eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńWielobranżowe projekty budowlane dla zadań: 1. Budowa windy osobowej dla SP nr 1 przy ul. Wielkie Garbary w Toruniu 2. Budowa windy osobowej dla PM nr 2 przy ul. Stawisińskiego 7A w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wielobranżowe projekty budowlane dla zadań:
1. Budowa windy osobowej dla SP nr 1 przy ul. Wielkie Garbary w Toruniu
2. Budowa windy osobowej dla PM nr 2 przy ul. Stawisińskiego 7A w Toruniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz-lewandowska@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umtorun.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wielobranżowe projekty budowlane dla zadań:
1. Budowa windy osobowej dla SP nr 1 przy ul. Wielkie Garbary w Toruniu
2. Budowa windy osobowej dla PM nr 2 przy ul. Stawisińskiego 7A w Toruniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c503cea2-eb61-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028447/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Przygotowanie dokumentacji projektowej dla nowych zadań inwestycyjnych - 4 postępowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 28/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48780,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn.: „Budowa windy osobowej dla Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu”.
Toruniu”.
2. Wytyczne do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Szkoła Podstawowa nr 1 położona jest na działce nr 18 z obrębu 17. Budynek szkolny jest obiektem podpiwniczonym, z czterema kondygnacjami nadziemnymi, krytym dachem skośnym, w rzucie zbliżonym do litery U.
2) Teren, na którym zlokalizowana jest szkoła nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Budynek wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków pod nr 781 i stanowi część założenia urbanistycznego „Stare i Nowe Miasto w obrębie dawnych murów miejskich”, wpisanego do Rejestru Zabytków Województwa Kujawsko-Pomorskiego pod nr A/1372.
3) Projektowana winda powinna być przystosowana dla osób niepełnosprawnych, a więc charakteryzować się min. wymiarami wewnętrznymi 110x140cm. Lokalizację szybu windowego przewiduje się w pobliżu wejścia głównego do budynku (lokalizację wskazano w załączniku do SWZ). Propozycję usytuowania windy przedstawia Wykonawca do akceptacji Zamawiającego, Użytkownika i Miejskiego Konserwatora Zabytków.
4) W ramach prac projektowych należy ponadto przystosować niezbędne pomieszczenia w budynku dla zapewnienia komunikacji do windy oraz w razie konieczności wykonać zagospodarowanie terenu w obrębie projektowanego szybu windowego.
5) Przedmiot zamówienia powinien uwzględniać wymogi obowiązujących „Regionalnych zasad i standardów kształtowania ładu przestrzennego województwa kujawsko-pomorskiego” oraz „Krajowego planu na rzecz energii i klimatu na lata 2021-2030”.
6) W projektach należy zawrzeć analizę, o której jest mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1609, z późn. zm.).
7) W ramach prac projektowych należy przewidzieć także udział w ewentualnych spotkaniach dotyczących omówienia i uzgodnienia rozwiązań projektowych lub innych wynikających z zakresu opracowania.
8) Do wszystkich projektowanych robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone szczegółowe wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów, bez podawania nazw własnych oraz nazw producenta, z zastrzeżeniem zapisów Uwagi I.
Materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu zamówienia są „Dane dla Szkoły Podstawowej nr 1”, stanowiące załącznik do SWZ.

Uwaga I:
W przypadku, gdy projektant w wyjątkowej sytuacji musi użyć znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to w każdym takim przypadku musi uzupełnić o dodatkowy zwrot "lub równoważne", z podaniem parametrów technicznych i warunków równoważności. Nie dopuszcza się jedynie ogólnego sformułowania dotyczącego równoważności zawartego na początku dokumentacji. Do przekazanej dokumentacji projektowej Wykonawca musi dostarczyć oświadczenie, że nie przywoływał i nie używał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a jeżeli użył - to należy wyszczególnić, w których miejscach dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem zdania pierwszego i drugiego.
3.Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) koncepcja architektoniczna rozwiązania usytuowania windy (rzuty, przekrój, elewacje),
2) projekt budowlany składający się z następujących elementów:
a) projekt zagospodarowania terenu (jeśli będzie wymagany),
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego,
d) opinie, uzgodnienia i inne dokumenty, o których mowa w paragr. 5 ust.1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1679, z późn. zm.),
3) inwentaryzacja obiektu do celów projektowych (w niezbędnym zakresie),
4) ocena stanu technicznego budynku (w tym, w razie potrzeby, niezbędne odkrywki),
5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże),
6) przedmiar robót (wszystkie branże),
7) kosztorys inwestorski (wszystkie branże),
8) zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji („ZZK”), w tym wynikające m.in. z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych,
9) inne opracowania wynikające z otrzymanych warunków technicznych przyłączenia oraz niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji w budynku i uzyskania pozwolenia na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (jeżeli jest wymagane) oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu,
10) całość opracowań przedmiotu umowy także w wersji elektronicznej w formacie pdf oraz formatach edytowalnych: doc, dwg (zapisane w wersji AutoCAD 2008) oraz ath (przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie).

4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) pozyskanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 do celów projektowych (jeśli będzie wymagana),
2) dostarczenie mapy ewidencyjnej terenu objętego projektowaną inwestycją wraz z wypisem z rejestru gruntów,
3) ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu,
4) uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do infrastruktury technicznej (jeśli będą wymagane) od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych kompletnych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego),
5) przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (jeżeli jest wymagane) i inne wymagane przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięcia (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego),
6) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanych opracowań objętych przedmiotem umowy.

5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
7. Termin wykonania zamówienia:
Etap I (tj. koncepcja architektoniczna):
- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy
- zakończenie - nie później niż 2 tygodnie od zawarcia umowy,
Etap II (tj. kompletny projekt budowlany ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego oraz pozostałe opracowania przedmiotu umowy):
- rozpoczęcie - po zaakceptowaniu przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej
- zakończenie - nie później niż 14 tygodni od zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa windy osobowej dla Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. Stawisińskiego 7A w Toruniu”.

2. Wytyczne do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Przedszkole Miejskie nr 2 zlokalizowane jest na działce nr 2/59 z obrębu 59. Budynek jest obiektem podpiwniczonym, o dwóch kondygnacjach nadziemnych, pokryty dachem płaskim.
2) Teren, na którym zlokalizowane jest przedszkole objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ulicach Ligi Polskiej i Tomasza Stawisińskiego (Uchwała Nr 931/22 Rady Miasta Torunia z dnia 15 września 2022 r.). Obiekt nie jest objęty ochroną konserwatorską.
3) Projektowana winda powinna być przystosowana dla osób niepełnosprawnych, a więc charakteryzować się min. wymiarami wewnętrznymi 110x140cm. Lokalizację szybu windowego przewiduje się w pobliżu wejścia głównego do budynku (lokalizację wskazano w załączniku do SWZ). Propozycję usytuowania windy przedstawia Wykonawca do akceptacji Zamawiającego i Użytkownika.
4) W ramach prac projektowych należy ponadto przystosować niezbędne pomieszczenia w budynku dla zapewnienia komunikacji do windy oraz w razie konieczności wykonać zagospodarowanie terenu w obrębie projektowanego szybu windowego.
5) Przedmiot zamówienia powinien uwzględniać wymogi obowiązujących „Regionalnych zasad i standardów kształtowania ładu przestrzennego województwa kujawsko-pomorskiego” oraz „Krajowego planu na rzecz energii i klimatu na lata 2021-2030”.
6) W projektach należy zawrzeć analizę, o której jest mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1609, z późn. zm.).
7) W ramach prac projektowych należy przewidzieć także udział w ewentualnych spotkaniach dotyczących omówienia i uzgodnienia rozwiązań projektowych lub innych wynikających z zakresu opracowania.
8) Do wszystkich projektowanych robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone szczegółowe wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów, bez podawania nazw własnych oraz nazw producenta, z zastrzeżeniem zapisów Uwagi I.
Materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu umowy są „Dane dla Przedszkola Miejskiego nr 2”, stanowiące załącznik do SWZ.

Uwaga I:
W przypadku, gdy projektant w wyjątkowej sytuacji musi użyć znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to w każdym takim przypadku musi uzupełnić o dodatkowy zwrot "lub równoważne", z podaniem parametrów technicznych i warunków równoważności. Nie dopuszcza się jedynie ogólnego sformułowania dotyczącego równoważności zawartego na początku dokumentacji. Do przekazanej dokumentacji projektowej Wykonawca musi dostarczyć oświadczenie, że nie przywoływał i nie używał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a jeżeli użył - to należy wyszczególnić, w których miejscach dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem zdania pierwszego i drugiego.
3. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) koncepcja architektoniczna rozwiązania usytuowania windy (rzuty, przekrój, elewacje),
2) projekt budowlany składający się z następujących elementów:
a) projekt zagospodarowania terenu (jeśli będzie wymagany),
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego,
d) opinie, uzgodnienia i inne dokumenty, o których mowa w paragr. 5 ust.1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1679, z późn. zm.),
3) inwentaryzacja obiektu do celów projektowych (w niezbędnym zakresie),
4) ocena stanu technicznego budynku (w tym, w razie potrzeby, niezbędne odkrywki),
5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże),
6) przedmiar robót (wszystkie branże),
7) kosztorys inwestorski (wszystkie branże),
8) zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji („ZZK”), w tym wynikające m.in. z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych,
9) inne opracowania wynikające z otrzymanych warunków technicznych przyłączenia oraz niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji w budynku i uzyskania pozwolenia na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (jeżeli jest wymagane) oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu,
10) całość opracowań przedmiotu umowy także w wersji elektronicznej w formacie pdf oraz formatach edytowalnych: doc, dwg (zapisane w wersji AutoCAD 2008) oraz ath (przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie).

4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) pozyskanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 do celów projektowych (jeśli będzie wymagana),
2) dostarczenie mapy ewidencyjnej terenu objętego projektowaną inwestycją wraz z wypisem z rejestru gruntów,
3) ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu,
4) uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do infrastruktury technicznej (jeśli będą wymagane) od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych kompletnych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego),
5) przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (jeżeli jest wymagane) i inne wymagane przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięcia (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego),
6) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanych opracowań objętych przedmiotem umowy.

5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.

7. Termin wykonania zamówienia:
Etap I (tj. koncepcja architektoniczna):
- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy
- zakończenie - nie później niż 2 tygodnie od zawarcia umowy,

Etap II (tj. kompletny projekt budowlany ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego oraz pozostałe opracowania przedmiotu umowy):
- rozpoczęcie - po zaakceptowaniu przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej
- zakończenie - nie później niż 14 tygodni od zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYTEK-PROJEKTY, EWA SYTEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842148008

7.3.4) Miejscowość: Kłecko

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYTEK-PROJEKTY, EWA SYTEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842148008

7.3.4) Miejscowość: Kłecko

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.