Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00228002/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00251296/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogrodów kieszonkowych w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7fa01a3-d22a-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ogrodów kieszonkowych w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7fa01a3-d22a-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019542/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ogrodów kieszonkowych w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Ogród kieszonkowy w rejonie ulicy Tarnowskiej na os. Baranówka1. Zadanie w formule zaprojektuj i zbuduj polegające na budowie ogrodu kieszonkowego w rejonie ul. Tarnowskiej na osiedlu Baranówka.
Teren zielony przy ulicy Tarnowskiej ma charakter leśny, na którym planowany jest podział na cztery strefy:
Strefa pierwsza – ogród deszczowy
Strefa druga – sportowo – rekreacyjna
Strefa trzecia – naturalistyczna – wyposażona w elementy małej architektury
Strefa czwarta – relaksu – wyposażona w elementy wypoczynku biernego tj. ławki, ławkoleżaki, huśtawki oraz żagle przeciwsłoneczne.
Całe założenie uzupełnione ma być o drzewa, krzewy, byliny i łąkę kwietną. Strefy mają być połączone ciągiem pieszym o naturalnym charakterze.
W ramach zadania planowane jest zaprojektowanie i wykonanie:
- Prac porządkowych i pielęgnacja w drzewostanie
- Montażu urządzeń zabawowych – min. 8 szt.
- Montażu siłowni zewnętrznej – min. 2 kpl.
- Montażu elementów małej architektury – min. 52 szt.
- Parku leśnego z elementami małej architektury (uwzględnione powyżej)
- Ogrodu deszczowego – min. 370 m2
- Nawierzchni wodoprzepuszczalnej – min 400 mb
- Oświetlenia z zasilaniem sieciowym – min. 5 szt. latarni parkowych
- Nasadzenia zieleni (drzewa – min. 5 szt., krzewy – min. 300 szt., trawy ozdobne i byliny – min. 1000 szt., trawnik – min. 600 m2) i inne prace ogrodnicze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program funkcjonalno-użytkowy dla części 1 zamówienia
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami dla części 1 zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 1219480,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Ogród kieszonkowy w rejonie ulicy Szkolnej i Gajowej na os. Pobitno1. Zadanie w formule zaprojektuj i zbuduj polegające na budowie ogrodu kieszonkowego w rejonie ul. Szkolnej i Gajowej na osiedlu Pobitno.
Teren zielony przy ulicy Gajowej i Szkolnej ma charakter naturalny, w którym zaproponowano poniższe strefy:
Strefa placu zabaw dla dzieci (3-12 lat)
Strefa siłowni zewnętrznej dla dzieci (3-12 lat)
Strefa naturalnej sceny plenerowej
Strefa parku leśnego
Całe założenie uzupełnione ma być o drzewa, krzewy, byliny i rośliny okrywowe. Strefy maja być połączone ciągiem pieszym o naturalnym charakterze.
W ramach zadania planowane jest zaprojektowanie i wykonanie:
- Prac porządkowych i pielęgnacja w drzewostanie
- Ciągów pieszych wraz ze schodami terenowymi i pochylniami pieszymi z nawierzchni wodoprzepuszczalnych – min 535 mb oraz min. 50 mb podestów drewnianych
- Naturalnej sceny terenowej – podest min. 50 m2, ławy min. 10 szt., schody min. 10 mb, Geokrata min. 30 m2
- Montażu urządzeń zabawowych dla dzieci (3-12 lat) – min. 7 szt.
- Montażu siłowni zewnętrznej dla dzieci (3-12 lat) – min. 6 szt.
- Montażu elementów małej architektury – min. 84 szt.
- Parku leśnego z elementami małej architektury (uwzględnione powyżej)
- Oświetlenia z zasilaniem sieciowym – min. 25 szt. latarni parkowych, 12 szt. niskich słupków, 8 szt. lamp gruntowych,
- Nasadzenia zieleni (drzewa – min. 46 szt., krzewy – min. 300 szt., trawy ozdobne i byliny – min. 800 szt., trawnik – min. 1800 m2) i inne prace ogrodnicze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program funkcjonalno-użytkowy dla części 2 zamówienia
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami dla części 2 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 2438896,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Ogród kieszonkowy w rejonie ulic Rejtana i Kopisto na os. Nowe Miasto1. Zadanie w formule zaprojektuj i zbuduj polegające na budowie ogrodu kieszonkowego w rejonie ul. Rejtana i Kopisto na osiedlu Nowe Miasto.
Teren zielony przy ulicy Rejtana ma charakter naturalny, na którym planowany jest podział na następujące strefy:
Strefa zieleni niskiej urządzonej
Strefa z urządzeniami i małą architekturą – wyposażona w elementy wodne
Całe założenie uzupełnione ma być o drzewa, krzewy, trawy ozdobne, byliny i trawniki. Strefy maja być połączone ciągiem pieszym o naturalnym charakterze.
W ramach zadania planowane jest zaprojektowanie i wykonanie:
- Montażu elementów małej architektury – min. 111 szt. wraz z elementami wodnymi – min. 30 m2 (wykonane z min 4 osobnych elementów nie przekraczających 10 m2)
- Montażu urządzeń zabawowych i rekreacyjnych – min. 8 szt.
- Nawierzchni wodoprzepuszczalnej – min 305 mb
- Oświetlenia solarnego – min. 16 szt. latarni parkowych LED
- Ogrodu deszczowego – min. 180 m2 (wykonane z min. 4 osobnych elementów nieprzekraczających 50 m2)
- Nasadzenia zieleni (drzewa – min. 54 szt., krzewy – min. 2310 szt., żywopłot – min. 950 szt., łąka kwietna – min. 250 m2, trawy ozdobne, rośliny okrywowe i byliny – min. 1600 szt., trawnik – min. 1200 m2) i inne prace ogrodnicze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program funkcjonalno-użytkowy dla części 3 zamówienia
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami dla części 3 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 2844966,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Ogród kieszonkowy w rejonie ulicy Wojtyły na os. Biała1. Zadanie w formule zaprojektuj i zbuduj polegające na budowie ogrodu kieszonkowego w rejonie ul. Kardynała Karola Wojtyły na osiedlu Biała.
Teren zielony przy ulicy Kard. K. Wojtyły ma charakter naturalny, na którym planowany jest podział na następujące strefy:
Strefa z urządzeniami zabawowymi
Strefa wypoczynkowo - edukacyjna
Strefa sportowa
Całe założenie uzupełnione ma być o drzewa, krzewy, byliny i łąkę kwietną. Strefy maja być połączone ciągiem pieszym o naturalnym charakterze wraz z budową przepustu melioracyjnego.
W ramach zadania planowane jest zaprojektowanie i wykonanie:
- Przepustu melioracyjnego – 1 kpl.
- Montażu urządzeń zabawowych – min. 5 szt.
- Montażu elementów małej architektury – min. 37 szt., piłkochwyt min. 90 mb
- Oświetlenia solarnego – min. 8 szt. latarni parkowych LED
- Nawierzchni wodoprzepuszczalnej – min 35 mb
- Nasadzenia zieleni (drzewa – min. 3 szt., krzewy – min. 60 szt., żywopłot wiklinowy – min. 250 szt., trawy ozdobne i byliny – min. 200 szt., łąka kwietna – min. 60 m2, trawnik – min. 200 m2, murawa boiska – min. 550 m2) i inne prace ogrodnicze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program funkcjonalno-użytkowy dla części 4 zamówienia
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami dla części 4 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
03451000-6 - Rośliny
4.5.5.) Wartość części: 812700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1949660,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Kopeć "ARKO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8141335712
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Stanisława Sudoła 31
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2259388,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2681728,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2259388,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUDALI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170392125
7.3.3) Ulica: ul. Św. M. Kolbego 26
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2259388,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3198000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3436000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3198000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARK – M POLAND Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7343516480
7.3.3) Ulica: ul. Pisaki 12
7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ogólnobudowlane oraz roboty elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687605,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764813,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687605,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170405402
7.3.3) Ulica: ul. Trembeckiego 11a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687605,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
więcej: Rośliny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.