eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbrosławiceBudowa ulicy Korfantego w Zbrosławicach wraz z odwodnieniem



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Korfantego w Zbrosławicach wraz z odwodnieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2

1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Korfantego w Zbrosławicach wraz z odwodnieniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-394af22a-e4e5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055607/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ulicy Korfantego w Zbrosławicach wraz z odwodnieniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Korfantego w Zbrosławicach wraz
z odwodnieniem.
Zaprojektowano nową jezdnię drogi gminnej ul. Korfantego o długości 438,51 m, fragment ul. Morcinka o długości 46,92 m oraz fragment ul. Ziętka w obrębie skrzyżowania z ul. Korfantego. Początek opracowania znajduje się na skrzyżowaniu z ul. Morcinka.
Zadanie obejmuje również wykonanie zjazdów indywidualnych, kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego i odcinka rowu.

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące roboty budowlane:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) Przebudowę kolizji energetycznych, zabezpieczenie kabli EN i TT;
c) Roboty ziemne;
d) Zabudowę elementów ulic;
e) Wykonanie konstrukcji drogi;
f) Wykonanie konstrukcji zjazdów;
g) Wykonanie konstrukcji poboczy;
h) Wykonanie kanalizacji deszczowej;
i) Wykonanie odcinka rowu;
j) Wykonanie kanału technologicznego;
k) Roboty wykończeniowe.

Na wykonawcy spoczywa obowiązek i koszty zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci w przypadku wystąpienia ewentualnej kolizji. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty.

Wykonawca zobowiązany jest (w ramach wynagrodzenia umownego) wprowadzić i utrzymywać w trakcie trwania robót organizację ruchu drogowego związaną z zabezpieczeniem terenu budowy. W trakcie prowadzonych robót musi zostać zapewniony stały dostęp do wszystkich posesji zlokalizowanych w okolicy przebudowywanej drogi (szczególnie służb ratunkowych). Zaleca się aby roboty prowadzone były „pod ruchem”.

Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą przyjętą do zasobu geodezyjno-kartograficznego Geodety Powiatowego w Tarnowskich Górach, a roboty prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności (uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej).

Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2399186,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3485000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2399186,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 575-138-34-87

7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2399186,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.