eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa monitoringu wizyjnego do jednostek oświatowych prowadzonych przez Miasto Jelenia Góra - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa monitoringu wizyjnego do jednostek oświatowych prowadzonych przez Miasto Jelenia Góra – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa monitoringu wizyjnego do jednostek oświatowych prowadzonych przez Miasto Jelenia Góra – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb392cb8-dd37-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088502/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Modernizacja i ulepszenie monitoringu - Fundusz Pomocy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238953

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 229891,22 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211051,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część I: Monitoring wizyjny w Szkole Podstawowej nr 11 im. Fryderyka Chopina, ul. Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w niniejszym opisie do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 93737,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część II: Monitoring wizyjny w Zespole Szkół Ekonomiczno-Turystycznych im. Unii Europejskiej, ul. Piłsudskiego 27, 58-500 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w niniejszym opisie do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 27221,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część III: Monitoring wizyjny w Zespole Szkół Elektronicznych im. Obrońców Poczty Polskiej, ul. Grunwaldzka 64a, 58-506 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w niniejszym opisie do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 3 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 44980,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część IV: Monitoring wizyjny w I Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego, ul. Kochanowskiego 18, 58-500 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w niniejszym opisie do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 28190,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część V: Monitoring wizyjny w Miejskim Przedszkolu nr 10, ul. Zjednoczenia Narodowego 15, 58-560 Jelenia Góra.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w niniejszym opisie do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 5 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 35761,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166469,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107777,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDZIARSKI PAWEŁ KARTEL TECH IMPORT-EKSPORT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761614765

7.3.3) Ulica: Narutowicza nr 2

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107777,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30688,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48235,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30688,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONNECT P.P.H.U. WOJCIECH KOWALCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111123849

7.3.3) Ulica: Jana Sobieskiego nr 47

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30688,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50184,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81682,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50184,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "FIBER" - ARKADIUSZ KRĘŻEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112596975

7.3.3) Ulica: Klonowa nr 6 lok. 37

7.3.4) Miejscowość: Kowary

7.3.5) Kod pocztowy: 58-530

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50184,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24477,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53232,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24477,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONNECT P.P.H.U. WOJCIECH KOWALCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111123849

7.3.3) Ulica: Jana Sobieskiego nr 47

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24477,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44914,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126476,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46465,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDZIARSKI PAWEŁ KARTEL TECH IMPORT-EKSPORT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761614765

7.3.3) Ulica: Narutowicza nr 2

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46465,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.