Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Rewitalizacja przestrzeni publicznej Placu Piłsudskiego w Stalowej Woli”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzielinska@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-084d6c25-13f9-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja przestrzeni publicznej Placu Piłsudskiego w Stalowej Woli”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-084d6c25-13f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie realizowane jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 5 tj.
Zamawiający podkreśla, iż zachodzi wyjątkowa sytuacja związana z brakiem funduszy na wykonanie całego zadania na które pierwotnie ogłoszono przetarg nieograniczony 22 lipca 2022 r. w formule zaprojektuj wybuduj, jednak złożona oferta znacząco, bo ponad dwukrotnie przewyższała pozyskane i zabezpieczone środki. Ostatecznie postępowanie unieważniono, a pozyskane środki przeznaczono na realizację innych zadań.
Jednakże realizacja zadania, w postaci remontu nawierzchni oraz niezbędnych prac pielęgnacyjnych terenów zielonych stała się niezbędna ze względu na pogłębiającą się degradację terenów przy Placu Piłsudskiego zatem mając zatem na względzie zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom a także skuteczne przeciwdziałanie coraz wyższym temperaturom w okresie letnim, a co z tym się wiąże niwelowanie postępujących zmian klimatycznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.118.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 486332,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Przedmiot zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Rewitalizacja przestrzeni publicznej Placu Piłsudskiego w Stalowej Woli”
II. Zasadniczy zakres prac obejmuje m. in.:
1. uzyskanie mapy do celów projektowych,
2. opracowanie inwentaryzacji istniejącej zieleni uwzględniającej m. in. podanie parametrów dendrometrycznych wraz z opisem stanu fitosanitarnego oraz w części graficznej wrysowanie średnicy koron, lokalizacji pni i czytelnie oznaczenie nr inwentaryzacyjnych,
3. opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę, na podstawie posiadanej koncepcji i PFU z uwzględnieniem konieczności:
a) dostosowanie dokumentacji projektowej do wymagań programu dofinansowującego z którego Gmina Stalowa Wola zamierza ubiegać się o środki na realizację zadania,
b) zmiany lokalizacji i koncepcji opisanej w PFU fontanny na inną uzgodnioną
z Zamawiającym,
c) projekt nie może przewidywać wycinek drzew z powodów innych niż ze względy bezpieczeństwa / stan fitosanitarny,
4. opracowanie projektu gospodarki drzewostanem, który powinien przewidywać zachowanie istniejącej zieleni pozostającej w dobrym stanie fitosanitarnym i mogącej dalej spełniać swoje funkcje, wkomponowanie jej w nowe zagospodarowanie terenu; projekt powinien wskazywać, które i ile drzew jest: do zachowania; do usunięcia ze względów sanitarnych; wskazać ile drzew wymaga uzyskania decyzji zezwolenia na usunięcie,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa F-11 Marcin Furtak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751164662
7.3.3) Ulica: Grochowska 6b
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-521
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN FURTAK PRACOWNIA PROJEKTOWA F-11
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN FURTAK PRACOWNIA PROJEKTOWA F-11
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
- Zakup wraz z dostawą echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Roboty budowlane pn.Wykonanie robót modernizacyjno - remontowych w wybranych pomieszczeniach budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia, konwojowania oraz monitoringu antywłamaniowego obiektów Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
- Wynajem sztucznego lodowiska przenośnego o wymiarach 20x30 m wraz z infrastrukturą techniczną i wypoziomowaniem terenu pod płytę lodowiska.
- Utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Rozwadów w 2024 roku z podziałem na dwie części "
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu budynku Basenu Miejskiego w Górze Kalwarii, ul. Pijarska 119 w ramach zadania pn.: Modernizacja budynku basenu.
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia budynków mieszkalnych w instalację gazową wraz z częściami wspólnymi, wewn. instalacją w lokalach tj. CO,CW i inne na terenie 5 nieruchomości
- Budowa Karpackiego ogrodu sensorycznego wraz z architekturą towarzyszącą na terenie Parku dworskiego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji technicznych: Część 1 - projektu rozbiórki komórek lokatorskich ul. Pęcickiej 23, Część 2 - inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku ul. Słowiańskiej 15A.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.