eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Budowa kanałów wyrzutowych dla budynku Wydziału Chemii A Gdańsk ul. Narutowicza 11/12 80-233



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanałów wyrzutowych dla budynku Wydziału Chemii A
Gdańsk ul. Narutowicza 11/12 80-233

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanałów wyrzutowych dla budynku Wydziału Chemii A
Gdańsk ul. Narutowicza 11/12 80-233

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c454626-e1ea-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036123/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wentylacja mechaniczna pomieszczeń piwnicznych w budynku WCH Chemia A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244689

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/45/055/R/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 323117,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Celem inwestycji jest przebudowa instalacji wentylacji części pomieszczeń piwnicznych i wyprowadzenie jej po elewacji na dach budynku Wydziału Chemii A.

2. Charakterystyka obiektu
Opracowaniem objęty jest istniejący budynek dydaktyczny. Kategoria obiektu budowlanego – IX. Budynek o konstrukcji tradycyjnej, murowanej. Układ konstrukcyjny stanowią ściany murowane z cegły pełnej, które podpierają stropy jednokierunkowe typu ciężkiego (np. Kleina lub Ackermanna). Kierunek oparcia stropów w sposób nieobciążający ścian przeznaczonych do otworowania.
Planowana inwestycja nie zmienia sposobu użytkowania obiektu jako budynku dydaktycznego. Planowana inwestycja nie zmienia układu przestrzennego obiektu.
Zmiana formy architektonicznej polegająca na zmianie elewacji południowo-zachodniej została uzgodniona z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Planowana inwestycja nie zmienia charakterystycznych parametrów obiektu.

Budynek wyposażony jest w instalacje:
- instalacja wodno-kanalizacyjna
- instalacja c.o.
- instalacja elektryczna
- instalacja teletechniczna
- instalacja p.poż.
- instalacja alarmowa
- instalacja odgromowa

3. Dane liczbowe
Parametry charakterystyczne obiektu:

- wysokość budynku 14,40 m
- szerokość ściany szczytowej 13,28 m
4. Podstawa prowadzenia prac

Roboty budowlane wykonywane będą zgodnie z:
-Umową
-Dokumentacją Projektową,
-Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót
-Specyfikacją Warunków Zamówienia wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego udzielanymi wykonawcom w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
-Powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym aktami prawa miejscowego,
-Zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
-Innymi dokumentami dotyczącymi Przedmiotu umowy, o ile Wykonawca mógł się z nimi zapoznać najpóźniej w dniu podpisania Umowy, bez względu na formę samych dokumentów i sposób ich udostępnienia Wykonawcy.

5. Zakres prac związanych z remontem

W ramach inwestycji wykonane zostaną następujące prace budowlane:
1. Rozbiórka nawierzchni przy budynku;
2. Demontaż odwodnienia liniowego;
3. Izolacja fundamentów ściany szczytowej do poziomu spodu fundamentów wraz z wykonaniem iniekcji ciśnieniowej;
4. Budowa dwóch kanałów wyrzutowych;
5. Montaż stolarki pożarowej wewnętrznej orz wykonanie przegród ppoż.
6. Odtworzenie nawierzchni przy budynku;
7. Naprawa przejść przez przegrody budowlane wraz z malowaniem powierzchni ścian.
8. Odtworzenie odwodnienia liniowego;
9. Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej i instalacji elektroenergetycznej.


6. Przedmiar robót
Zamawiający przekazuje wraz z SWZ przedmiar robót. Przedmiar znajduje się w pliku „Dokumentacja „ stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA: Przedmiar robót przekazany jest wyłącznie dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
7. Przedmiot zamówienia określają: opracowania projektowe i STWIORB. Dokumenty znajdują się w folderze będącym załącznikiem nr 5 do SWZ o nazwie „Dokumentacja”. Udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja określa przedmiot zamówienia i daje wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu, w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty.
W przypadku rozbieżności pomiędzy OPZ, dokumentacją projektową budowlaną,
wykonawczą oraz STWiORB należy każdorazowo złożyć Zamawiającemu zapytanie
celem wyjaśnienia wątpliwości. Zamawiający wskaże sposób dalszego postępowania.
Projekt wykonawczy architektoniczny należy rozpatrywać łącznie z projektami branżowymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45262620-3 - Ściany nośne

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MJ Budownictwo Jerzy Michalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570277430

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.