêpowanie. Po wej¶ciu w szczegó³ wskazanego postêpowania przechodzi do zak³adki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania. W celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcje „Utwórz wiadomo¶æ”. Nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”. W ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik”
- bezpo¶rednio na adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierz-biskupi.pl
b) Po up³ywie terminu sk³adania ofert” ( miêdzy innymi: dokumenty, o¶wiadczenia, wyja¶nienia) za po¶rednictwem portalu pzp – analogicznie jak w przypadku korespondencji przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Komunikacja za po¶rednictwem portalu pzp:
a) Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta w portalu , loguj±c siê akceptuje warunki korzystania z portalu, okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem: https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf oraz uznaje go za wi±¿±cy.
b) Szczegó³owa instrukcja obs³ugi portalu Sidas PZP, zawieraj±ca instrukcjê korzystania z portalu przez wykonawcê jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/instrukcje
c) Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê wys³ania wiadomo¶ci wraz z za³±cznikiem z poziomu zak³adki „Komunikacja”, która prezentowana jest równie¿ w wys³anej wiadomo¶ci.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej „Rozporz±dzenie”) zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo informuje, ¿e:
a)pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y za³±czaæ wraz z plikiem podpisu,
b)formularz oferty podpisany przy u¿yciu podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y dodaæ w jeden z poni¿szych sposobów:
- z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty nale¿y umie¶ciæ plik, który by³ podpisywany, a plik z podpisem nale¿y dodaæ oddzielnie jako za³±cznik,
- spakowaæ jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i do³±czyæ z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty
4. Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na portalu tj. niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne:
a) dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;
c) zainstalowana przegl±darki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) Zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf np. Acrobat Reader,
f) Dopuszczalne formaty przes³anych danych tj. plików to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg
g) Dopuszczalna ³±czna wielko¶æ plików przesy³anych do systemu to 1000MB.
h) Informacja odno¶nie kodowania i czasu odbioru danych:
- plik za³±czony przez wykonawcê na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie wystêpuje jako plik zaszyfrowany,
- jako czas z³o¿enia oferty przez portal pzp przyjmuje siê moment otrzymania ¿±dania przez serwer po klikniêcia w opcjê „Z³ó¿ ofertê”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes OSP w Dobroso³owie, Dobroso³owo 63, 62-530 Kazimierz Biskupi
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Dobroso³owie jest Pan Henryk Kapu¶ciñski kontakt: adres e-mail: ospdobrosolowo.kazimierzbiskupi@gmail.com;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
11. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia niniejszego postêpowania,
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
**Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INR.271.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego jednego samochodu lekkiego dla OSP w Dobroso³owie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 9 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34144210-3 - Wozy stra¿ackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie terminu gwarancji na samochód
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wy³±cznie wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz spe³niaj± wynikaj±cy z art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy Pzp dotycz±ce:1.1 Posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1.2 Znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1.3 Dysponowania zdolno¶ci± techniczn± lub zawodow±:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Ocena spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie dotycz±cym warunków udzia³u w postêpowania bêdzie dokonana w oparciu o o¶wiadczenia wykonawcy stanowi±ce Za³±cznik nr 5 SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
PONADTO, WRAZ Z OFERT¡ NALE¯Y Z£O¯YÆ:Wraz z ofert± (formularz ofertowy – Za³±cznik nr 2 ) ka¿dy wykonawca sk³ada:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu;
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych , o ile wykonawca wska¿e w formularzu ofertowym dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2) pe³nomocnictwo – je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z w³a¶ciwych dokumentów rejestrowych, o których mowa w pkt 1) lub ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej, chyba ¿e upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu spó³ki cywilnej wynikaæ bêdzie z do³±czonej do oferty umowy spó³ki cywilnej, b±d¼ wszyscy wspólnicy spó³ki podpisz± ofertê) ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wymagana forma:
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ z³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie z przepisami ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym b±d¼ te¿ opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego;
3) informacjê o korzystaniu z zasobów innych podmiotów na podstawie art. 118 Ustawy Pzp wraz z zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – tylko w przypadku, kiedy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wymaganych zdolno¶ci zawodowych polega³ bêdzie na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy Pzp – wed³ug wzoru Za³±cznika nr 7 do SWZ.
4) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – wy³±cznie w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotycz±cego kwalifikacji zawodowych wykonawcy (brak za³±cznika do SWZ - forma i tre¶æ informacji w tym zakresie zosta³a pozostawiona do indywidualnego opracowania przez wykonawcê);
Konieczno¶æ z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 3) nastêpuje w przypadku uregulowanym w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy Pzp, tj. :
- gdy nie wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie spe³niaj± warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp lub
- gdy nie wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie spe³niaj± warunek dotycz±cy wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia.
5) Wype³niony za³±cznik nr 9 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1 do SWZ.2. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania mo¿liwe s± w trybie art. 455 Ustawy Pzp. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ jedynie na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Przes³anki i dopuszczalny zakres zmian postanowieñ zawartej umowy wraz z okre¶leniem rodzaju i zakresu zmian oraz warunków wprowadzenia zmian nie modyfikuj±cych ogólnego charakteru umowy zawarto w dokumentach zamówienia w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-16 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz z wymaganymi za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem portalu pzp, który dostêpny jest po zalogowaniu na stornie app.sidaspzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-14
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-ga¶niczego w ramach projektu "4 ¯ywio³y - Gotowi na zmiany klimatu"
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego na potrzeby Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w ¦wilczy
- "Dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu specjalnego po¿arniczego z napêdem 4x4 przeznaczonego dla potrzeb ratowniczo-ga¶niczych na teren Gminy Do³hobyczów"
- DOSTAWA U¯YWANEGO LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GA¦NICZEGO Z NAPÊDEM 4X4 DLA OCHOTNICZEJ STRA¯Y PO¯ARNEJ W ROGÓ¯NIE
- Doposa¿enie techniczne OSP Zabratówka w niezbêdne pojazdy i sprzêt ratowniczy
- ZAKUP I DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO, PO¯ARNICZEGO NA PODWOZIU Z NAPÊDEM 4X4 WRAZ Z MODU£EM GA¦NICZYM DLA OSP W WOLINIE
wiêcej: Wozy stra¿ackie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.