eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola"Rewitalizacja przestrzeni publicznej Placu Piłsudskiego w Stalowej Woli"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Rewitalizacja przestrzeni publicznej Placu Piłsudskiego w Stalowej Woli”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzielinska@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-084d6c25-13f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja przestrzeni publicznej Placu Piłsudskiego w Stalowej Woli”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-084d6c25-13f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie realizowane jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 5 tj.
Zamawiający podkreśla, iż zachodzi wyjątkowa sytuacja związana z brakiem funduszy na wykonanie całego zadania na które pierwotnie ogłoszono przetarg nieograniczony 22 lipca 2022 r. w formule zaprojektuj wybuduj, jednak złożona oferta znacząco, bo ponad dwukrotnie przewyższała pozyskane i zabezpieczone środki. Ostatecznie postępowanie unieważniono, a pozyskane środki przeznaczono na realizację innych zadań.
Jednakże realizacja zadania, w postaci remontu nawierzchni oraz niezbędnych prac pielęgnacyjnych terenów zielonych stała się niezbędna ze względu na pogłębiającą się degradację terenów przy Placu Piłsudskiego zatem mając zatem na względzie zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom a także skuteczne przeciwdziałanie coraz wyższym temperaturom w okresie letnim, a co z tym się wiąże niwelowanie postępujących zmian klimatycznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.118.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 486332,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Przedmiot zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Rewitalizacja przestrzeni publicznej Placu Piłsudskiego w Stalowej Woli”
II. Zasadniczy zakres prac obejmuje m. in.:
1. uzyskanie mapy do celów projektowych,
2. opracowanie inwentaryzacji istniejącej zieleni uwzględniającej m. in. podanie parametrów dendrometrycznych wraz z opisem stanu fitosanitarnego oraz w części graficznej wrysowanie średnicy koron, lokalizacji pni i czytelnie oznaczenie nr inwentaryzacyjnych,
3. opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę, na podstawie posiadanej koncepcji i PFU z uwzględnieniem konieczności:
a) dostosowanie dokumentacji projektowej do wymagań programu dofinansowującego z którego Gmina Stalowa Wola zamierza ubiegać się o środki na realizację zadania,
b) zmiany lokalizacji i koncepcji opisanej w PFU fontanny na inną uzgodnioną
z Zamawiającym,
c) projekt nie może przewidywać wycinek drzew z powodów innych niż ze względy bezpieczeństwa / stan fitosanitarny,
4. opracowanie projektu gospodarki drzewostanem, który powinien przewidywać zachowanie istniejącej zieleni pozostającej w dobrym stanie fitosanitarnym i mogącej dalej spełniać swoje funkcje, wkomponowanie jej w nowe zagospodarowanie terenu; projekt powinien wskazywać, które i ile drzew jest: do zachowania; do usunięcia ze względów sanitarnych; wskazać ile drzew wymaga uzyskania decyzji zezwolenia na usunięcie,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa F-11 Marcin Furtak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751164662

7.3.3) Ulica: Grochowska 6b

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-521

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.