Og³oszenie z dnia 2023-08-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00153530/01 - Og³oszenie z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00168446/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00179848/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Budowa Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie - II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59b648d2-cd41-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie - II”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59b648d2-cd41-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00344027
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045881/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.27 „Budowa Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie - II”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00153530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 11485635,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie wraz z przy³±czami i zagospodarowaniem terenu.
2. Zamierzenie inwestycyjne zlokalizowane zostanie na terenie dz. ew. nr 132/2 i dz. ew. nr 743, obr. Komorów Osiedle przy ul. Kolejowej, 05-806 Komorów.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie przed przyst±pieniem do robót budowlanych dodatkowych kontrolnych badañ geotechnicznych;
2) likwidacjê istniej±cej sieci energetycznej niskiego napiêcia;
3) rozbiórkê fragmentu ogrodzenia;
4) rozbiórkê nawierzchni skateparku oraz demonta¿ urz±dzeñ skateparku – Wykonawca zabezpieczy i przewiezie zdemontowane urz±dzenia skateparku do zesk³adowania w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na terenie Gminy (nie dalej ni¿ 5 km od placu budowy), zesk³adowane urz±dzenia bêd± stanowiæ w³asno¶æ Zamawiaj±cego;
5) rozbiórkê wolnostoj±cego budynku sanitarnego;
6) likwidacjê sieci kanalizacyjnej i 6 studzienek koliduj±cych z budowanym budynkiem;
7) budowê budynku kubaturowego na terenie przygotowanym w wyniku rozbiórek;
8) zagospodarowanie terenu wokó³ inwestycji obejmuj±ce:
a) budowê nawierzchni:
- parkingu,
- ¶cie¿ek,
- placu zabaw
b) wraz z towarzysz±c± ma³± architektur± w tym m.in.:
- oprawy o¶wietleniowe,
- stojaki rowerowe,
- zewnêtrzna szafa Rack;
9) wycinkê istniej±cych drzew (dla których Inwestor uzyska³ Decyzjê nr 564/2021 z dnia 19.10.2021 r. zezwalaj±c± na wycinkê drzew), wykonanie przesadzeñ oraz wykonanie nasadzeñ;
10) przebudowê istniej±cej i budowê nowych elementów infrastruktury technicznej niezbêdnej do funkcjonowania obiektu budowlanego;
11) uzyskanie niezbêdnych pozwoleñ, zezwoleñ w tym pozwolenia na u¿ytkowanie;
12) opracowanie instrukcji bezpieczeñstwa po¿arowego obiektu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
4. Realizacja przedmiotu umowy zostanie wykonana na podstawie Decyzji Starosty Pruszkowskiego z dnia 20.04.2022 r., nr 695/2022 zatwierdzaj±cej projekt budowlany i udzielaj±c± pozwolenia na budowê Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie – budynek us³ugowy wraz z instalacj± gazow±, przy³±czami: gazowym, energetycznym, teletechnicznym, wodoci±gowym i kanalizacyjnym oraz zagospodarowaniem terenu w tym wykonanie:
1) dwukomorowego szczelnego zbiornika,
2) skrzynek rozs±czaj±cych,
3) stojaków na rowery i miejsc postojowych,
a tak¿e:
4) warunków przy³±czenia do sieci elektroenergetycznej znak 21-G1/WP/01609 z dnia 09.04.2021 r. oraz umowy o przy³±czeniu do sieci nr 21-G1/UP/01609/2 z dnia 23.11.2021 r.,
5) warunków przy³±czenia do sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej znak GK.7011.10.2021 z dnia 29.01.2021 r. oraz uzgodnionych w dniu 19.10.2022 r. przez Gminê Micha³owice projektów budowy przy³±czy wod-kan,
6) warunków przy³±czenia do sieci telekomunikacyjnej znak 42833/TTDSILU/P/2022/MZ z dnia 14.10.2022 r.
7) warunków przy³±czenia do sieci gazowej znak W400/0000055624/00001/2021/00000 z dnia 30.04.2021 r. oraz umowy o przy³±czenie do sieci gazowej nr 31405/06/22/WA370000/0 z dnia 29.06.2022 r.,
8) decyzji Pañstwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie znak WA. ZUZ.5.4210.324.2021.BM z dnia 17.06.2021 r. o pozwoleniu wodnoprawnym na wykonanie zbiornika retencyjno – rozs±czaj±cego,
9) Decyzji Starosty Pruszkowskiego nr 564/2021 z dnia 19.10.2021 r. zezwalaj±cej na wycinkê drzew,
10) Za¶wiadczenia Starosty Pruszkowskiego z dnia 27.04.2022 r. znak WA.6743.6.17.2022.I.MKZ o niewniesieniu sprzeciwu do zg³oszenia rozbiórki budynku sanitarnego.
27. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule spo³eczne) ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobê/y wykonuj±c±/e czynno¶ci:
a) konstrukcyjno-budowlanych,
b) budowlanych wykoñczeniowych,
c) elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych,
e) instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych
których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
3) wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotycz± faktu zatrudniania okre¶lonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie mo¿e stanowiæ spe³nienia warunku okre¶lonego powy¿ej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy nastêpnie nie bêd± uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca nie pó¼niej ni¿ w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiaj±cemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wgl±du Zamawiaj±cemu dowody potwierdzaj±ce spe³nianie wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzaj±ce zatrudnienie na umowê o pracê pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiaj±cego np. po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em zanonimizowan± kopie umowy o pracê zatrudnionego pracownika, zwieraj±cej w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika, o¶wiadczenie w³asne Wykonawcy itp.):
a) Wykonawca zobowi±zuje siê, i¿ ww. czynno¶ci bêd± w okresie realizacji umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 poz.1510).
b) O¶wiadczenie w³asne Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych powy¿sze czynno¶ci powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
4) natomiast sk³adaj±c ofertê Wykonawca z³o¿y jedynie o¶wiadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia, zawarte w „Formularzu oferty”, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ;
5) w sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwi±¿± umowê lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowi±zany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowi±zuje siê do przekazania Zamawiaj±cemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz do wykazania, ¿e spe³niaj± one postawione przez Zamawiaj±cego wymagania, okre¶lone w pkt. 2. Obowi±zek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany;
6) Wykonawca bêdzie sk³ada³ u Zamawiaj±cego przez ca³y okres obowi±zywania umowy, jako za³±cznik do faktury, sprawozdanie (o¶wiadczenie w³asne Wykonawcy) dotycz±ce czynno¶ci wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê i potwierdzaj±ce spe³nienie warunków, o których mowa w pkt 2;
7) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zobowi±za³ podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 poz.1510) oraz do dokumentowania i przek³adania stosownych dokumentów umo¿liwiaj±cych przeprowadzenie kontroli podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych miêdzy Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowi±zku równie¿ w stosunku do podwykonawców;
8) nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie na umowê o pracê pracowników w okre¶lonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiaj±cego, i/lub nieprzed³o¿enie ich w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracê. Z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia ww. osób, w zwi±zku z realizacj± zamówienia Wykonawca zap³aci karê umown±.
28. Wykonawca realizuj±cy zamówienie przed przyst±pieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie zawrzeæ na w³asny koszt umowê ubezpieczenia (kontraktowego), ustanawiaj±cego ochronê ubezpieczeniow± odpowiedzialno¶ci cywilnej Wykonawcy i wszystkich Podwykonawców oraz dalszych podwykonawców z tytu³u szkód, jakie mog± wyrz±dziæ Zamawiaj±cemu i osobom trzecim w zwi±zku z realizacj± zadania.
33. WIZJA LOKALNA
1) W celu prawid³owego przygotowania oferty Zamawiaj±cy zaleca i rekomenduje dokonanie przez Wykonawcê wizji lokalnej dla uzyskania niezbêdnej informacji co do ryzyka, trudno¶ci i wszelkich innych okoliczno¶ci jakie mog± wyst±piæ w trakcie realizacji zamówienia mog±cych mieæ wp³yw na cenê oferty.
35. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RÊKOJMI
1) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci i rêkojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materia³y na okres nie krótszy ni¿ 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego Przedmiotu umowy. Ostateczny okres gwarancji i rêkojmi zostanie podany przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie (stanowi kryterium oceny z³o¿onych ofert). Przy czym okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty w zakresie nasadzeñ i urz±dzenia terenów zielonych oraz zastosowany materia³ wynosi (1) jeden rok od daty odbioru koñcowego nasadzeñ i urz±dzenia terenów zielonych.
2) Szczegó³owy opis dotycz±cy gwarancji i rêkojmi znajduje siê w „Projekcie umowy” stanowi±cym za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 13232778,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16832409,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13348179,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPJ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242877755
7.3.3) Ulica: Kondratowicza 59/57
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-285
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
DYNAMIK Ewa Paw³owska - podmiot trzeci w zakresie do¶wiadczenia
oraz z pozosta³ymi podwykonawcami w zakresie:
b) czê¶æ robót ziemnych i wyburzeniowych,
c) czê¶æ robót budowlanych,
d) czê¶æ robót konstrukcyjnych,
e) czê¶æ robót sanitarnych,
f) czê¶æ robót elektrycznych,
g) czê¶æ robót drogowych,
h) czê¶æ robót z zakresu PZT,
i) czê¶æ robót wykoñczeniowych,
j) czê¶æ prac zieleniarskich,
k) czê¶æ monta¿u i rozruchu elementów wyposa¿ania,
l) czê¶æ prac zwi±zanych z pielêgnacj± zieleni
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 13348179,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGU£Y
wiêcej: przetargi REGU£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. O¶wiêcimskiej 88 w Rudzie ¦l±skiej- Etap I i Etap II
- Adaptacja sto³ówki i zapleczy kuchennych oraz adaptacjê nowej pracowni sali obs³ugi konsumenta dla zawodu T¯iUG wraz z zapleczami kuchennymi
- Adaptacja, utworzenie i doposa¿enie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji m³odych logistyków"
- Dzia³ania adaptacyjne w miastach (nasadzenia, zazielenienie miast, gospodarowanie wodami opadowymi).
- Rozbudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ciach: Strumiany, Bêdków, Tyczyn oraz wymiana 29 zestawów wodomierzowych na wodomierze wyposa¿one w modu³ radiowy
- Zaprojektowanie i budowa edukacyjnego placu zabaw oraz modernizacja istniej±cego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Lubartowie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.