eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzchosławiceRemont i modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym w Wierzchosławicach



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym w Wierzchosławicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,401836,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym w Wierzchosławicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3fdd2ec-0e6b-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034445/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont i modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym w Wierzchosławicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane w ramach Poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282367/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160144,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Remont i modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym w Wierzchosławicach” zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ oraz załączoną do postępowania dokumentacją projektową i STWiORB.
LOKALIZACJA: Inwestycja na działkach o numerach ewidencyjnych 1392/2 i 1391, obręb 0011 Wierzchosławice, Gmina Wierzchosławice.
ZAKRES: Projektowane zagospodarowanie działki o 1392/2 obejmuje remont i modernizację placu zabaw. Plac zabaw zostanie wyposażony w nowe urządzenia zabawowe, natomiast stare zostaną poddane konserwacji, zostanie wykonana ścieżka sensoryczna oraz podesty zabezpieczające. Projektowane urządzenia zabawowe zostały rozmieszczone z zachowaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa, posiadają także odpowiednie atesty oraz instrukcje użytkowania. Planuje się ogrodzenie stałe oraz nawierzchnię utwardzoną wokół piaskownicy. Podłoże w strefach bezpieczeństwa zgodne z wymaganiami ‐ darń, mata przerostowa.
Wykaz nowych urządzeń i wyposażenia:
1) Zestaw sprawnościowy
2) Zestaw zabawowy
3) Dzwonki
4) Cymbałki
5) Bębny
6) Żagiel zacieniający-daszek trójkątny
7) Podest zabezpieczający
8) Ławka z oparciem
9) Ogrodzenie z furtką o szer. 100 cm
Wykonawca zagwarantuje dobrą jakość wykonania Przedmiotu Umowy i udzieli gwarancji jakości na okres minimum 3 lat.
Szczegółowe informacje zawarte są w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ. Udostępniony przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy i informacyjny ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
Uwaga ważne! We wszystkich miejscach dokumentacji projektowej oraz w szczególności w załączonych do Projektu zagospodarowania terenu - kartach technicznych, w którym wskazano konkretny numer katalogowy, producenta, nazwę własną materiałów, znaki towarowe bądź urządzenia i sprzęty, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”. Jedynym celem podania ww. określeń jest określenie rodzaju urządzenia/wyposażenia oraz standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować inne, równoważne urządzenia/wyposażenia mając na uwadze przede wszystkim rodzaj urządzenia/wyposażenia, czyli np. zestaw sprawnościowy ma pozostać zestawem sprawnościowym i być przeznaczony dla Placów zabaw dla dzieci od 3 lat do min. 7 lat, itd. pozostałe urządzenia/wyposażenia. Poza tym należy wziąć pod uwagę jakość wykonania (urządzenia/wyposażenie powinny być wykonane z materiałów opisanych w dokumentacji projektowej i STWiORB) , zachowanie stref bezpieczeństwa, wymiary terenu pod inwestycję oraz przeznaczenie zadania, jakim jest budowa Placu zabaw przy Przedszkolu.
W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca załączy do oferty wykaz urządzeń/wyposażenia równoważnego wraz z jego opisem w celu umożliwienia Zamawiającemu zbadania jego równoważności z Opisem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249999,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa EPX Paweł Matera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722171519

7.3.4) Miejscowość: Pustków 288

7.3.5) Kod pocztowy: 39-205

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.