Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 12
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 876444259
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@spzoz,augustow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.augustow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38fcf3a1-2629-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38fcf3a1-2629-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00163294/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Zamawiający z winy wybranego w uprzednio prowadzonym postępowaniu 10/ZP82023 wykonawcy: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K., POD BOREM 18,
41-808 Zabrze, odstąpił od umowy. Wykonawca nie realizował postanowień zawartej umowy. Umowa była zawarta w zakresie realizacji Pakietu nr 1 i Pakietu nr 6.
W związku z zaistniałą wyjątkową sytuacją oraz pilną potrzebą wykonania zamówienia, ze względu na konieczność zapewnienia ciągłości dostaw materiałów niezbędnych do zapewnienia prawidłowości świadczenia usług medycznych, zamawiający udziela zamówienia w trybie wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. pkt 5).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6b65f523-d8fe-11ed-9355-06954b8c6cb9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie w rodzaju i ilości zgodnej
z Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia.
2. Dostawy towaru będą obejmowały ilości określone każdorazowo przez Zamawiającego.
3. Podane w formularzu asortymentowo - cenowym – Załącznik nr 1 do zaproszenia ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega,
że ilość dostaw w poszczególnych pakietach może ulec zmianie ± 30%.
4. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego
w okresie realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 60% wielkości przedmiotu zamówienia.
6. Dostawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie w postaci dostaw częściowych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu i ilości dostaw częściowych.
8. Dostawca oświadcza, iż zaoferowane wyroby medyczne w zależności od rodzaju: spełniają wymogi przewidziane w:
9. Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r.
w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG
i 93/42/EWG, ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.974), raz aktach wykonawczych, posiadają: wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia, są wprowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, spełniają wymagania zasadnicze, posiadają oznaczenie CE, Deklarację Zgodności, Certyfikat Zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną jeżeli jest wymagany, instrukcje używania w języku polskim, etykiety w języku polskim lub wyrażone są za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawanych kodów oraz będą oznakowane kodami UDI w terminie wskazanym w w/w aktach prawnych. Dostawca będzie zobowiązany do przedstawienia wymienionych wyżej dokumentu na każde żądanie Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr1 do zaproszenia- formularz asortymentowo – cenowy oraz Załącznik nr 2 do zaproszenia – Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165075,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie - Różne produkty spożywcze"
- Dostawa Remdesivir na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- "Profilowanie z zagęszczeniem nawierzchni dróg gminnych, dróg wewnętrznych i wewnętrznych dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Miasta Augustowa".
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 przy ul. Mickiewicza 1 w Augustowie
- Przebudowa sieci wodociągowej pod Kanałem Bystrym w ul. Ob. Westerplatte oraz budowa sieci wodociągowej w ul. Woj. Polskiego w Augustowie z podziałem na etapy I i II
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.