Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00260260/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi zbioru zbóż, grochu i rzepaku kombajnem dla IUNG-PIB w Puławach RZD w Żelisławkach w podziale na II części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: wyodrębnione jednostki organizacyjne zamawiającego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@iung.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iung.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iung.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi zbioru zbóż, grochu i rzepaku kombajnem dla IUNG-PIB w Puławach RZD w Żelisławkach w podziale na II części zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6432f01-0a83-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.220.71.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 242051,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242050,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zbioru zbóż, grochu i rzepaku kombajnem dla IUNG-PIB w Puławach RZD w Żelisławkach w podziale na II części zamówienia:1) Część 1 - wykonanie usługi zbioru zbóż oraz grochu:
a) pszenicy ozimej (197 ha),
b) żyta (116 ha),
c) owsa (19 ha),
d) jęczmienia jarego (47 ha),
e) grochu ( 10 ha)
Łączny szacowany areał do zbioru wynosi 389 ha
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość wykonanej usługi rolniczej znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo - cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03211100-4 - Pszenica
03211500-8 - Żyto
03211600-9 - Owies
03211400-7 - Jęczmień
03221220-4 - Groch
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 182830,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zbioru zbóż, grochu i rzepaku kombajnem dla IUNG-PIB w Puławach RZD w Żelisławkach w podziale na II części zamówienia:2) Część 2 - wykonanie usługi zbioru rzepaku ozimego - szacowany areał wynosi 126 ha
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość wykonanej usługi rolniczej znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ Formularz asortymentowo - cenowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 59220,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180651,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171408,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW MADEJ USŁUGI I HANDEL MIROMAD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751137063
7.3.3) Ulica: ul. Bociania 1
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW MADEJ USŁUGI I HANDEL "MIROMAD"
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW MADEJ USŁUGI I HANDEL "MIROMAD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171408,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58514,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55520,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW MADEJ USŁUGI I HANDEL MIROMAD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751137063
7.3.3) Ulica: ul. Bociania 1
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW MADEJ USŁUGI I HANDEL "MIROMAD"
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW MADEJ USŁUGI I HANDEL "MIROMAD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55520,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę skrzyżowania dróg ul. Pustej i ul. Kołłątaja w Puławach".
- Ochrona obiektów Przedsiębiorstwa "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMU LEKOWEGO WZW "C" DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Zakup ciągnika z osprzętem
- Sukcesywny zakup paliwa w formie bezgotówkowej dla IUNG-PIB oraz RZD przy użyciu elektronicznych bezgotówkowych kart paliwowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pierwszych nasion w 2025 roku
- Dostawa nasiona dla SDOO w Chrząstowie
- 51/2025 Usługa omłotu rzepaku ozimego z powierzchni od 180 ha do 210 ha
- 50/2025 Usługa omłotu zbóż z powierzchni od 450 ha do 500 ha
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Warcino i gospodarki łąkowo-rolnej w Nadleśnictwie Warcino w roku 2025
- Dostawa nasion I
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.