eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LatowiczBudowa w systemie zaprojektuj i wybuduj budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie gmina Latowicz



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa w systemie zaprojektuj i wybuduj budynku
Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie
gmina Latowicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c240632a-f1b8-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa w systemie zaprojektuj i wybuduj budynku
Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie
gmina Latowicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c240632a-f1b8-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003026/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa centrum bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie – rozwój systemu ochrony przeciwpożarowej i lokalnych centrów integracji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.13.A.2024.TN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5774042,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa w systemie zaprojektuj i wybuduj budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji
społecznej w Wielgolesie gmina Latowicz.
2. Inwestycja obejmuje budowę Centrum bezpieczeństwa i integracji społecznej Wielgolesie na dz. ew. 73/10. Planuje się
budowę budynku dwukondygnacyjnego w technologii tradycyjnej. Budynek będzie wykorzystywany przez miejscową
społeczność. W budynku mieścić się będzie siedziba Ochotniczej Straży Pożarnej w Wielgolesie ,w tym cześć budynku
przeznaczona do działalności przeciwpożarowej z garażem na samochody pożarnicze, zapleczem sanitarnym i szatniowym
oraz cześć budynku przeznaczona dla działalności społeczno-kulturalnej prowadzonej przez OSP Wielgolas. OSP Wielgolas
stanowi ważny element zabezpieczenie przeciwpożarowego w gminie. Jednostka prężnie się rozwija. Druhowie doskonalą
swoje umiejętności w trakcie szkoleń i kursów. Poza tym druhowie aktywnie włączają się w życie lokalnej wspólnoty
organizując różne akcje
i pokazy np. (np. dystrybucja środków ochrony w trakcie pandemii, rozdawanie czujek tlenku węgla, pokazy pierwszej
pomocy, akcja sprzątania świata). Druhowie współpracują z lokalnymi instytucjami publicznymi w gminie na rzecz
bezpieczeństwa i rozwoju społeczno-kulturalnego. OSP prowadzi młodzieżową drużynę pożarnicza dla której również nie
zabraknie miejsca w nowobudowanej siedzibie. W budynku swą działalność prowadzać będzie miejscowe Koło Gospodyń
Wiejskich. Mimo niezbyt długiego stażu Koło jest bardzo aktywne i kreuje ciekawe wizje rozwoju miejscowości
i lokalnej wspólnoty. Panie uczestniczą w licznych projektach aktywnie pozyskując środki na swą działalność. Koło
sukcesywnie się powiększa o nowych członków. Koło w ostatnim czasie zorganizowało obchody 500 rocznicy powstania
miejscowości, pokaz szopki bożonarodzeniowej czy orszak Trzech Króli, pokazy kina plenerowego dla mieszkańców.
Barierą w dalszych działaniach gospodyń jest brak stałej siedziby. Koło Gospodyń prowadzi swój zespół i uczestniczy w
przeglądach artystycznych. Ponadto budynek będzie służył do zebrań i spotkań mieszkańców, organizacji uroczystości
związanych z życiem lokalnej społeczności, przyjmowania gości, organizowania konferencji itp. Przeważającą funkcją
obiektu będzie funkcja kulturalna związana z animowaniem życia kulturalnego wśród mieszkańców lokalnej społeczności.
Na parterze budynku planuje się: stanowiska garażowe, zaplecze socjalne i sanitarne, salę świetlicowa, zaplecze
gastronomiczne. Na piętrze zaplanowano: salę wykładową, szatnię, sanitariaty, pokój, aneks kuchenny, salon, salę
świetlicową. Działania podjęte w ramach inwestycji: 1)Przygotowanie i przeprowadzenie procedury wyboru wykonawcy
inwestycji 2) Roboty budowlane- budowa budynku 3) Odbiory i Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 4) Uroczyste otwarcie
oraz rozpoczęcie działalności w nowej siedzibie
3. Zamówienie jest finansowanie z Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład” edycja 8 ,promesa nr Edycja8/2023/7764/Polski Ład.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót budowlanych polegających na
budowie częściowo dwukondygnacyjnego budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie gmina
Latowicz, o wymiarach zewnętrznych 46,00 x 14,30 m. , szacunkowej powierzchni zabudowy: 635m2;W trakcie trwania
zamówienia OSP Wielgolas dokona na swój koszt rozbiórki istniejącego obiektu i przekaże Wykonawcy teren po rozbiórce w
terminie 3 miesięcy przed zakończeniem zadania. Do tego terminu OSP Wielgolas będzie użytkował istniejący obiekt w celu
realizacji zadań statutowych związanych z zabezpieczeniem p. pożarowym.
Zakres wykonania dla Wykonawcy obejmuje co najmniej:
a) opracowanie koncepcji, a następnie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz wykonawcze w
podziale na branże wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu
budowlanego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiaru robót i szczegółowego kosztorysu stanowiącego szczegółową kalkulację kwoty oferty
d) harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
e) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w
Wielgolesie gmina Latowicz, o wymiarach zewnętrznych 46,00 x 14,30 m. , szacunkowej powierzchni zabudowy: 635m2na
podstawie wyżej wymienionych opracowań,
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
g) uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji
projektowej oraz prowadzonych robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku.
1) Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia (PFU), który stanowi załącznik do SWZ.
b) wzorze umowy – stanowiącej Załącznik do SWZ;
2) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w
odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego
procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art.
99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące
od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i
funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione
wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Pod pojęciem „minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne” Zamawiający
rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach
internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu
oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma
wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny
produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach technicznych,
eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu,
uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza że wskazaniom tym towarzyszą
wyrazy „lub równoważny”.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) w sytuacji gdyby w dokumentacji projektowej lub
STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2
oraz ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej
ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie
przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
Na każde żądanie Zamawiającego, w tym przed rozpoczęciem stosowania materiałów i urządzeń przewidzianych do
zastosowania przy realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich
dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie.
Kryteria stosowane w celu oceny równoważności Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi
przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są
równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w
ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych
produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz
producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma
w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Zastosowane
materiały i urządzenia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca
1994r. Prawo budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6572000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11584489,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6572000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST- CIOŁEK JAROSŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060256454

7.3.3) Ulica: STARA WRÓBLINA 18

7.3.4) Miejscowość: TUCHOWICZ

7.3.5) Kod pocztowy: 21-421

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6572000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.