Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00318605/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk:
Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Górniczej KOMAG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000022473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pszczyńska 37
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-101
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@komag.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-388aae0e-0ea5-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk:Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-388aae0e-0ea5-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318605
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-94/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie rocznej subskrypcji (15.07.2024 - 14.07.2025) Autodesk Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In (odnowienie subskrypcji dla 40 użytkowników ze zniżką w ramach przejścia z subskrypcji dla wielu użytkowników na subskrypcję dla jednego użytkownika), wraz ze wsparciem technicznym, w zakres którego wchodzą:
- wdrożenie nowych wersji oprogramowania (minimalne warunki):
• migracja profili CAD, szablonów i formatów rysunkowych (A4 do A0) zgodnie w wymaganiami Instytutu**
• wsparcie w zakresie migracji i archiwizacji baz danych z Autodesk Vault Basic 2020***
• przeprowadzenie szkolenia przedstawiającego nowe funkcje oprogramowania (min.2 godziny),
- wykonawca musi być autoryzowanym Partnerem Autodesk dla sprzedaży i wsparcia technicznego produktu PD&M Collection. Partnerstwo zostanie zweryfikowane za pomocą strony internetowej producenta https://www.autodesk.pl/resellers/locate-a-reseller.
- pomoc techniczna w okresie trwania subskrypcji udzielana telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez pulpit zdalny z reakcją na zgłoszenie w ciągu jednego dnia roboczego. Preferowany jest dostęp do wszystkich powyższych podanych sposobów pomocy.
Wsparcie techniczne w języku polskim.
** ITG KOMAG wykorzystuje obecnie szablony w aplikacjach Inventor 2020 oraz Mechnical 2020
*** Autodesk Vault Basic 2020 zainstalowany na serwerze z MS Windows Server Standard 2016, MS SQL Server 2017.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.A. NOVA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-020-04-17
7.3.3) Ulica: ul. Górnych Wałów 42
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166911 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-15 do 2025-07-14INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Ligonia 36 w Gliwicach
- Dostawa automatycznego czytnika luminescencji TL/OSL wraz ze źródłem beta, znak sprawy: DZPZ.282.110.2025.AP
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic i Katowic. Znak sprawy: DZPZ.283.103.2025.AL
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie
- Przebudowa i wydzielenie pomieszczeń łazienek w mieszkalniach nr 3, 5 i 6 w budynku przy ul. Świętojańskiej 15 oraz w mieszkaniach nr 1, 2, 3, 5, 6, 7 i 8 w budynku przy ul. Jana Śliwki 50 w Gliwicach
- Remont kół bieżnych oraz remont kapitalny krążków prowadzących prowadnic tocznych typu KB 320 i KC 350 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Świadczenie usługi wsparcia dla oprogramowania Mercure
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Dell SC9000
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





