eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa sprzętu laboratoryjnego do Zespołu Gruntów i Geotechniki Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Opolu ( 3 części )



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Zespołu Gruntów i Geotechniki Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Opolu ( 3 części )

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Zespołu Gruntów i Geotechniki Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Opolu ( 3 części )

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-226d34a5-fcbb-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227696/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Zespołu Gruntów i Geotechniki Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Opolu ( 3 części )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291017

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2421.08.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133538 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I :
Dostawa pneumatycznej sondy dynamicznej DPL na wózku transportowym zgodnej z wymaganiami PN-B 04452, EN ISO 22476-2 (Eurokod 7) – 2 zestawy.
Zamówienie dla części I obejmuje :
- dostawę fabrycznie nowego, kompletnego, niewymagającego dodatkowych nakładów i inwestycji, gotowego do pracy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
- udzielenie gwarancji na działanie sprzętu na co najmniej 12 miesięcy.
- zapewnienie stałego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez okres użytkowania sprzętu,
- usunięcie awarii w trakcie trwania gwarancji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia
w miejscu użytkowania sprzętu,
- Instrukcję obsługi w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.5.) Wartość części: 42350,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II :
Dostawa zestawu do badania dynamicznego modułu odkształcenia Evd (płyta lekka i średniociężka) wg TP BF-StB part B 8.3, wydanie 2012 - 2 zestawy
Zamówienie dla części II obejmuje :
- dostawę fabrycznie nowego, kompletnego, niewymagającego dodatkowych nakładów i inwestycji, gotowego do pracy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
- uruchomienie i test sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego,
- udzielenie gwarancji na działanie sprzętu na co najmniej 12 miesięcy,
- zapewnienie stałego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez okres użytkowania sprzętu,
- usunięcie awarii w trakcie trwania gwarancji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia
w miejscu użytkowania sprzętu,
- Instrukcję obsługi w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.5.) Wartość części: 46638,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III :
Dostawa płyty statycznej VSS, jednopunktowej – 100 kN do badania modułu odkształcenia podłoża i nośności wg PN-S 02205:1998 zał. B – 3 zestawy
Zamówienie dla części III obejmuje :
- dostawę fabrycznie nowego, kompletnego, niewymagającego dodatkowych nakładów i inwestycji, gotowego do pracy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
- udzielenie gwarancji na działanie sprzętu na co najmniej 12 miesięcy.
- zapewnienie stałego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez okres użytkowania sprzętu,
- usunięcie awarii w trakcie trwania gwarancji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia
w miejscu użytkowania sprzętu,
- Instrukcję obsługi w języku polskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.5.) Wartość części: 44550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47599,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47599,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47599,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Doradztwa Technicznego Geomor-Technik Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 810988668

7.3.3) Ulica: Modra 30

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-220

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47599,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60147,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62228,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60147,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ToRoPoL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008422516

7.3.3) Ulica: Czarna Droga 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-620

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60147,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.