Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00267162/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00416711/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Borzęcin z podziałem na 7 części. Przedsięwzięcie współfinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000532180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borzęcin
1.5.2.) Miejscowość: Borzęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-825
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146846104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@borzecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-567f140d-0f46-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Borzęcin z podziałem na 7 części. Przedsięwzięcie współfinansowane ze środków budżetu Województwa Małopolskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-567f140d-0f46-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004503/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267162
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Przyborów nr działki 1959.Zakres robót obejmuje:
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych,
- mechaniczne wyrównanie poboczy tłuczniem kamiennym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 41057,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Przyborów nr działki 497.Zakres robót obejmuje:
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych,
- mechaniczne wyrównanie poboczy tłuczniem kamiennym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 30852,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Waryś nr działki 228.Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa,
- wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 32717,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Przebudowa drogi dojazdowej do pól „Zastodola” w miejscowości Łęki nr działki 955.Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa,
- wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 31159,03 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Bielcza nr działki 2409.Zakres robót obejmuje:
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych,
- mechaniczne wyrównanie poboczy tłuczniem kamiennym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 40970,23 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Bielcza nr działki 2214.Zakres robót obejmuje:
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych,
- mechaniczne wyrównanie poboczy tłuczniem kamiennym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 34777,09 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: Przebudowa drogi dojazdowej do pól miejscowości Borzęcin nr działki 8247.Zakres robót obejmuje:
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych,
- mechaniczne wyrównanie poboczy tłuczniem kamiennym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 83061,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56728,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57138,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56728,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD DRÓG Usługi Budowy i Modernizacji Dróg Łagosz spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8691587815
7.3.3) Ulica: Przyborów 398
7.3.4) Miejscowość: Borzęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 32-825
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUD-DRÓG" USŁUGI BUDOWY I MODERNIZACJI DRÓG ŁAGOSZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BUD-DRÓG" USŁUGI BUDOWY I MODERNIZACJI DRÓG ŁAGOSZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56728,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42582,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43281,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42582,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Melioracyjno-Kanalizacyjne Ryszard Staniszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6621002180
7.3.3) Ulica: Donatkowice 38
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42582,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39845,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56522,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39845,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa BORTRANS Piotr Borowiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8691161849
7.3.3) Ulica: Bielcza 129
7.3.4) Miejscowość: Bielcza
7.3.5) Kod pocztowy: 32-824
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa BORTRANS Piotr Borowiec
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa BORTRANS Piotr Borowiec
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39845,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37948,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53831,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37948,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa BORTRANS Piotr Borowiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8691161849
7.3.3) Ulica: Bielcza 129
7.3.4) Miejscowość: Bielcza
7.3.5) Kod pocztowy: 32-824
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa BORTRANS Piotr Borowiec
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa BORTRANS Piotr Borowiec
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37948,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57180,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58747,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57180,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Melioracyjno-Kanalizacyjne Ryszard Staniszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6621002180
7.3.3) Ulica: Donatkowice 38
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57180,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną, tj. 48 519,59 zł, złożona przez: Usługi Melioracyjno – Kanalizacyjne, Ryszard Staniszewski, Donatkowice 38, 28-500 Kazimierza Wielka - przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, czyli kwotę 42 776,00 zł.
Zamawiający nie posiadał w chwili obecnej i nie zabezpieczył wyższych środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114586,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116477,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114586,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Melioracyjno-Kanalizacyjne Ryszard Staniszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6621002180
7.3.3) Ulica: Donatkowice 38
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114586,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI BORZĘCIN
więcej: przetargi BORZĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.