eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek"Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Osuchów"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Osuchów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koźminek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Koźminek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627637085

1.5.8.) Numer faksu: 627637207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozminek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Osuchów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3485b676-c0d1-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031673/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Osuchów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086274

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR ZPiFS.271.2.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178586,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1 Projektowane rozwiązania
Projektuje się rozbudowę istniejącej sieci z rur PEHD Dz110 z działki nr 23 obręb 0001 Koźminek na odcinku od węzła W1 na długości 690,2m rozbudowa z rury PEHD PE100 SDR17 o średnicy Dz110mm wg PN-EN 12201-2+A1:2013-12. Przebudowę projektuje się na odcinku od węzła "W1" do węzła "W14" wraz z urządzeniami stanowiącymi uzbrojenie sieci tj. hydrantami DN80 w ilości 5 szt, zasuwami, opaskami przyłączeniowymi. Łączenie rur za pomocą zgrzewania doczołowego. Połączenia w węzłach sieci wodociągowej zaprojektowano z kształtek i armatury żeliwnej kołnierzowej łączonej za pomocą śrub, podkładek i nakrętek ze stali nierdzewnej (alternatywnie za pomocą kształtek zgrzewanych z PEHD). Połączenie rur z armaturą żeliwną w miejscach włączenia za pomocą trójników kołnierzowych (rys.nr S03). Przy połączeniach kołnierzowych zastosować uszczelki gumowe płaskie. Na wodociągu zaprojektowano hydranty nadziemne oraz podziemne DN80 z zasuwami, obudową do zasuw z możliwością odcięcia oraz skrzynkami żeliwnymi. Wydajność każdego hydrantu min. 5dm3/s każdy przy ciśnieniu wypływu min.0,1MPa. Teren wokół skrzynek należy umocnić. Dla zabezpieczenia wodociągu przed wyrwaniem z węzłów na skutek parcia wody na łukach, kolanach, trójnikach, hydrantach należy wykonać bloki oporowe z betonu oparte wyłącznie o grunt rodzimy. Roboty wykonać w oparciu o normę BN-81/9192-5-Bloki oporowe wymiary i warunki stosowania. Rurociągi układać na głębokości zgodnie z profilem ze spadkiem podanym na Profilach podłużnych (rys.S01-S02). Odcinek od węzła "W1" do "W2" , "W11" do "W12" oraz "W13" do W14" projektuje się wykonać przeciskiem w rurze osłono wej stalowej Dn200. Wierzchnia warstwa gruntu naruszona w wyniku prac ziemnych winna zostać odtworzona z gruntu rodzimego chyba, że nie będzie spełniała wymogów do zastosowania i zagęszczenia, wówczas grunt należy wymienić. Przed przystąpieniem do robót ziemnych wykonać odkrywki w obrębie istniejącej infrastruktury. Pozostałe odcinki wykonać przewiertem sterowanym bez naruszenia nawierzchni. W miejscu przyłącza do budynków oraz posadowienia hydrantów wykonać odkrywki i wykopy ręczne. W czasie robót istniejący wodociąg powinien pozostawać w użytkowaniu jednak w przypadku braku takiej możliwości przed wyłączeniem powiadomić z wyprzedzeniem mieszkańców.
1.2 Rozwiązania materiałowe
Wodociąg zaprojektowano z rur ciśnieniowych polietylenowych typ PE100 SDR17 PN10 o średnicy Dz110mm w łączone poprzez zgrzewanie doczołowe. Kształtki również z polietylenu typu PE 100 PN10 SDR17, armatura żeliwna zgodnie z wykazem.
Do budowy projektuje się następujące materiały podstawowe:
- rury polietylenowe przewodowa PEHD Dz110/6.6mm SDR17 PN10
- hydranty nadziemne i podziemne żeliwne kołnierzowe DN80
- zasuwy kołnierzowe 100mm
- zasuwy kołnierzowe 80mm na podłączeniach hydrantów
- obudowy teleskopowe do zasuw dla 100mm i 80mm
- nawiertaki domowe przyłączeniowe 110-5/4"
- skrzynki żeliwne do zasuw
- bloki oporowe dla łuków trójników i kolan
- kształtki z polietylenu oraz żeliwne kołnierzowe
- tabliczki do znakowania hydrantów oraz zasuw i nawiertek przyłączeniowych
1.3 Warunki gruntowo-wodne
Na projektowanym odcinku wodociągu występują dobre warunki gruntowo-wodne dla jego posadowienia. Budowę geologiczną tworzą piaski średnie oraz piaski drobne. Na projektowanym odcinku nie stwierdzono występowania wód gruntowych poniżej 1,6m p.p.t. Należy przewidzieć konieczność odwodnienia terenu wykopów prowadzonych robót. Woda może się pojawić po opadach deszczu w pozostawionych wykopach. Przewiduje się odwodnienie powierzchniowe na teren przyległy. Nie przewiduje się prowadzenia odwodnień długotrwałych mogących powodować obniżenie zwierciadła wody na terenie przyległym a tym samym nie ma konieczności opracowania zgłoszenia wodno prawnego. W przypadku napotkania urządzeń drenarskich inwestor/wykonawca zobowiązany jest wykonać inwestycję w sposób zapewniający zachowanie sprawności użytkowej urządzeń melioracji wodnych (sieci drenarskiej) a przypadku uszkodzenia przebudować , celem zachowania swobodnego przepływu wód, pod nadzorem administratora tego urządzenia"
1.4 Zestawienie podstawowych materiałów
L.P. SIEĆ WODOCIĄGOWA ILOŚĆ
1. Rura PE100 SDR17 PN10 Dz110/6,6mm 690,2 mb
2. Zasuwa kołnierzowa DN100 z obudową i skrzynką żeliwną 1szt
3. Hydrant p.poż typ nadziemny/podziemny DN80 z kolanem stopowym, zasuwą hydrantową kołnierzową DN80, obudową do zasuw i skrzynką. 5szt
4. Trójnik kołnierzowy żeliwny DN100/100/100 1szt
5. Tuleja z kołnierzem PE+kołnierz DN110/100 18szt
6. Prostka dwukołnierzowa żeliwna FF DN80 L=0,6m 3szt
7. Łuk/kolana do zgrzewania PE 110mm 7szt.
8. Tabliczki do znakowania na słupkach 7szt
9. Trójnik kołnierzowy żeliwny DN100/80/100 alternatywnie PEHD 5szt.
10. Kołnierze ślepe Dn100 1szt.
11. Rura stalowa Dn200 przeciski 19m

L.P. PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWE ILOŚĆ
1. Nawiertka wodociągowa DN110-5/4" z obudową i skrzynką żeliwną 1szt
1.5 Stan prawny nieruchomości zgodnie z wykazem
Koźminek obręb 0001 - właściciel/zarządzający Gmina Koźminek
Działka nr 124 - właściciel/ zarządzający- Gmina Koźminek, 62-840 Koźminek, ul. Tadeusza Kościuszki 7 -droga gminna,
Działka nr 136/1 - właściciel/ zarządzający- Gmina Koźminek, 62-840 Koźminek, ul. Tadeusza Kościuszki 7 -droga gminna,
Działka nr 136/4- właściciel/ zarządzający- Gmina Koźminek, 62-840 Koźminek, ul. Tadeusza Kościuszki 7 -droga gminna,
Działka nr 23 - właściciel/ zarządzający- Gmina Koźminek, 62-840 Koźminek, ul. Tadeusza Kościuszki 7 -droga gminna,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195883,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195883,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych Jakub Wawrzyniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6681784341

7.3.3) Ulica: ul. Zaremby 16/9

7.3.4) Miejscowość: Tuliszków

7.3.5) Kod pocztowy: 62-571

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195883,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.