Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00249854/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00265913/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych produktów spożywczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy różnych produktów spożywczych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-793a889f-01b9-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.74 Różne produkty spożywcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249854/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.13-Z.2022, Postępowanie nr 58
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Różne produkty spożywcze, w tym m.in.:Dżemy, kompoty, koncentrat pomidorowy, miód naturalny, ogórki konserwowe, olej rzepakowy, przyprawy, syropy, soki.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego, określono w
Formularzu cenowo – ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ dla Części nr 1, będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 1 na okres: 12 miesięcy, licząc od daty podpisana umowy.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Planowana dostawa przedmiotów zamówienia:
Część nr 1 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie
zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania
aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed
upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411200-4 - Olej spożywczy
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
03142100-9 - Miód naturalny
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 322064,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Różne produkty spożywcze, w tym m.in.:Przyprawy, biszkopty, cukier, herbaty, kasze, makarony, mąki, ryż, sól, suchary.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego, określono w
Formularzu cenowo – ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ dla Części nr 2, będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo –
ofertowym dla Części nr 2 na okres: 12 miesięcy, licząc od daty podpisana umowy.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Planowana dostawa przedmiotów zamówienia:
Część nr 2 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie
zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania
aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed
upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
4.5.5.) Wartość części: 248553,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, co ma miejsce w tym przypadku.
Uzasadnienie faktyczne:
Do Części nr 1 wpłynęły trzy oferty Wykonawców:
• Poladex L. Zaborniak M. Zaborniak Spółka Jawna, ul. Fryderyka Szopena 53f, 37-600 Lubaczów (Oferta nr 1), która w oparciu o przepisy art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp, podlega odrzuceniu z postępowania w Części nr 1.
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „Polaris” Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62 - 800 Kalisz (Oferta nr 2), która w oparciu o przepisy art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp, podlega odrzuceniu z postępowania w Części nr 1.
• Almax - Dystrybucja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Panieńszczyzna, 21 - 002 Jastków (Oferta nr 3), która w oparciu o przepisy art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp, podlega odrzuceniu z postępowania w Części nr 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274125,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274125,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274125,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „Polaris” Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 618 100 20 68
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274125,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (zadanie nr 5,8,9)
- Dostawy materiałów opatrunkowych.
- Nadzór serwisowy nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania do obsługi procesów WFOŚiGW w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy (2025)
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie w roku 2025
- Kompleksowe usługi informatyczne (tj. opieki informatycznej oprogramowania, wsparcia serwisowego, przedłużenie gwarancji) w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
- ZAKUP I DOSTAWY PODŁOŻY I SUPLEMENTÓW DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU BARWIĄCEGO PREPARATY DLA KLINICZNEGO ZAKŁADU MIKROBIOLOGII.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 416 im. UNICEF w Warszawie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2025r do31.12.2025r
- "Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
- Dostawa Artykułów Żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w POSTOMINIE
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.