Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00265805/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 858 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11cac00f-0b60-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044246/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265805
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.RB-6.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17804,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności polegające na rozbudowie placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Kruszynie na dz. nr 24/8.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę i montaż 1 szt. urządzenia zabawowego typu linearium (w dalszej części: urządzenie) wraz z wykonaniem strefy bezpiecznej z nawierzchni piaskowej wokół urządzenia;
2) dostawę i montaż 3 szt. koszy na śmieci;
3) dostawę i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej z regulaminem i oznaczeniami graficznymi wg wzoru określonego przez MEN;
4) wykonanie dokumentacji odbiorowej, w postaci operatu kolaudacyjnego –
1 kpl., w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz
z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 i 2 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne.
4. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonych w projekcie umowy, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
5. Urządzenie i elementy wyposażenia placu zabaw należy fundamentować i instalować zgodnie z normami: PN EN 1176-1:2009 i PN EN 1176-7:2009 oraz planem zagospodarowania terenu.
6. Montowane urządzenie i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty
i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu
o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania
w kontakcie z dziećmi.
7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w dokumentacji projektowej i STWiORB parametry techniczne.
8. Co najmniej dwa tygodnie przed zaplanowanym montażem urządzeń
i/lub wyposażenia placu zabaw Wykonawca przedstawi szczegółowe informacje
dot. proponowanego źródła zamawiania oraz odpowiednie świadectwa badania jakości w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego i inspektora nadzoru.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania urządzenia i elementów wyposażenia placu zabaw fabrycznie nowych, niepochodzących z wystaw
i regulaminowych zwrotów, pozbawione widocznych wad i uszkodzeń fizycznych mających wpływ na ich wartość użytkową. W przypadku ujawnienia podczas dostawy wad i uszkodzeń w dostarczanym urządzeniu i/lub elementów wyposażenia placu zabaw, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wadliwego lub uszkodzonego urządzenia i/lub elementów wyposażenia placu zabaw. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia asortymentu pozbawionego widocznych wad i uszkodzeń.
10. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
11. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym rozdziale.
12. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących pracę fizyczną podczas montażu urządzenia zabawowego typu linearium, umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535220-5 - Urządzenia do wspinania
37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29274,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79089,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29274,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8391351095
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391351095
7.3.3) Ulica: Tychowo
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29274,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Chodź na Górkę" - naturalny plac zabaw na Fiołkowej (LBO) w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim z Oddziałami Integracyjnymi "Tuptuś" przy ul. Murarskiej 1 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Mikołowie im. Tadeusza Więcka - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie placu zabaw na potrzeby nowo powstałego oddziału przedszkolnego przy Szkole w Smętowie Granicznym" w ramach projektu pt. "Edukacja Przedszkolna priorytetem Gminy Smętowo Graniczne"
- Wykonanie boiska wraz z placem zabaw i infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Tęgoborzy
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.