eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiechanowoTermomodernizacja obiektów Szkoły Podstawowej w Niechanowie i w Jarząbkowie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów Szkoły Podstawowej w Niechanowie i w Jarząbkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIECHANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Różana 1

1.5.2.) Miejscowość: Niechanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-220

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 429 49 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niechanowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechanowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów Szkoły Podstawowej w Niechanowie i w Jarząbkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35d0b783-09a8-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042101/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja obiektów szkoły podstawowej w Niechanowie i Jarząbkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273232/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem inwestycji jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Niechanowie wraz z przebudową łącznika pomiędzy halą sportową a budynkiem A. Termomodernizacja obejmuje ocieplenie ścian zewnętrznych części kompleksu styropianem fasadowym, oraz ocieplenie ścian fundamentowych warstwą styroduru. Zaprojektowano termoizolację stropodachu dachu w części budynku „A”, oraz stropu części budynku „B” wraz z wymianą stolarki okiennej zewnętrznej, drzwiowej zewnętrznej. Dodatkowo zaprojektowano modernizację instalacji c.o. polegającą na wymianie grzejników panelowych. Projekt obejmuje również wykonanie nowych punktów oświetleniowych w pomieszczeniach z lampy energooszczędne oraz renowację sufitów polegającą na ich szpachlowaniu i malowaniu. Na dachu budynku B przewidziano wykonie instalacji fotowoltaicznej o mocy 50 kWp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 4031646,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem inwestycji jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jarząbkowie. Termomodernizacja obejmuje ocieplenie ścian zewnętrznych całego kompleksu styropianem fasadowym, oraz ocieplenie ścian fundamentowych warstwą styroduru. Zaprojektowano termoizolację dachu, oraz stropu wraz z wymianą stolarki okiennej zewnętrznej, drzwiowej zewnętrznej i wymianę pokrycia dachowego na starej części budynku „A” z dachówki karpiówki układanej w koronkę według wytycznych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu. Dodatkowo zaprojektowano modernizację instalacji c.o. polegającą na wymianie grzejników panelowych wraz z wymianą istniejącego kotła na piec na Pellet. Projekt obejmuje również wykonanie nowych punktów oświetleniowych w pomieszczeniach z lampy energooszczędne oraz renowację sufitów polegającą na ich szpachlowaniu i malowaniu. Na terenie działki w północnej części za boiskiem sportowym przewidziano wykonie instalacji fotowoltaicznej o mocy 16 kWp wraz z otaczającym ogrodzeniem panelowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1860817,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500611,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7159161,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500611,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany GRINBUD Dominika Sieszchuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181917945

7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 17

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500611,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2310706,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3551202,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2310706,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany GRINBUD Dominika Sieszchuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181917945

7.3.3) Ulica: Olsztyńska 17

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2310706,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.